نتایج مسابقات NBA در ۳۱ اکتبر

آل جفرسون-التون براند

در مهمترین مسابقات NBA در روز ۳۱ اکتبر تیم های هیوستون راکتز،یوتا جاز،لس آنجلس کلیپرز و پرتلند تریل بلیزرس بر حریفان خود چیره شدند.در یکی از مسابقات امروز هیوستون راکتز با درخشش بازیکن جدید خود،جیمز هاردن با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۶ دیترویت پیستونز را در خانه اش مغلوب کرد.هاردن که به تازگی از اکلاهاما سیتی ثاندر به راکتز منتقل شده است موفق شد در این مسابقه ۳۷ امتیاز،۱۲ پاس منجر به گل،۶ ریباند و ۴ توپ ربایی را به نام خود ثبت کند.
تیم یوتا جاز در خانه موفق شد دالاس ماوریکس را شکست دهد.در این بازی که با نتیجه ۱۱۳ بر ۹۴ به پایان رسید،پاول میلساپ از یوتا با کسب ۱۳ امتیاز،۱۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل یکی از بازیکنان شاخص میدان بود.نکته جالب در مورد این بازی این بود که ۶ بازیکن تیم یوتا موفق به کسب بیش از ۱۰ امتیاز شدند.
در یکی دیگر از بازی های امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۲ ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد.حامد حدادی در این مسابقه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.در این دیدار جمال کرافورد از کلیپرز با کسب ۲۹ امتیاز به عنوان پر امتیازترین بازیکن زمین شناخته شد.کریس پاول نیز در این دیدار ۱۲ امتیاز،۱۲ پاس منجر به گل،۴ ریباند و ۴ توپ ربایی را به ثبت رساند.
و سرانجام پرتلند تریل بلیزرس در خانه با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۶ لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت. در این دیدار دیمین لیلارد از پرتلند با کسب ۲۳ امتیاز،۱۱ پاس منجر به گل و ۳ ریباند یکی از موثر ترین بازیکنان تیمش و میدان بود.دوایت هاوارد و کوبی برایانت نیز به ترتیب ۳۳ و ۳۰ امتیاز برای لیکرز کسب کردند؛اما نتوانستند از دومین شکست تیمشان در فصل جدید جلوگیری کنند.ضمن اینکه استیو نش،گارد راس لیکرز در نیمه اول به دلیل مصدومیت زانوی چپ از زمین خارج شد و دیگر نتوانست به بازی بازگردد.
نتایج مسابقات NBA در ۳۱ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

تورنتو رپترز

۹۰-۸۸

ایندیانا پیسرز

دانلود

فیلادلفیا سیکسرز

۷۵-۸۴

دنور ناگتز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۵-۹۶

هیوستون راکتز

دانلود

شیکاگو بولز

۸۷-۹۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

نیواورلئان هورنتز

۹۹-۹۵

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

یوتا جاز

۹۴-۱۱۳

دالاس ماوریکس

دانلود

فینیکس سانز

۸۷-۸۵

گلدن استیت واریورز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۹۲-۱۰۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

پرتلند تریل بلیزرس

۱۰۶-۱۱۶

لس آنجلس لیکرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *