نتایج لیگ برتر بسکتبال ایران در ۵ اسفند ۹۲

نتایج لیگ برتر بسکتبال ایران در 5 اسفند 92

مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران در ۵ اسفند ۹۲ با برگزاری چهار مسابقه ادامه یافت تا دور رفت مرحله دوم رقابت ها پایان یابد.
در یکی از بازی های امروز پتروشیمی بندر امام در خانه پذیرای دانشگاه آزاد بود. پتروشیمی در این مسابقه با رهبری حامد آفاق و ارسلان کاظمی، با نتیجه ۶۰ بر ۵۵ میهمان خود را مغلوب کرد. حامد آفاق با کسب ۲۲ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن این میدان لقب گرفت. این بازیکن ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. ارسلان کاظمی نیز در این بازی ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد و با تاثیر گذاری مثبت ۲۳، موثرترین بازیکن پترو بود. تلاش های محمد حسن زاده برای جلوگیری از شکست تیمش در این مسابقه، نتیجه ای در بر نداشت؛ حسن زاده در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای دانشگاه آزاد کسب کرد.
مهرام در تهران میزبان ذوب آهن اصفهان بود و موفق شد با نتیجه ۶۶ بر ۵۵، حریف خود را مغلوب کند. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه، اولین بازی خود در فصل ۹۲-۹۳ لیگ برتر بسکتبال را انجام داد. این بازیکن در مدت ۲۱ دقیقه و ۲۶ ثانیه ای که در میدان حضور داشت توانست ۱۹ امتیاز، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای مهرام کسب کند. بازیکنان مهرام در این مسابقه ۳ پرتاب سه امتیازی به ثمر رساندند که دو پرتاب آن توسط بهرامی وارد سبد شد. روزبه ارغوان از ذوب آهن نیز با کسب ۱۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۱ توپ ربایی، تاثیر گذارترین بازیکن تیمش بود.
نتایج لیگ برتر بسکتبال ایران در ۵ اسفند ۹۲ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

پتروشیمی بندر امام

۵۵-۶۰

دانشگاه آزاد تهران

مهرام تهران

۵۵-۶۶

ذوب آهن اصفهان

همیاری زنجان

۵۷-۵۲

صنایع پتروشیمی ماهشهر

هفت الماس قزوین

۶۸-۸۳

فولاد ماهان سپاهان

دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال، از پنجشنبه این هفته (۸ اسفند) آغاز می شود. برنامه مسابقاتِ روز پنجشنبه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

ساعت برگزاری

مهمان

فولاد ماهان سپاهان

۱۶

دانشگاه آزاد تهران

صنایع پتروشیمی ماهشهر

۱۶

ذوب آهن اصفهان

هفت الماس قزوین

۱۶

پتروشیمی بندر امام

همیاری زنجان

۱۶

مهرام تهران

منبع عکس:خبرگزاری ایمنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. Smith گفت:

    سلام،خسته نباشید حدادی چن امتیازبود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *