محصولات ورزشی Jordan برای هالیدی و بهار

کفش های jordan

روز ۲۷ سپتامبر پیش نمایشی برای محصولات ورزشی Jordan که در تعطیلات هالیدی و فصل بهار وارد بازار می شوند،در شهر نیویورک برگزار شد.به نظر می رسد برند جردن امسال با دست پر به استقبال بهار خواهد رفت.کفش هایی مانند CP3.VIs, Melo M9s, Bred XIs و OG Is در این برنامه به نمایش درآمدند.همچنین در این برنامه از تی شرت های کارملو آنتونی و کریس پل رونمایی شد.پوتین ها،ژاکت ها و شرت های ورزشی از دیگر محصولات معرفی شده در این برنامه بودند.
البته تعدادی از محصولات نمایش داده شده مانند کفش CP3.VIs هم اکنون در بازار هستند.کفش Melo M9s نیز قرار است در فصل زمستان وارد فروشگاه ها شود.
گرچه محصولات ورزشی کمی با تاخیر وارد ایران می شوند،اما اگر برای خرید کفش بسکتبال عجله ندارید توصیه می کنم مدل های جدید کفش های بسکتبال جردن را نیز،مورد ارزیابی قرار دهید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. عرفان جردن گفت:

    من آخرش نفهمیدم کدوم برند از ادیداس-نایکی و جردن بهتره میشه لطفا توضیح بدید؟
    ممنون می شم

    • علی گفت:

      این برندهایی که اسم بردی همشون بهترین هستند بستگی داره چی بخای ادمای عامی فقط ادیداس و نایک رو میشناسن .میشه گفت تو کتونیهای ساقدار جردن مدلهای خیلی زیادی داره مدلهای معمولی بدون ساق اون یکی برندها بهترن البته یکسری طرح ها هم پوما داره که اون برندها ندارن که خیلی قشنگن

    • حسین گفت:

      Merrell رو امتحان کن. با تخت ویبرام. مرل بپوشی دیگه نمیتونی کتونی دیگه ای بپوشی…

  2. نایک و آدیداس معروف تر و محبوب ترن نسبت به جردن و همه جای دنیا محصولات نایک و آدیداسو میبینی و برندای هم هستم مث جردن و پوما که اونچنان نتونستن مث نایک و آدیداس خوب و قوی ظاهر بشن ودر کل تو ایران جردن خیلی محبوب نیس و خیلی کم البسه هاش پیدا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *