نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 24 ژانویه 2016

در چهار بازی ان‌بی‌ای در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۶ تیم های هیوستن، تورنتو، بوستون و بروکلین، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال هیوستن راکتس در شبی که جیمز هاردن تریپل دابل کرد، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. هیوستن امروز در حضور ۱۸۱۴۲ تماشاچی حاضر در تویوتا سنتر پذیرای دالاس موریکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۴ حریف خود را مغلوب کند. جیمز هاردن در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. ترور آریزا نیز ۶ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ثبت ۲۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به اتمام رساند. راکتس کوارتر چهارم این مسابقه را در حالی آغاز کرد که ۱ امتیاز از حریف عقب بود اما بازیکنان این تیم با یک ران ۱۴-۴، اختلاف امتیازی قابل توجهی با دالاس ایجاد کردند. اختلاف امتیازی که به آنها برای کسب این پیروزی کمک کرد. زازا پاچولیا از موریکس و دوناتس موتیونس از راکتس به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز با غلبه بر لس آنجلس کلیپرز، هشتمین پیروزی متوالی خود را به ثبت رساند. تورنتو امروز میزبان کلیپرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۹۴ پایان داد. کایل لوری از رپتورز با کسب ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. ۶ بازیکن دیگر تورنتو در این بازی حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. بازیکنان تورنتو در این مسابقه ۱۲ شوت از ۲۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. بازیکنان ذخیره تورنتو در این دیدار ۵۱ امتیاز ثبت کردند، در حالی که امتیازات به دست آمده توسط بازیکنان نیمکت نشین کلیپرز، ۲۹ امتیاز بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان بوستون سلتیکس بود و بازی را با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۱۱۲ به حریف خود واگذار کرد. آیزیاه تامس و جی کراودر از بوستون، هر کدام در این مسابقه ۲۰ امتیاز کسب کردند. رابرت کاوینگتون از فیلادلفیا نیز کار خود را با کسب ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. طبق برنامه این بازی باید روز شنبه برگزار می شد، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی با یک روز تاخیر انجام شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بروکلین نتز با درخشش بروک لوپز، اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت و تعداد بردهای متوالی این تیم را در عدد ۷ متوقف کرد. نتز امروز میزبان تاندر بود و توانست با حساب ۱۱۶ بر ۱۰۶ حریف خود را شکست دهد. لوپز در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند (۵ ریباند حمله)، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. این بازی به دلیل طوفان در نیویورک، با ۴ ساعت تاخیر برگزار شد. اکلاهما سیتی در این دیدار سنتر شروع کننده خود، استیون آدامز، را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت. جو جانسون از نتز که در این بازی حدود ۳۵ دقیقه در میدان بود، سی و یکمین بازیکن تاریخ لیگ لقب گرفت که ۴۰۰۰۰ دقیقه در NBA بازی کرده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. amin گفت:

    لینک بازی اوکلاهاما اشتباهه

  2. سینا گفت:

    آقا احمد لینک بازی اکلاهما مال بازیشون با شارلوته!

  3. Nothing گفت:

    با سلام و خسته نباشید احتمالا لینک بازی نتز okc مشکل داره لطفا یه برسی بکنید

  4. مشکل هایلایت های بازی بروکلین و اکلاهما سیتی از سمت سابت NBA هست و فعلا، هایلایت های این بازی روی بخش ویدئوی سایت NBA موجود نیست.
    در صورتی که هایلایت های این بازی روی سایت ان بی ای قرار بگیره، اینجا اضافه می شه.

  5. Mahdi6 گفت:

    همونطور که king گفت احتمال داره پاول و کایری ترید بشن و البته جرد کانینگهم.
    پاول میاد کوز و کایری و کانینگهم میرن کلیپرز.
    خبر خیلی عجیبی میشه و البته هنوز معلوم نیست.
    http://espn.go.com/nba/tradeMa.....Id=hy7v62l

  6. Mahdi6 گفت:

    درک نویتزکی هم از بازی های ملی خداحافظی کرد و در المپیک شرکت نمیکند (البته اگه المان بره المپیک).
    و البته یه خبر از یه نوجوان بسکتبالیست ایرانی که به کمپ بسکتبال فیبا در کاندا رفته و احتمالش هست در اینده ایشون رو در ان بی ای ببینیم.
    http://90tv.ir/news/205395/%D8.....8%B4%D8%AF

  7. My dubs گفت:

    سلام اون خبر و شایعه نیست فقط یک پیشنهاده که کوین پلتون کارشناس espn صبح داده بود. اون ترید مزایا و معایبی داره که معایبش بیشتره برای کلیولند دلیل مهمشم اینه که کایری جوونه و جای پیشرفت داره. این ترید برای دراز مدت به کلیولند ضربه میزنه . حالا اگه کوین لاو ترید شه صحبتی بازم
    میشه در این مورد صحبت کرد بستگی نظر بقیه چی باشه تا منم بدون تعصب نظربدم

  8. KOBE24 گفت:

    این پسره ر چجوری شناساییش کردن?چند سالشه اصن?

  9. sina777 گفت:

    خدا کنه کایری بمونه

  10. Reza30 گفت:

    بالاخره نوبت به حساس ترین بازی فصل -حداقل تا اینجا- رسید. اسپرز اگه با همین روند ادامه بده میتونه رکورد بهترین تفاضل گل تاریخ رو بزنه و گلدن استیت هم که دنبال رکورد تاریخی شیکاگو بولزه. از طرفی هیچ وقت تا حالا نشده بوده که دو تیم با این نسبت برد بعد از ۴۰ تا بازی با هم روبرو بشن!
    نکته آخر این که غرب توی بازیهای رودررو ۱۳۳-۱۱۹ از شرق پیشه و مثل این که امسال هم قراره غرب کنفرانس برتر باشه.
    توی ۱۵ فصل گذشته ۱۴ بار رکورد مجموع تیمهای غرب بهتر از شرق بوده!

  11. My Dubs گفت:

    برایان شاو سرمربی اسبق دنور میگفت وریورز میبره
    یک ویدیویی تو سایت ESPN بود در مورد رفتار لبران با بلت اگه تونستید ببینید.
    اول فصل شرق بهتر بود الان تیمای غربی رو به رشدن. مخصوصا ساکرامنتو. تو تیمهای شرق از سید سوم تا هشت شرق این اواخر زیاد میبازن

  12. Irving گفت:

    این خبر هیچوقت به واقعیت نمیپیونده. مگه میشه اصن؟ تو رابطه خوب لبران با پاول هیچ شکی نیس. ولی به چه قیمتی؟ مگه کایری چی از پاول کم داره که این ترید احمقانه اتفاق بیفته؟ مطمئنا هیچ دلیل قانع کننده ای نمیبینم

  13. Kiiiiiiiing گفت:

    کایری و لاو قطعا هیچ جا نمیرن و با همین تیم به همه چی میرسن ، شاید این شایعه رو راه انداختن تا کایری دوباره اوج بگیره ، به نظرم باید با پاس دادن اوج بگیره چون خیلی این فصل آمار پاسش ضعیف بوده حدود ۳٫۸ در هر بازی و البته کل دوران بازیش هست ۵٫۵ در هر بازی ، من مطمئن هستم که کایری فصل به فصل بهتر میشه و بازیش پیشرفت میکنه ولی اینو بدون تعصب میگم الان قطعا نمیشه اونو با پاول یکی دونست ، پاول در زمینه پاس گل و توپ ربایی از بزرگان تاریخه ، با میانگین ۹٫۹ اسیست در هر بازی که بعد از مجیک جانسون و جان استاکتون در رده سوم تاریخه ، و در توپ ربایی با میانگین ۲٫۳ در هر بازی در رده ششم تاریخه ، با اینکه فقط ۷۳۸ بازی انجام داده ولی در رده بندی کلی این ۲ آیتم هم در رده های ۱۲ و ۱۸ تاریخ قرار گرفته

  14. My Dubs گفت:

    از زمانی که لبران به کلیولند اومده آمار پاس منجر به گل کایری پایین اومده.( نمیخوام باز تعصبی نظر بدم باز شلوغش نکنید) به خاطر اینه که تو خیلی از موقعیت های حمله توپ بیشتر دست لبرانه. بعد پاول فکر کنم ۳۱ یا ۳۲ سالشه بالفرض به کلیولندم بیاد دو یا سه سال دیگه بتونه تو اوج باشه بعدش افت میکنه. درسته در حال حاضر پاول بهتره ولی دورنمای کایری روشنتره. وقتی هم لبران سنش بالا بره نقش کایری پر رنگ تر میشه. الان کایری تو حمله بیشتر شوتینگ گارده.
    کلیولند قطعا ترید میکنه تا ال استارز منتها یا ورژا یا مازگوف ترید میشن. ترید لاو هم خیلی سخته به خاطر نوع قراردادش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *