نتایج لیگ بسکتبال NBA در ۲۲ دسامبر

استیو نش

در مهمترین بازی های لیگ بسکتبال NBA در روز ۲۲ دسامبر تیم های آتلانتا،میامی و لیکرز حریفان خود را شکست دادند و ممفیس مغلوب حریف شد.در یکی از مسابقات امروز آتلانتا هاوکس در خانه با نتیجه ۹۲ بر ۷۵ شیکاگو بولز را شکست داد.در این مسابقه آل هارفورد از هاوکس با کسب ۲۰ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.
میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۹ مهمان خود یوتا جاز را شکست داد.هیت که در این بازی کریس باش را به دلیل بیماری در اختیار نداشت با درخشش لبرون جیمز توانست حریف را از پیش رو بردارد؛جیمز در این مسابقه موفق شد ۳۰ امتیاز،۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد.
هیوستون راکتز با بازی خوب جیمز هاردن توانست میهمان خود ممفیس گریزلیز را با نتیجه ۱۲۱ بر ۹۶ مغلوب کند.هاردن در این مسابقه موفق شد ۳۱ امتیاز،۸ پاس منجر به گل،۳ توپ ربایی و ۲ ریباند به دست آورد.حامد حدادی نیز در کوارتر چهارم این بازی ۴ دقیقه برای ممفیس بازی کرد و توانست ۲ امتیاز،۱ ریباند،۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.
در آخرین بازی امروز نیز لس آنجلس لیکرز در بازی ای که یک وقت اضافه داشت موفق شد با نتیجه نزدیک ۱۱۸ بر ۱۱۵ میزبان خود گلدن استیت واریورز را مغلوب کند.لیکرز در این مسابقه پس از چند هفته گارد راس خود،استیو نش را در ترکیب داشت.کوبی برایانت با کسب ۳۴ امتیاز،۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل،ستاره این بازی بود.
نتایج و هایلایت های لیگ بسکتبال NBA در ۲۲ دسامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۹۶-۸۷

دیترویت پیستونز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۷۵-۹۲

شیکاگو بولز

دانلود

میامی هیت

۸۹-۱۰۵

یوتا جاز

دانلود

نیواورلئان هورنتز

۸۱-۷۵

ایندیانا پیسرز

دانلود

هیوستون راکتز

۹۶-۱۲۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

میلواکی باکز

۹۴-۸۲

کلیولند کاوالیرز

دانلود

دنور ناگتز

۸۸-۱۱۰

شارلوت بابکتز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۳-۹۶

فینیکس سانز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۱۸-۱۱۵

لس آنجلس لیکرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *