نتایج تورنمنت های بسکتبال انتخابی المپیک در ۶ جولای ۲۰۱۶

نتایج تورنمنت های بسکتبال انتخابی المپیک در 6 جولای 2016

تورنمنت های بسکتبال انتخابی المپیک روز ۶ جولای با انجام شش مسابقه در سه کشور پیگیری شد.

در یکی از بازی های روز ششم و در قالب تورنمنت مانیل، تیم بسکتبال کانادا با حساب ۵۸ بر ۵۵ سنگال را مغلوب کرد تا با دو پیروزی راهی مرحله‌ی نیمه نهایی شود. کوری جوزف از کانادا در این مسابقه ۱۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. هر دو تیم در این دیدار عملکرد بدی در شوتزنی داشتند. بازیکنان کانادا ۳۲٫۳ درصد و بازیکنان سنگال ۲۷٫۵ درصد از شوت های خود در این مسابقه را وارد سبد کردند.

تیم بسکتبال یونان با برتری مقابل مکزیک، به عنوان تیم نخست گروه A تورنمنت تورین، راهی نیمه نهایی شد. یونان در این دیدار با نتیجه ۸۶ بر ۷۰ مکزیک را مغلوب کرد. جیانیس انتدکومبو در این بازی ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ بلاک شات برای یونان ثبت کرد.

تیم های جمهوری چک و ژاپن در شهر بلگراد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۷ بر ۷۱ جمهوری چک پایان یافت. لوکاس پلیزا از جمهوری چک با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. جمهوری چک با کسب این پیروزی، راهی دور نیمه نهایی شد.

نتایج تورنمنت های بسکتبال انتخابی المپیک در ۶ جولای ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

تورنمنت نتیجه هایلایت ها
تورنمنت مانیل سنگال ۵۵ ۵۸ کانادا دانلود
نیوزلند ۸۹ ۸۰ فیلیپین دانلود
تورنمنت تورین یونان ۷۰ ۸۶ مکزیک دانلود
تونس ۵۲ ۷۲ کرواسی دانلود
تورنمنت بلگراد صربستان ۸۳ ۶۰ آنگولا دانلود
ژاپن ۷۱ ۸۷ جمهوری چک دانلود

با پایان مرحله گروهی تورنمنت های تورین و بلگراد، دیدارهای مرحله نیمه نهایی این تورنمنت ها مشخص شد. برنامه مرحله نیمه نهایی این تورنمنت ها را در زیر می بینید (زمان بازی ها به وقت ایران نوشته شده اند). مرحله گروهی تورنمنت مانیل روز ۷ جولای پایان می یابد.

تورنمنت ها تورنمنت بلگراد تورنمنت تورین
ساعت بازی ۲۰:۳۰ ۲۳:۳۰ ۱۹ ۲۳:۳۰
۸ جولای (۱۸ تیر) لتونی – پورتوریکو صربستان – جمهوری چک یونان – کرواسی ایتالیا – مکزیک

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.