نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در پانزدهم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در پانزدهم دسامبر 2015

در چهار مسابقه ان‌بی‌ای در پانزدهم دسامبر ۲۰۱۵ تیم های کولیرز، ناگتز، کینگز و لیکرز حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس میزبان کلیولند کولیرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۷۷ بر ۸۹ به حریف خود واگذار کرد. لبران جیمز در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این نخستین سفر کلیولند به بوستون پس از پلی آف گذشته و مصدوم شدن کوین لاو بود. لاو کار خود در این دیدار را با ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دنور ناگتز با برتری مقابل مینسوتا تیمبرولوز، ششمین پیروزی خود در هفت مسابقه اخیر را ثبت کرد. دنور در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۰ حریف خود را شکست داد. کنف فرید از دنور با ۱۹ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات نیز ثبت کرد. بازیکنان دنور در این بازی ۵۶٫۲ درصد از مجموع شوت ها و ۵۵٫۶ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ساکرامنتو کینگز در اسلیپ ترین آرینا میزبان هیوستن راکتس بود و این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۹۷ به پایان رساند. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان ساکرامنتو در این مسابقه ۱۱ شوت از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. امتیازآورترین بازیکن هیوستن نیز جیمز هاردن بود که ۳۳ امتیاز به دست آورد. ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر آماری بود که هاردن ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

چهارمین پیروزی فصل لس آنجلس لیکرز با برتری مقابل میلواکی باکز به دست آمد. لیکرز امروز میزبان باکز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۵ حریف خود را مغلوب کند. کوبی برایانت با کسب ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دی‌آنجلو راسل نیز ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای لیکرز ثبت کرد. میلواکی در این بازی امتیازآورترین بازیکن خود، گِرِگ مونرو را به دلیل درد در ناحیه زانوی جپ در اختیار نداشت. گرویس وسکوئز که روز سه شنبه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و حداقل ۳ تا ۴ ماه نمی تواند بازی کند و جرید بیلس، دیگر غایبان میلواکی در این بازی بودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    کایری هم با یه کت بنفش و اون عینکش دیده شد ، بلت گفت چون میخواستم ۱۰۰ درصد آماده باشه امروز ازش استفاده نکردم ولی جلوی تاندر بازی میکنه ، لبران یه دانک معکوس اساسی زد ( قابل توجه اونایی که میگن طرف فقط دانک قدرتی میزنه) ، ضمنا لبران آخر بازی کفششو داد به یکی از طرفدارای بوستون که دچار ضایعه مغزی شده که کارشناسا از این حرکتش خیلی استقبال کردند و تاکید کردند واقعا ورزشکار با اخلاقیه ( قابل توجه اونایی که میگن طرف بی اخلاقه) ، در ذکر با اخلاقیش همین بس که تابحال هیچ ستاره ای رو از تیمش نرانده و هیچ مشکلی با ستاره های تیمش نداشته

  2. reza گفت:

    آقا احمد انگار راندو امروز بازی نکرد، مصدوم که نشده؟
    آگه یه خبر از وضعیتش بدی ممنون میشم

  3. رضا گفت:

    مرسی کوبی
    مرسی لیکرز

  4. alik گفت:

    خدایا چقد عجیبه این لیگ میلواکی که همین دو روز پیش واریورز رو برد امروز از لیکرز میبازه:)

  5. KOBE24 گفت:

    مرسی شاه کوبی.
    مرسی دی آنجلو
    مرسی لیکرز

  6. رضا گفت:

    احمد اقا میشه امکان اپلود کردن کلیپ رو واسه کاربرا فراهم کنید؟؟؟به نظرم خیلی استقبال میشه ازش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *