نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۶ دسامبر

مارکوس موریس-آندری کیریلنکو

پیروزی آتلانتا و هیوستون و شکست ممفیس و لیکرز از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در ۲۶ دسامبر بود.در یکی از مسابقات امروز آتلانتا هاوکس در خانه با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۱۹ دیترویت پیستونز را مغلوب کرد.در این بازی که دو وقت اضافه داشت،جاش اسمیفت از هاوکس با کسب ۳۱ امتیاز،۱۰ ریباند،۶ پاس منجر به گل،۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات بهترین بازیکن میدان بود.
در دیگر مسابقه امروز ممفیس گریزلیز متحمل یک شکست خانگی شد.ممفیس در این مسابقه بدون حضور حامد حدادی با نتیجه ۸۹ بر ۹۹ مغلوب فیلادلفیا سیکسرز شد.دورل رایت از فیلادلفیا موفق شد در این بازی ۲۸ امتیاز،۶ ریباند و ۲ بلاک شات برای تیمش کسب کند.
هیوستون راکتز که میهمان مینسوتا تیمبرولوز بود،با شکست این تیم توانست شانزدهمین برد فصل خود را کسب.در این مسابقه نزدیک که با نتیجه ۸۷ بر ۸۴ پایان یافت،جیمز هاردن از راکتز با کسب ۳۰ امتیاز،۶ ریباند،۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.
و بالاخره دنور ناگتز در خانه با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۱۴ لس آنجلس لیکرز را شکست داد.کنف فرید از دنور در این دیدار ۲۱ امتیاز و ۱۵ ریباند به دست آورد؛نکته جالب در مورد ریباندهای این بازیکن در این بازی این بود که ۹ ریباند از ۱۵ ریباند این بازیکن ریباند حمله بود.تلاش برایانت و کسب ۴۰ امتیاز توسط او در این بازی نیز نتوانست مانع پانزدهمین باخت لیکرز در این فصل شود.
مسابقه تیم های شیکاگو و ایندیانا نیز به دلیل کولاک شدید در منطقه ایندیانا پلیس به تعویق افتاد.نتایج و هایلایت مسابقات ان بی ای در ۲۶ دسامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۸۷-۸۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

 

شارلوت بابکتز

۱۰۵-۹۲

میامی هیت

دانلود

 

اورلاندو مجیک

۹۷-۹۴

نیواورلئان هورنتز

دانلود

 

آتلانتا هاوکس

۱۱۹-۱۲۶

دیترویت پیستونز

دانلود

 

میلواکی باکز

۹۳-۱۰۸

بروکلین نتز

دانلود

 

ممفیس گریزلیز

۹۹-۸۹

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

 

مینسوتا تیمبرولوز

۸۷-۸۴

هیوستون راکتز

دانلود

 

سن آنتونیو اسپورز

۸۰-۱۰۰

تورنتو رپتورز

دانلود

 

دنور ناگتز

۱۱۴-۱۲۶

لس آنجلس لیکرز

دانلود

 

یوتا جاز

۹۴-۸۳

گلدن استیت واریورز

دانلود

 

فینیکس سانز

۹۹-۹۷

نیویورک نیکس

دانلود

 

پورتلند تریل بلیزرس

۹۱-۱۰۹

ساکرامنتو کینگز

دانلود

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *