نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا در 29 سپتامبر 2015

مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ با پیروزی ایران مقابل فلسطین همراه بود.
تیم های ایران و فلسطین امروز در آخرین بازی خود در مرحله‌ی گروهی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۹۴ بر ۴۸ تیم کشورمان پایان یافت.
تیم ایران کوارترهای اول تا چهارم این بازی را به ترتیب با نتایج ۱۷ بر ۱۴، ۲۶ بر ۶، ۲۸ بر ۱۱ و ۲۳ بر ۱۷ به سود خود پایان داد.
حامد حدادی با کسب ۱۴ امتیاز، یکی از ۴ بازیکن کشورمان بود که امتیازات خود در این بازی را دورقمی کرد. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد.

هایلایت های مسابقه بسکتبال ایران و فلسطین را در زیر مشاهده کنید.

در یکی دیگر از مسابقات امروز، فیلیپین به مصاف هند رفت و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۶۵ این تیم را مغلوب کند. با پیروزی فیلیپین مقابل هند، این تیم نیز همانند ایران ۹ امتیازی شد و با توجه به پیروزی مقابل ایران در بازی رودررو، در جایگاه نخست گروه E قرار گرفت. تیم بسکتبال کشورمان نیز در جایگاه دوم گروه ایستاد. (جداول مسابقات)

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر می بینید.

نتیجه هایلایت ها
فلسطین ۴۸ ۹۴ ایران هایلایت ها
ژاپن ۸۹ ۶۲ هنگ کنگ هایلایت ها
فیلیپین ۹۹ ۶۵ هند هایلایت ها
لبنان ۸۰ ۷۶ اردن هایلایت ها
چین ۸۹ ۶۵ قطر هایلایت ها
کره جنوبی ۷۹ ۶۳ قزاقستان هایلایت ها

به این ترتیب تیم کشورمان در مرحله‌ی یک چهارم نهایی مسابقات باید به مصاف تیم سوم گروه F یعنی کره جنوبی برود. تیم ها فردا استراحت می کنند و مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت ها روز ۱ اکتبر (۹ مهر) برگزار خواهد شد. (برنامه مسابقات)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *