مسابقه‌ی ۶۹ امتیازی مایکل جردن

مسابقه‌ی 69 امتیازی مایکل جردن

احتمالا هیچ یک از تماشاگرانی که در روز ۲۸ مارس ۱۹۹۰ به سالن ریچفیلد کالسیم آمده بودند تا شاهد مسابقه‌ی تیم های کلیولند کاوالیرز و شیکاگو بولز باشند، تصور نمی کردند که یکی از بازی های تاریخی لیگ NBA را تماشا خواهند کرد. اما با هنرنمایی مایکل جردن این امر به حقیقت پیوست.
مایکل جردن در آن مسابقه که به وقت اضافه کشیده شد، در مدت ۵۰ دقیقه حضورش در زمین، ۶۹ امتیاز کسب کرد و تیمش را برای کسب پیروزی ۱۱۷ بر ۱۱۳ مقابل کلیولند کاوالیرز رهبری کرد. شیکاگو بولز با پیروزی در آن مسابقه جواز حضور در پلی آف را به دست آورد.
رکورد ۶۹ امتیازی مایکل جردن در زمان خود، نهمین رکورد برتر تاریخ لیگ از نظر بیشترین امتیاز کسب شده در یک مسابقه توسط یک بازیکن بود. البته در حال حاضر این رکورد به رده‌ی یازدهم برترین ها رسیده است.
مایکل جردن در آن مسابقه ۲۳ شوت از ۳۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۳ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که در ۲۱ مورد موفق بود. این بازیکن در آن مسابقه ۱۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد.
آن چهارمین باری بود که جردن در یک مسابقه بیش از ۶۰ امتیاز کسب می کرد. رکورد او پیش از مسابقه‌ی ۶۹ امتیازی، ۶۳ امتیاز بود که در پلی آف سال ۱۹۸۶ مقابل بوستون سلتیکس کسب کرده بود.
جردن پس از پایان مسابقه گفت:” این بازی میره که به بزرگترین مسابقه‌ی من تبدیل بشه. وقتی که من در برابر بوستون ۶۳ امتیاز کسب کردم، ما باختیم. مطمئنا الان احساس خیلی بهتری دارم.”
برای دانلود مسابقه‌ی ۶۹ امتیازی مایکل جردن می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.
پسورد دانلود: www.basketball98.ir

مسابقه

رزولوشن

زبان

حجم

لینک اکسپرس لیچ

لینک فایر درایو

کلیولند – شیکاگو (۲۸ مارس ۱۹۹۰)

۱۲۸۰ در ۷۲۰

انگلیسی

۲٫۶ گیگ

دانلود

دانلود

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    دیان ویترز تو کلیولند مى مونه ؟

  2. Yeezy گفت:

    ادمین دمت گرم . سپاس .

  3. MBA گفت:

    خیلی ممنون! اگه میشه کم حجمش رو بذارید! بازم ممنون!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *