نتایج رقابت های NBA در سوم اپریل ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در سوم اپریل 2016

رقابت های NBA در سوم اپریل ۲۰۱۶ با انجام یازده مسابقه پیگیری شد.

در یکی از مسابقات سوم اپریل کلیولند کولیرز میزبان شارلوت هورنتز بود و توانست با حساب ۱۱۲ بر ۱۰۳ حریف خود را از پیش رو بردارد. لبران جیمز در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان کلیولند در این بازی ۱۶ شوت از ۲۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. کایری ایروینگ از کلیولند و ال جفرسن از شارلوت به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند. نیکولاس باتوم از شارلوت نیز پس از حدود ۲۰ دقیقه حضور در میدان، آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

کسب ۴۱ امتیاز توسط جیمز هاردن به هیوستن راکتس کمک کرد تا با غلبه بر اکلاهما سیتی تاندر، شانس حضور خود در پلی آف را افزایش دهد. هیوستن میزبان اکلاهما سیتی بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۸ بر ۱۱۰ حریف خود را شکست دهد. هاردن در این بازی ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. کوین دورنت از تاندر کار خود در این مسابقه را با ۳۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به پایان رساند. هیوستن هم اکنون با یک بازی اختلاف، پس از یوتا در جایگاه نهم کنفرانس غرب قرار دارد.

لس آنجلس کلیپرز در شبی که بلیک گریفین به ترکیب این تیم بازگشت، واشنگتن ویزاردز را مغلوب کرد. کلیپرز امروز در استیپل سنتر پذیرای ویزاردز بود و این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۹ پایان داد. گریفین که ۴۵ بازی گذشته‌ی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه ۲۴ دقیقه و ۳۲ ثانیه برای کلیپرز بازی کرد و ۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل کسب کرد. کریس پاول در این بازی ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کلیپرز با پیروزی در این مسابقه قرار گرفتن خود در جمع ۴ تیم اول کنفرانس را قطعی کرد و در دور اول پلی آف از مزیت میزبانی برخوردار خواهد بود.

یوتا جاز میهمان فینیکس سانز بود که رقیب خود را با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۸۶ شکست داد. گوردون هیوارد در این بازی ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. برندن نایت و جان لوئر از فینیکس در این مسابقه غایب بودند. یوتا با کسب این برد، جایگاه هشتم خود در کنفرانس غرب را حفظ کرد.

شیکاگو بولز میهمان میلواکی باکز بود که این بازی را با برتری ۱۰۲ بر ۹۸ به پایان رساند. جیمی باتلر از شیکاگو در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. درک رز و تاج گیبسن از شیکاگو در این مسابقه نیز همچون بازی قبل غایب بودند. شیکاگو هم اکنون با ۲ بازی اختلاف با دیترویت در جایگاه نهم کنفرانس شرق قرار دارد.

گلدن استیت واریورز در اوراکل آرینا پذیرای پرتلند تریل بلیزرس بود که حریف خود را با حساب ۱۳۶ بر ۱۱۱ از پیش رو برداشت. استفن کری با کسب ۳۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، یکی از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. دریماند گرین ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد و سیزدهمین تریپل دابل فصل خود را کسب کرد. گلدن استیت با کسب این برد، تعداد پیروزی های خود را به عدد ۶۹ رساند و با دومین رکورد برتر تاریخ لیگ در زمینه بیشترین پیروزی ثبت شده در یک فصل (لیکرز فصل ۱۹۷۱-۷۲) برابری کرد. بازیکنان واریورز با ۱۸ شوت سه امتیازی که در این مسابقه به ثمر رساندند، از مرز ۱۰۰۰ سه امتیازی در این فصل گذشتند.

نتایج رقابت های NBA در سوم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید. (برای بحث و تبادل نظر می توانید به انجمن مراجعه کنید).

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بروکلین نتز ۸۷ ۱۰۶ نیو اورلینز پیکانز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۱۲ ۱۰۳ شارلوت هورنتز دانلود
هیوستن راکتس ۱۱۸ ۱۱۰ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۷۸ ۸۸ دالاس موریکس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۴ ۱۰۹ واشنگتن ویزاردز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۹ ۱۰۷ ممفیس گریزلیز دانلود
فینیکس سانز ۸۶ ۱۰۱ یوتا جاز دانلود
میلواکی باکز ۹۸ ۱۰۲ شیکاگو بولز دانلود
نیویورک نیکس ۸۷ ۹۲ ایندیانا پیسرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۳۶ ۱۱۱ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۰ ۱۰۷ بوستون سلتیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.