نتایج تورنمنت مانیل انتخابی المپیک در هفتم جولای ۲۰۱۶

نتایج تورنمنت مانیل انتخابی المپیک در هفتم جولای 2016

مرحله گروهی تورنمنت مانیل انتخابی المپیک، امروز، هفتم جولای، با انجام دو مسابقه پایان یافت.

در اولین بازی امروز تیم های ترکیه و سنگال به مصاف هم رفتند. ترکیه با برتری ۶۸ بر ۶۲ در این مسابقه، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. علی محمد از ترکیه در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در دیگر مسابقه امروز و در گروه B، تیم های فرانسه و نیوزلند رو در روی هم قرار گرفتند. فرانسه این بازی را با حساب ۶۶ بر ۵۹ به سود خود خاتمه داد تا به عنوان تیم نخست گروه راهی نیمه نهایی شود. بوریس دیاو با ۱۰ امتیاز، یکی از سه بازیکن فرانسه بود که امتیازات خود در این دیدار را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

با پایان مرحله گروهی تورنمنت مانیل، دیدارهای مرحله نیمه نهایی مشخص شد. برنامه مرحله نیمه نهایی تورنمنت های سه گانه انتخابی المپیک را در زیر مشاهده می کنید (زمان بازی های به وقت ایران نوشته شده اند).

تورنمنت ها تورنمنت بلگراد تورنمنت تورین تورنمنت مانیل
ساعت بازی ۲۰:۳۰ ۲۳:۳۰ ۱۹ ۲۳:۳۰ ۱۵ ۱۷:۳۰
۸ جولای (۱۸ تیر) لتونی – پورتوریکو صربستان – جمهوری چک یونان – کرواسی ایتالیا – مکزیک —— ——
۹ جولای (۱۹ تیر) —— —— —— —— کانادا – نیوزلند فرانسه – ترکیه

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.