مصدومیت دست راست کوین لاو

ریکی روبیو و کوین لاو

کوین لاو پس از بازگشت از بازی های المپیک لندن،مانند همه هم تیمی های خود در تیم بسکتبال آمریکا،مصمم بود تا تیم باشگاهی خود،یعنی مینسوتا تیمبرولوز را برای رسیدن به مرحله پلی آف NBA رهبری کند.اما تیم مینسوتا به احتمال فراوان مجبور خواهد بود ماه اول رقابت های NBA را بدون Kevin Love پشت سر بگذارد.
دست راست کوین لاو در تمرین صبح روز چهارشنبه تیمش شکست و این بازیکن ۶ تا ۸ هفته را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.
انگشت سوم و چهارم دست غالب این بازیکن پیش از اینکه تمرین تیم به طور رسمی آغاز شود،شکست.مصدومیت لاو ضربه سختی برای تیم تیمبرولوز است؛چراکه این تیم گارد راس خود،ریکی روبیو را نیز به دلیل مصدویت در ۶ هفته اول فصل جدید NBA در اختیار نخواهد داشت.روبیو در حال گذراندن دوران بازیابی،پس از پاره شدن ربات ACL زانوی چپش است.
تیم مینسوتا اولین بازی خود در فصل جدید NBA را روز ۲ نوامبر مقابل ساکرامنتو کینگز در خانه برگزار می کند.
Glen Taylor،مالک باشگاه تیمبر ولوز در زمان بین دو نیمه فینال زنان NBA به خبرنگاران گفت سعی می کند با نگاه مثبت به این قضیه نگاه کند و ابراز امیدواری کرد لاو تنها یک ماه از فصل عادی رقابت ها را از دست بدهد.او همچنین گفت این مزیتی برای درک ویلیمامز و دانته کانینگهام (بازیکنان ذخیره لاو) است تا مدت بیشتری بازی کنند و به آینده تیم کمک کنند.
تیلور در این مورد گفت:”من فکر می کنم همه طرفداران ما در این فصل شور و اشتیاق فراوانی دارند.ما می دانستیم که باید منتظر بازگشت ریکی روبیو باشیم و حالا انتظار ما برای بازگشت دو بازیکن است.اما دوباره می گویم که با دید مثبت به این قضیه نگاه می کنم.ما بازیکنان جوانی داریم و باید منتظر پیشرفت آنها باشیم.”
لاو در فصل گذشته متوسط ۲۶ امتیاز و ۱۳٫۳ ریباند را به ثبت رساند و در این دو مورد در تیمش پیشتاز بود.او که در ماه ژانویه قراردادی ۴ ساله با مبلغ بیش از ۶۰ میلیون دلار با مینسوتا امضا کرد،نقش کلیدی در کسب مدال طلای بسکتبال آمریکا در المپیک لندن داشت.
لاو در اوایل اکتبر ۲۰۰۹ آسیب دیدگی مشابه ای در دست چپ خود داشت که باعث شد ۱۸ بازی اول آن فصل را از دست بدهد.
مصدومیت کوین لاو به معنای فرصت بازی بیشتر برای درک ویلیامز است که به عنوان دومین بازیکن یارکشی فصل گذشته توسط مینسوتا جذب شد.هنگامی که لاو در پست پاور فروارد (پست ۴) بازی می کرد ویلیام مجبور بود وزن بیشتری کم کند و قدرت دست به توپ خود را افزایش دهد تا بتواند دقایق بیشتری را در پست اسمال فروارد (پست ۳) بازی کند.
ویلیامز همیشه برای بازی کردن در پست ۴ بسکتبال راحت تر بوده است و این فرصت می تواند موقعیتی باشد تا او خود را به ریک آدلمن (سرمربی تیمبرولوز) نشان دهد.ویلیامز در زمان تمرین در هنگام اردوهای آماده سازی،مربیان را با شرایط فیزیکی و رویکرد تهاجمی خود تحت تاثیر قرار داده بود،اما در زمان بازی فقط گاهی اوقات در شرایط آرمانی خود قرار دارد.
ویلیامز در بازی سه شنبه شب مقابل Haifa اسرائیل تنها ۷ دقیقه بازی کرد.آدلمن در این بازی بیشتر به دانته کانینگهام فرصت داد و بازی او را تحت نظر داشت.دانته کانینگهام و لو آمونسن در طول این بازی و تمرین ها با سرسختی و قدرت تهاجمی خود آدلمن را تحت تاثیر قرار دادند.
مینسوتا همچنین آندری کیریلنکو که به نوعی یک بازیکن همه کاره و آچار فرانسه است را در اختیار دارد. Kirilenko می تواند در پست های ۳ و ۴ بازی کند.مینسوتا می تواند از کیریلنکو در پست پاور فروارد استفاده کند و Chase Budinger را در پست اسمال فروارد به بازی بگیرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *