نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان بی ای در 26 ژانویه 2016

پیروزی کلیپرز، سیکسرز، تاندر، رپتورز و موریکس، از جمله نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز بدون بلیک گریفین که ۴ تا ۶ هفته دیگر از مسابقات دور خواهد بود، ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. کلیپرز در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۸۹ حریف خود را مغلوب کرد. کریس پاول با ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. جامپ شات کلیدی این بازیکن در ۳۳٫۷ ثانیه مانده به پایان مسابقه، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. پاول جرج از ایندیانا نیز کار خود را با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

فیلادلفیا سونی سیکسرز برای ثبت هفتمین پیروزی فصل خود، فینیکس سانز را از پیش رو برداشت. سیکسرز امروز پذیرای سانز بود و موفق شد این بازی را با برتری ۱۱۳ بر ۱۰۳ پایان دهد. ایش اسمیت از سیکسرز با ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. سیکسرز کوارتر سوم این مسابقه را با یک ران ۱۱-۲ آغاز کرد و اختلاف امتیازی با حریف ایجاد کرد؛ اختلاف امتیازی که به آنها برای کسب این پیروزی کمک کرد.

کوین دورنت با ثبت بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها، اکلاهما سیتی تاندر را برای غلبه بر نیویورک نیکس رهبری کرد. تاندر امروز میهمان نیکس بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۲۲ میزبان خود را شکست داد. دورنت در این مسابقه ۴۴ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در ۱۶٫۲ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این بازی و در حالی که تیمش ۱۱۱ بر ۱۱۳ عقب بود، جامپ شات خود را وارد سبد کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در ادامه ارن آفلالو در ۰٫۹ ثانیه مانده به پایان، شوت خود را از دست داد تا کار به وقت اضافه کشیده شود. راسل وستبروک ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای تاندر ثبت کرد. کارملو انتونی از نیکس برای سومین بازی متوالی غایب بود و به دلیل مصدومیت نتوانست برای تیمش بازی کند.

تورنتو رپتورز در ایر کانادا سنتر میزبان واشنگتن ویزاردز بود و توانست با حساب ۱۰۶ بر ۸۹ حریف خود را مغلوب کند. کایل لوری از رپتورز با کسب ۲۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. او ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. این بازیکن در ۳ دقیقه و ۴۲ ثانیه مانده به پایان مسابقه، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست، زمین مسابقه را ترک کرد. تورنتو با کسب این برد، تعداد پیروزی های متوالی خود را به عدد ۹ رساند و رکورد بردهای پی درپی تاریخ خود را تکرار کرد. این تیم در سال ۲۰۰۲، زمانی که وینس کارتر را در ترکیب داشت، یک بار ۹ پیروزی متوالی ثبت کرده بود.

جامپ شات دیرک نویتزکی در ۲٫۱ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم، پیروزی دالاس موریکس در برابر لس آنجلس لیکرز را رقم زد. در آخرین بازی امروز موریکس میهمان لیکرز بود که این بازی پایاپای را با برتری ۹۲ بر ۹۰ خاتمه داد. نویتزکی با ۱۳ امتیاز، یکی از ۴ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. جولیوس رندل از لیکرز در ۰٫۴ ثانیه مانده به پایان شوت سه امتیازی خود را به سمت سبد رها کرد اما نتوانست نتیجه را بخ نفع تیمش تغییر دهد. کوبی برایانت به دلیل درد شانه راست در این مسابقه غایب بود.

نتایج رقابت های ان بی ای در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۸۹ ۹۱ لس آنجلس کلیپرز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۳ ۱۰۳ فینیکس سانز دانلود
بروکلین نتز ۹۸ ۱۰۲ میامی هیت دانلود
نیویورک نیکس ۱۲۲ ۱۲۸ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۶ ۸۹ واشنگتن ویزاردز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۷ ۱۰۰ اورلاندو مجیک دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۲ ۹۷ ساکرامنتو کینگز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۰ ۹۲ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۱ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    بررردددددییییممم،Let’s Go Heat
    بازم D-Wade و CB عالی کار کردن و و از پس بروکلین بر اومدیم،این فصل خیلی پر فراز و نشیب بودیم،مصدوم هم خیلی داریم،امیدوارم این روند پیروزی هامون ادامه دار باشه،خداییشوقتی گرین دانک میزنه،بازی خییییلی برام جذابتر از قبل میشه،دراگیچ هم احتمالا برا بازی بعد آماده باشه،همینطور وایتساید،تا وقتی وید هست هیچ غمی نداریم
    نیوریورک هم بدون کارملو واقعا خوب بازی کرد،ولی دورانت غیر قابل مهر،فک کنم اگه روند خوبشو ادامه بده میره واسه MVP؛شاید!!!!!!!!!!!!!!!

  2. parymo گفت:

    مرسی از کی.دی با این بازیش باو لبرون جونه بابات اینطوری بازی کن خسته شدیم همش ۲۰ پوینت میاری اههههههههه

  3. sina777 گفت:

    متاسغم که دورانت رو با پادشاه مقایسه میکنی parymo لبرون رهبر تیمشه و فقط دنبال کسب امتیاز نیس راستی اصلا نیاز به توضیح نیستش برو تو سایت espn بهترین اسمال فروارد های تاریخ ان بی ای رو ببین اونوقت میفهمی لبرون کجاس دورانت کجاس

  4. reza گفت:

    راس میگی دورانت با جیمز قابل پیش بینی نیست چون خیلی بهتره

  5. reza گفت:

    قابل مقایسه شرمنده اشتب نوشتم

  6. number1 گفت:

    اگه می خواید به بزرگی لبرون پی ببرید فقط نگاه کنید بعد از جداییش از کوز و رفتن به میامی کوز جز بدترین تیم های لیگ و میامی چن سال تو فینال بود حالا اگه می خواید بیشتر پی ببرید دوباره برگشت به کوز اون رو تا فینال برد و میامی با گرفتن بازیکنای خوبی مثل دراگیچ و دنگ و گرین پیشرفت فوق العاده وایت ساید حتی نصف قدرت میامی زمان لبرون رو نداره پس دیگه لبرون رو با هیچ کدوم از بازیکنای حال حاضر nba مقایسه نکنید

  7. ehsan گفت:

    هم دورانت هم جیمز،بهترین های ان بی ای هستن،بی خودی دعوا نکنین،دو اسمال فروارد با توانایی های متفاوت،کسی نمیتونه این قضیه رو کتمان کنه که قدرت شوتزنی دورانت از جیمز بهتره و همینطور بر عکس کسی هم ادعایی نداره که جیمز از لحاظ بازی دفاعی و قدرت برش زنی و لی آپ رفتن برتر از دورانته(برای اثبات این قضیه برین فینال میامی و اوکلاهوما رو نگاه کنید
    داشتن یکی از این دو نفر برای هر تیمی تو ان بی ای آرزو هست و به جای اینکه با دعوا سر درد بگیریم بهتره از بازی متفاوت این دو نفر لذت ببریم،میدونم ربطی نداره ولی ، LET’S Go Heat

  8. Mahdi6 گفت:

    یه روز گلدن میبره میگن کری بهتر از لبرانه و دوره لبران تموم شده یه روز دیگه اکلاهما میبره میگن دورنت خیلی از لبران بهتره.
    لبران هم بالای ۴۰ امتیاز گرفته حتی ۶۱ امتیاز هم گرفته.
    امتیاز ملاک مقایسه نیست هرکی که بیشتر امتیاز بگیره MVP نمیشه همین کوای لئونارد و جیمی باتلر که زیر ۲۵ امتیاز گرفتن این فصل ولی جزو ۵ بازیکن برتر هستن تا اینجای فصل.
    لبران هم سوم هست تا اینجا در پاور رنکینگ که دوم هم بود اوایل فصل.
    به نظر من از طرز بازی و زیبایی بازی و افتخارات و … لبران بهتره.
    لبران از همون موقع که اومد ان بی ای یه ستاره بود و همه میدونستن که تبدیل به یکی از بهترینای تاریخ میشه
    با توجه به امار بازیکنا که سنشون از مرز ۲۹,۳۰ میگذره کم کم افت میکنن و حتی کوبی و جردن و …
    ولی لبران هنوز افت نکرده و اگه یکم تلاش کنه میتونه پنجمین MVP رو بگیره , البته خیلیا میگن کری ام وی پی میشه اینو بگم که کری بیشتر مدیون شوتهای سه امتیازیش هست و البته بال هندلینگش هم خوبه.
    ولی لبران بیشتر یه رهبره تا امتیاز اور و پاس میده و ریباند میکنه و امتیاز میاره و از همه مهمتر تیمو رهبری میکنه. اینجور بازیکنا خیلی کم هستن که همه فاکتور هارو داشته باشن.
    درباره کری هم بگم که این فصل اکثرا امتیاز گرفته و امار اسیستش نسبت سال های قبلش پایین اومده که به نظر من یه پوینت گارد اولین اولویتش پاس دادن هست ولی فقط سه میزنه.
    اگه دورنت بهتر بود لبران رو تو فینال شکست میداد , ولی همه دیدن لبران چقدر بهتر بازی کرد و راحت قهرمان شدن.
    نمیخوام چیزی از دورنت و کری کم کنم , چون اونا هم یکی از بهترینا هستن.
    و فینال پارسال هم همه دیدن لبران چقدر فوق العاده کار کرد و نمیشه از بازیهاش تو فینال پارسال انتقاد کرد.

  9. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    کی گفته سبک بازی لبران از کوین دورانت بهتره .استایل پرتاب های دورانتو ببین بعد با لبران مقایسش کن دورانت تو این زمینه فوق العادست البته قدرت بدنی لبران جای خود دارد این که گفتی لبران از همون اول ستاره بود کوین دورانت هم همینطور بود حالا بحث افتخارات جدا که لبران عنوانهای بهتری کسب کرده وگرنه از لحاظ امتیازآوری که صددرصد کوین بهتره تو ریباندو و اسیست هم فعلا اینطوره گفتی اگه دورانت بهتر بود لبرانو تو فینال شکست میداد در جواب باید بگم بسکتبال یه ورزش رو در رو تک نفره نیست اون زمان کنار لبران وید آماده و باش هم بودند در حالی که راسل تازه رو فرم اومده بود جیمز هاردن هم هنوز اینقدر فوق العاده نبود

  10. Mahdi6 گفت:

    داداش قبول دارم , دورنت واقعا بازیکن خوبیه و خودم شخصا ازش خوشم میاد ولی نباید بعد هر بازی لبران رو وسط کشید که کری بهتر از اونه یا دورنت یا …
    منظورم از سبک بازی شوتها نبود بلکه پاس و سرعت و تکنیک و صد البته بلاک های لبران بود که خداییش خیلی زیبا بلاک میکنه و البته دانک های قشنگی هم میزنه.
    سبک بازیشون متفاوته دورنت بیشتر شوت میزنه و دانک و لبران به نسبت دورنت بیشتر قدرتی بازی میکنه و زیاد سه نمیزنه و البته بال هندلینگش بهتره.
    ولی بازم میگم در مجموع لبران بهتره.

  11. KOBE24 گفت:

    ساعت ۲۱:۰۵ بازی گلدن و اسپرز از شبکه ورزش.یکی ب مسعولین بگه ک بازی ها ر بعد ۲۲یا بعد کیمیا بذارن

  12. My Dubs گفت:

    ” یه روز گلدن میبره میگن کری بهتر از لبرانه و دوره لبران تموم شده یه روز دیگه اکلاهما میبره میگن دورنت خیلی از لبران بهتره.”
    جات بودم مدتها اسمی از کری رو لاقل نمیزدم. کری سه تا کواتر واسه برد میخواد

  13. Kiiiiiiiiiing گفت:

    اگر آیتم به آیتم کل بازیشون رو نگاه کنیم ، از نظر میانگین امتیاز در هر بازی دقیقا برابر هستند ، از نظر ریباند هم نزدیک هم هستند ، در اسیست و توپ ربایی لبران برتر هست و در بلاک دورانت. یه چیزی رو هم بدونید فقط ۳ بازیکن در تاریخ موفق شدند به ۲۰۰۰ امتیاز ۶۰۰ ریباند ۵۰۰ پاس منجر به گل و ۱۰۰ توپ ربایی در یک فصل برسند. جوردن ( یکبار ) لبران ( دوبار ) و لری برد ( سه بار ) و جالبتر اینکه اگر لبران این فصل مصدوم نشه احتمال اینکه به رکورد لری برد در همین فصل برسه خیلی زیاده ، فقط بدونید اگر کار راحتی بود خیلی بیشتر از ۳ نفر میتونستن این کارو انجام بدن

  14. My Dubs گفت:

    سلام مجدد جواب باید دندون شکن باشه
    ببین عزیز لبران تنها بازیکنیه که در طی ۱۱ فصل حداقل ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند ، ۶ اسیست و یک توپ ربایی داشته.
    نه لری برد نه مجیک جانسون و هیچ بازیکن دیگه ای نمیتونه همچین اماری تو کرییرش داشته باشه. این از این.
    حالا اگه میخوای فصل به فصل مقایسه کنی اون بحثش جداست مثلا این فصل میای اینجا همه چی مشخصه.
    http://www.hoopsstats.com/
    خب خیلی راحت نگاه میکنی میبینی الان در حال حاضر دورانت بهتره تموم شد و رفت. دو دو تا میشه چهار تا
    مقایسه لبران تو کرییر به نظر من با بازیکن دیگه ای شاغل در ان بی ای غلطه. لبران کرییر از تمام بازیکنای فعلی لیگ قدر تره. (کوبی، یا هرکس دیگه ای)
    یادم نمیاد من گفته باشم کری بهتره ولی اگه گفتم همون منظورم تو یک فصل بوده

  15. amir گفت:

    کری سه تا کواتر واسه برد میخواد” ایشالا چشم بقیه ام باز شه یه کم رو این اعجوبه

  16. Kiiiiiiiiiing گفت:

    اگر بازیکنای این فصل رو میخواید با هم مقایسه کنید باید تا آخر فصل صبر کنید ، لبران یکی از همون بازیکناست که نیمه دوم فصل همیشه بهتر میشه

  17. cp گفت:

    استفن کری یک نخبه و یک اعجوبه است..اینو کسی ک بسکتبالیست باشه و شوتیست ،،خوب میفهمه که چقد عجیب غریب شوت میزنه..
    سبک بازیه لبرون قبلا هم تو لیگ زیاد بوده ،،که البته به موفقی لبرون خیلی هاشون نبودن..ولی کری یک استثناست ،تا حالا مثلش نبوده..

  18. My Dubs گفت:

    فصل تموم نشده حرفش حقه. باید صبر کنیم. بعدشم ما تو پلی آفس چیزی به نام ام وی پی نداریم وگرنه لبران واقعا تو پلی آفس جور دیگه ای بازی میکنه. درسته دورانت شاید دو یا سه فصل بهتر باشه ولی لبران همیشه تو پلی آفس بهتر بوده. من یادم نمیاد دورانت تو پلی آفس بهتر بوده باشه. بالاخره نیمشه حقش رو حروم کرد. امار تو پلی افس زیاد تو چشم نیست ولی مهمتره

  19. sina777 گفت:

    رضا جا مثله این که منظوره منو نفهمیدی من میگم جیمز از دورانت خیلی بهتره و اصلا دورانت قابل مقایسه با لبرون نیس

  20. sina777 گفت:

    لبرون>دورانت

  21. Mahdi6 گفت:

    منظورم اونی که فکر میکنی نبود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *