نتایج مسابقات ان بی ای در نوزدهم فوریه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در نوزدهم فوریه 2016

پیروزی اورلاندو، میامی و شیکاگو و شکست اکلاهما سیتی و گلدن استیت، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در نوزدهم فوریه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال دالاس موریکس در شبی که بیشترین سه امتیازی تاریخ خود در یک مسابقه را وارد سبد کرد، مقابل اورلاندو مجیک شکست خورد. اورلاندو امروز میزبان دالاس بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۴ حریف خود را مغلوب کرد. نیکولا ووچویچ از اورلاندو در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد. برندون جنینیگز پس از انتقال از دیترویت، در این مسابقه اولین بازی خود برای اورلاندو را انجام داد و کار خود را با ثبت ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند. بازیکنان دالاس با وارد سبد کردن ۱۹ شوت سه امتیازی در این مسابقه، رکورد جدیدی در تاریخ باشگاه خود ثبت کردند.

میامی هیت در شبی که دوین وید، کریس باش و حسن وایت‌ساید را در اختیار نداشت، آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. میامی امروز میهمان آتلانتا بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۱ حریف خود را شکست دهد. لوال دنگ با کسب ۳۰ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۱۱ ریباند و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. جاش مک‌رابرتس با ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص میامی بود. وید ساعتی پیش از آغاز این مسابقه به دلیل درد در زانوی چپ، بازی را از دست داد. باش به دلیل وجود یک لخته خون در پایش، به مدت نامعلوم نمی تواند بازی کند. حسن وایت‌ساید از هیت نیز به دلیل آرنج زدن به سنتر سن آنتونیو اسپرز، از این بازی محروم بود.

شیکاگو بولز با غلبه بر تورنتو رپتورز، به ۵ شکست متوالی خود پایان داد. شیکاگو امروز در حضور ۲۱۸۴۹ تماشاچی حاضر در یونایتد سنتر پذیرای تورنتو بود که این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۰۶ پایان داد. داگ مک‌درموت از شیکاگو با کسب ۳۰ امتیاز در این دیدار،بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به دست آورد. این بازیکن که از روی نیمکت وارد زمین شد، ۴ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. درک رز با ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص شیکاگو بود. پاو گاسل نیز با ۱۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، به یک پاس منجر به گل دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت.

کسب ۲۷ امتیاز توسط مانتی الیس به ایندیانا پیسرز کمک کرد اکلاهما سیتی تاندر را شکست دهد. ایندیانا در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. الیس در این بازی ۲ ریباند، ۳ پاس منجربه گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. ایندیانا با جبران عقب افتادگی ۷ امتیازی در ۳ دقیقه پایانی این مسابقه، برنده از زمین خارج شد. پاول جرج از ایندیانا در این بازی ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کوین دورنت از اکلاهما سیتی نیز کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

پرتلند تریل بلیزرس با درخشش دیمین لیلارد، گلدن استیت واریورز را در هم کوبید. پرتلند امروز میزبان گلدن استیت بود و با نتیجه‌ی ۱۳۷ بر ۱۰۵ حریف خود را شکست داد تا پنجمین باخت فصل را به گلدن استیت تحمیل کند. لیلارد در این دیدار ۹ شوت از ۱۲ اقدام سه امتیازی و ۱۸ شوت از مجموع ۲۸ اقدام خود را وارد سبد کرد و با ۵۱ امتیاز بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. این بازیکن ۷ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی نیز به دست آورد. لیلارد با آماری که در این مسابقه ثبت کرد نام خود را در کنار نام آلن ایورسن، مایکل جردن و ریک بری، به عنوان تنها بازیکنانی که در یک مسابقه حداقل ۵۰ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورده اند، قرار داد. ۱۳۷ امتیاز، بیشترین امتیازی است که گلدن استیت واریورز در دو فصل گذشته در یک بازی به حریف خود داده است.

نتایج مسابقات ان بی ای در نوزدهم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۱۱۰ ۱۰۴ دالاس موریکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۸ ۸۶ دیترویت پیستونز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۹ ۹۸ نیویورک نیکس دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۱ ۱۱۵ میامی هیت دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۶ ۱۰۶ تورنتو رپتورز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۹ ۱۰۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۲۱ ۱۱۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۸ ۱۰۱ ایندیانا پیسرز دانلود
میلواکی باکز ۹۵ ۹۸ شارلوت هورنتز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۰ ۱۱۶ هیوستن راکتس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۳۷ ۱۰۵ گلدن استیت واریورز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۶ ۱۱۰ دنور ناگتز دانلود
یوتا جاز ۱۱۱ ۹۳ بوستون سلتیکس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۱۳ ۱۱۹ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۹ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    به به عجب بازی بود،یه برد مهم رو کسب کردیم و دنگ واقعا خوب بود،دون سه بازیکن اصلی تو زمین حریف بردیم،این عالیه
    Let’s Go Heat
    دیمین لیلارد هم واقعا روانیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ehsan گفت:

    با ۹ بازیکن بردیم،این فوق العادست،مکرابرتس ۱۰ اسیست و اما بازم میگم
    Let’s Go Heat

  3. ehsan گفت:

    لیلارد شبیه کوری بازی کرد و گلدن استیت رو به زانو در آورد،در نوع خودش فوق العاده جالب بود

  4. My Dubs گفت:

    احمد آقا ببخشید لیلارد ۹ شوت از ۱۲ شوت سه امتیازیش رو وارد سبد کرد.

  5. Mahdi6 گفت:

    یه سوال چرا امروز جف گرین تو ممفیس بازی کرد مگه ترید نشده؟؟؟
    وینس کارتر هم خیلی خوب بود

  6. Mahdi6 گفت:

    وستبروک هم ۱۸ تا اسیست داشت. راندو ۴ تا از ۶ تا سه امتیازی زد
    دیان ویترز هم تو ۳۲ دقیقه هیچ امتیازی کسب نکرد و گلدن هم برخلاف عملکرد خوب کری باخت!!!

  7. sina777 گفت:

    ای جانم لیلرد
    باخت گلدن استیت و اوکلاهاما حسه عالی میده
    مخصوصا باخت گلدن استیت

  8. Mahdi6 گفت:

    گرین هم ۹ تا ترن اور داشت!!!
    دریک رز هم خوب بود میامی هم خیلی خوب بازی کرد

  9. sina777 گفت:

    چقد لذت داره کری میبازه
    همون تور که طرفدارای گلدن استیت از باخت لبرون خوشحال میشن
    ما هم از باخت کری خوش حال میشیم

  10. محمد حسن گفت:

    یعنی عشق وینز لو وایتسایدم .ریچارد سون خوب.بود انتظارنداشتم اینقد خوب باشه. تیم فوق العاده بود. D_WADE خدا کنه چیزیش نباشه مک رابرتسم میتونه کاری کنه نبود باش کمتر احساس شه.

  11. kiiiiiiiiiing گفت:

    بدترین قرعه ممکن برای رسیدن کلیولند به فینال شرق داره اتفاق میفته ، اگر بولز هشتم بشه و میامی ( یا بوستون ) چهارم ، تازه در فینال هم تورنتو احتمالا حضور داره ، در غرب هم بدترین قرعه واریورز اینه که تاندر چهارم بشه و پورتلند هشتم ، در فینال هم احتمالا اسپرز حضور داره.
    در جواب یکی از دوستان که پرسیده بود دورانت چه کاری کرده که خوشت نیومد باید بگم که بعد از بازی تیمهای کلیولند و تاندر ، لبران مصاحبه کاملی کرد و حسابی از دورانت تعریف کرد و گفت بازیکن درجه یکیه و قطعا میتونه رکورد کریم رو بشکونه و ….. ، اما بعد از پخش این مصاحبه ، دورانت اومد و مصاحبه کرد و به کل از کوبی تعریف کرد ، خیلی ازین کارش بدم اومد ، نه اینکه فکر کنید بحث کوبی و لبران رو دارم ، اصلا کاری با اسمها ندارم حرف من اینه وقتی کسی چند دقیقه بکوب ازت تعریف کرده ، حتی اگه دلت نمیخواد ازش تعریف کنی خب تعریف نکن ولی حداقل میتونی یه تشکر خشک و خالی که بکنی ، به نظر من که کارش اصلا قشنگ نبود

  12. My Dubs گفت:

    حالم گرفته شد انصافا.تو این دو سال که وریورز تیم شاخصیه هیچوقت گرین و ایگی و بارنز و مخصوصا لیونگستون رو ضعیف ندیدم. بازی رو هم زنده دیدم قشنگ حالم جا اومد. کواتر سوم ۱۳ تا ترن اور داشتن. با خودم گفتم قراره خوب شروع کنن. اصلا تو بازی وریورز صبح چیزی به نام Perimeter defense وجود نداشت. اونام خیلی خوب شوت زدن. در ضمن ۴۲ امتیاز بیشترین امتیازی بود که وریورز تو کوارتر اول به حریفای امسالش داده بود. باخت سنگینی بود ولی عیبی نداره مهم نیست فردا بازی با کلیپرز جبران میشه اینشاالله.
    آقا مهدی گل اون جامایکل گرین بود هم اسمه منتها پستش فوروارد قدرتیه. قبلا تو دی لیگ بازی میکرد پارسال یک ۱۰ روزی هم برای اسپرز بازی کرد الان خودشو خوب تو ممفیس جا انداخته
    مک رابرتس بازیکن خوبی بود منتها از وقتی اومد میامی همش مصدوم شد. تو شارلوت خیلی خوب بازی میکرد تخصصش تو پاسه.

  13. My Dubs گفت:

    به نظر من زوده بگیم چه تیمهایی تو شرق چه سیدی رو کسب میکنن. تو برنامه زمانی بازیهای شارلوت و ویزاردز سخته یک مقدار. از تیمهای سوم تا دهم شانس دارن. ویزاردز برنامه عجیبی داشته سه روز و سه بازی پشت سر هم. برای کلیولند شاید هاوکس بهترین گزینه باشه ولی باقی تیمها خوبن. کلیولند با تیمهای منطقه مرکزی رو به رو نشه بهتره. این تیمها همشون با هم Rival دارن بدجور و جلو کلیولند انگیزه زیادی دارن. خوب بازی میکنن همشون با کوز…
    برای وریورز بهتره با راکتس بازی کنه تا یوتا یا بیلزرز. البته یکی از این سه تیم احتمالا حذف میشه. در ضمن هیچ تضمینی نیست دالاس حتما صعود کنه.

  14. My Dubs گفت:

    تورنتو ترید نکرد!!!من حتی این احتمالم میدم رپتورز همون راند اول حدف شه مثل دو سال پیش. مخصوصا امسال که تیمهای پلی آفس شرق سطح کیفیه بالایی هم دارن. لاقل مارکیف موریس رو میگرفتن ولی مدیر رپتورز ماسائی یوجیری تو توئیتر گفته بود من اصلا حاضر نیستم پیک راند اول بدم برای ترید!!!!هر کاری کنم تو بازار ازاد میکنم( دماری کرول رو مثال زده بود) و با حذف تو راند اول میتونه درس عبرتی براش بشه که اگه میخوای مدعی قهرمانی باشی باید ریسک یا حتی قمار( مثل ترید دراگیچ یا همین جف گرین) کنی

  15. My Dubs گفت:

    اینم هایلایت ۵۱ امتیاز لیلارده که جدا از هایلایت بازیه ( فقط هایلایت های لیلارده) هرکی دوس داره هایلایت بازیکن محبوبش رو بگه تا( در صورت وجود داشتن) بذارم البته اینا فقط حمله است دیگه
    http://fs2.filegir.com/mydubs/.....g22%5D.mp4

  16. sina777 گفت:

    خدا کنه تو دور اول کوز با بولز بازی نکنه

  17. mohamad ho3in گفت:

    نهههههههه چرا گلدن باخت کری که خیلی خوب بازی کرد.

  18. آذرخش گفت:

    احمد جان
    برای اینکه لینک ها از باکس کامنت ها بیرون نزنه این کد رو به ته CSS یا به custom CSS اضافه کن:

    .commentlist li a, .pinglist li a{
    word-wrap: break-word !important;
    }

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *