نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۸ ژانویه ۲۰۱۴

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 8 ژانویه 2014

بازی های ان‌بی‌ای در ۸ ژانویه ۲۰۱۴، با انجام نه دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی ها، تیم های ایندیانا، گلدن استیت و مینسوتا مقابل حریفان شکست خوردند و اسپرز پیروزی دیگری به دست آورد.
تیم سن آنتونیو با پیروزی ۱۱۲ بر ۹۰ مقابل ماوریکس، برای هفتمین بار متوالی این تیم را شکست داد. تونی پارکر از اسپرز در این دیدار خانگی، ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد و امتیاز آورترین بازیکن مسابقه بود.
مصاف تیم های اول و سوم کنفرانس شرق، به سود تیم سوم پایان یافت. آتلانتا هاوکس در این مسابقه خانگی با نتیجه ۹۷ بر ۸۷، ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. نکته جالب اینکه پیسرز از سال ۲۰۰۶ نتوانسته است در سالن فیلیپس آرنا هاوکس را شکست دهد. پنج بازیکن آتلانتا در این دیدار توانستند حداقل ۱۰ امتیاز کسب کنند.
بروکلین نتز که در چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده است، در خانه با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۸ گلدن استیت واریورز را مغلوب کرد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. جو جانسون از نتز با ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این دیدار بود. استفن کری از واریورز نیز گرچه تنها ۲ شوت از ۱۰ شوت سه امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد، اما توانست ۳۴ امتیاز به دست آورد.
مینسوتا تیمبرولوز در حالی که تا ثانیه های پایانی بازی برنده میدان بود، با شوت جرالد گرین از سانز، نتیجه را به حریف واگذار کرد. تیمبرولوز در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۴ مغلوب فینیکس سانز شد. شوت نامتعادل جرالد گرین از کنار خط عرضی، در حالی که ۳٫۹ ثانیه به پایان مسابقه زمان باقی بود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر داد. گران دراگیچ از سانز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل و ۶ ریباند کسب کرد.
نتایج و هایلایت های بازی های ان‌بی‌ای در ۸ ژانویه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

سن آنتونیو اسپورز

۹۰-۱۱۲

دالاس ماوریکس

دانلودلینک کمکی

تورنتو رپتورز

۹۱-۱۱۲

دیترویت پیستونز

دانلودلینک کمکی

آتلانتا هاوکس

۸۷-۹۷

ایندیانا پیسرز

دانلودلینک کمکی

بروکلین نتز

۹۸-۱۰۲

گلدن استیت واریورز

دانلودلینک کمکی

نیو اورلئانز پلیکانز

۱۰۲-۹۶

واشنگتن ویزاردز

دانلودلینک کمکی

هیوستون راکتز

۹۹-۱۱۳

لس آنجلس لیکرز

دانلودلینک کمکی

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۴-۱۰۳

فینیکس سانز

دانلودلینک کمکی

پورتلند تریل بلیزرس

۹۴-۱۱۰

اورلاندو مجیک

دانلودلینک کمکی

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۵-۱۱۱

بوستون سلتیکس

دانلودلینک کمکی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *