نتایج دیدارهای ان بی ای در ۲۹ دسامبر

حامد حدادی

پیروزی ممفیس و اکلاهاما و شکست میامی و بوستون از مهمترین نتایج دیدارهای ان بی ای در ۲۹ دسامبر بود.در یکی از مسابقات امروز ممفیس گریزلیز در فدکس فروم میزبان دنور ناگتز بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۸۱ بر ۷۲ حریف خود را مغلوب کند.حامد حدادی در این مسابقه پس از مدت ها برای ممفیس بازی کرد و در ۷ دقیقه ای که در زمین بود توانست ۲ امتیاز،۲ ریباند و ۱ پاس منجر به گل کسب کند.رودی گی از ممفیس با کسب ۱۹ امتیاز و ۶ ریباند بهترین بازیکن این بازی بود.
در یکی دیگر از مسابقات امروز جیمز هاردن بار دیگر مقابل هم تیمی های سابق خود قرار گرفت که این بار نیز شکست خورد.تیم راکتز دیشب در ورزشگاه خانگی خود،۹۴ بر ۱۲۴ مغلوب اکلاهاما سیتی تاندر شد.راسل وستبروک از اکلاهاما با کسب ۲۸ امتیاز،۸ ریباند،۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی در این مسابقه درخشان ظاهر شد تا اکلاهاما تعداد بردهای خود در این فصل از رقابت ها را به عدد ۲۳ برساند.
میلواکی باکز در یک بازی خانگی صدرنشین کنفرانس شرق را با شکست بدرقه کرد.باکز در این مسابقه موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۵ میامی هیت را از پیش رو بردارد.براندون جنینگز از میلواکی با کسب ۲۵ امتیاز،۷ پاس منجر به گل،۴ توپ ربایی و ۲ ریباند بهترین بازیکن این میدان لقب گرفت.
و سرانجام گلدن استیت واریورز درخانه با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۳ بوستون سلتیکس را شکست داد.استفن کوری از گلدن استیت،در غیاب رقیب اصلی خود در تیم حریف یعنی راژان راندو،موفق شد ۲۲ امتیاز،۹ پاس منجر به گل،۴ ریباند،۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات در این مسابقه کسب کند.راندو این مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داد.
نتایج و هایلایت دیدارهای ان بی ای در ۲۹ دسامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۸-۹۵

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۰۰-۱۰۹

ایندیانا پیسرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۲۳-۸۸

تورنتو رپتورز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۰-۱۰۳

کلیولند کاوالیرز

دانلود

شیکاگو بولز

۷۷-۸۷

واشنگتن ویزاردز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۷۲-۸۱

دنور ناگتز

دانلود

هیوستون راکتز

۱۲۴-۹۴

اکلاهاما سیتی تاندر

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۷-۱۱۱

فینیکس سانز

دانلود

میلواکی باکز

۸۵-۱۰۴

میامی هیت

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۸۵-۸۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۳-۱۰۱

بوستون سلتیکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *