مسابقات پیش فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ NBA آغاز شد

مسابقات پیش فصل 2014-15 لیگ NBA آغاز شد

مسابقات پیش فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ NBA در روز چهارم اکتبر، با دیدار تیم های میامی هیت و نیو اورلینز پلیکانز آغاز شد.
میامی هیت در این مسابقه که در حضور ۲۰۰۷۴ تماشاچی حاضر در KFC Yum! Center لوییویل برگزار شد، با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۹۸، مغلوب حریف خود شد. جیمر فریدت از پلیکانز با کسب ۱۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. این بازیکن ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به ثبت رساند. جیمز انیس، بازیکن تازه کار میامی نیز ۱۷ امتیاز و ۶ ریباند برای تیمش کسب کرد. بازیکنان پلیکانز در این مسابقه، ۱۴ شوت از ۳۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در مسابقات پیش فصل، تیم ها اجازه دارند بیش از ۱۵ بازیکن در ترکیب داشته باشند تا بازیکنان مختلف را برای جذب در پایان پیش فصل بسنجند. مسابقات پیش فصل امسال تا ۲۴ اکتبر ادامه خواهد داشت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. Ali.MB گفت:

    اگه میشه هایلایت بازی رو هم بذارید

    • admin گفت:

      برای این مسابقه هایلایت های استاندارد و با کیفیتی روی سایت NBA قرار نگرفته. به هر حال همون هایلایت های نه چندان جالب، برای دانلود قرار داده شد.

  2. mo3 گفت:

    چرا هایلایت نشون نمیده
    همش ارور میزن

  3. mlbj گفت:

    اغاز هیجان رو به همه ی nba دوستان تبریک میگم

  4. mlbj گفت:

    برای بقیه ی بازیای پیش هایلات قرار میده سایت nba؟ چون این اصلا خوب نبود ولی بازم ممنون از زحماتت

  5. بچه ها اگه کلیپی از کراس آور و یا میکسی از حرکات دریبل و سه گام بازیکنا دارین لطفا بزارین تو همین سایت یا آپارات واسه دانلود بخدا مردم از بی کلیپی هر چی کلیپ بسکتباله یا دیدمشون یا دارمشون خودمم خیلی از اینترنت چیزس سر در نمیارم فقط در حد دانلود میدونم.
    دست گل همتون درد نکنه به امید روزای خوش…

  6. بچه ها اگه کلیپی از کراس آور و یا میکسی از حرکات دریبل و سه گام بازیکنا و یا AND1 دارین لطفا بزارین تو همین سایت یا آپارات واسه دانلود بخدا مردم از بی کلیپی هر چی کلیپ بسکتباله یا دیدمشون یا دارمشون خودمم خیلی از اینترنت چیزس سر در نمیارم فقط در حد دانلود میدونم.
    دست گل همتون درد نکنه به امید روزای خوش…

  7. mlbj گفت:

    داخل انجمن چرا نمیای احتمالا کلیپ های مورد نظرت وجود داشته باشه

  8. pedram گفت:

    اقا خبری از مصدومیت راندو تو سایتتون نیست میگن مصدومه راسته

  9. mo3 گفت:

    جواب منو بدید چرا هایلایت بالا نمیاره

  10. دست چپ روندو شکسته من عکسشو تو پیج اصلی خوده روندو تو اینستاگرام دیدم که کنار دنی اینج نشسته بود و یه لبخند شیرینیم زده بود واقعا عشق من روندو هس انقد دوسش دارم که حد نداره میخامش بدجور…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *