نتایج مسابقات PlayOff ان بی ای در ۵ می

کوین دورانت-مسابقه اول تاندر و گریزلیز در مرحله دوم پلی آف

مرحله دوم مسابقات PlayOff ان بی ای با برگزاری دو دیدار در روز پنجم می پیگیری شد.در اولین مسابقه امروز اکلاهما سیتی تاندر در خانه میزبان ممفیس گریزلیز بود که در پایان با نتیجه نزدیک ۹۳ بر ۹۱ حریف خود را شکست داد.کوین دورانت از اکلاهما با کسب ۳۵ امتیاز،۱۵ ریباند،۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات،ستاره این بازی بود.از ۷ پرتاب آخر اکلاهما تاندر در این بازی ۶ پرتاب آن توسط دورانت انجام شد.بازی بعدی دو تیم روز هفتم می برگزار خواهد شد.(دانلود هایلایت مسابقه)
اما در دومین مسابقه امروز نیویورک نیکس در خانه میزبان ایندیانا پیسرز بود که با نتیجه ۹۵ بر ۱۰۲ مغلوب میهمان خود شد.دیوید وست با ۲۰ و پاول جرج با ۱۹ امتیاز،امتیاز آورترین بازیکنان ایندیانا در این دیدار بودند.نیویورک در این دیدار،بازیکن ۳ امتیازی  زن خود،استیو نواک را در اختیار نداشت.ضمن اینکه آماری استادمایر نیز همچنان مصدوم است.(دانلود هایلایت مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    با تشکر فراوان در به روز بودنتان و ترجمه های خوبتان … لطفا مطالب بیشتری در مورد زندگی نامه بسکتبالیست ها بگذارید

    • admin گفت:

      ممنون دانیال جان.
      در مورد زندگی نامه بسکتبالیست ها هم مشکل اینه که این کار یکم وقت گیره و فعلا هم که فصل امتحانات هست.تو تابستون اگه فرصت کردم یه سرو سامونی به این قسمت میدم.

      • دانیال گفت:

        اگر دوست داشتید , می تونم در ترجمه کمک کنم .

        • admin گفت:

          باعث خوشحالیه.
          اگه تمایل به فعالیت تو بسکتبال نویس داری این صفحه رو بخون و اگه سوالی هم داشتی از قسمت تماس با بسکتبال نویس مطرح کن تا در صورت توان کمکت کنم.

  2. مرصاد گفت:

    بازم عالی بود اگه میشه تاپ۱۰ و اینا بزارین
    با تشکر از سایت خوبتون

    • admin گفت:

      مرصاد جان قبلا هم چند تا از خواننده ها همین درخواست شما رو مطرح کردن.درسته که دیدن ویدئوهای NBA خیلی جذابه،اما دوست ندارم بسکتبال نویس جایی باشه که فقط ویدئوهای NBA.COM توش کپی بشه.
      برای دیدن ویدئوهای بیشتر می تونی به قسمت ویدئو سایت NBA.COM مراجعه کنی.فقط این نکته رو در نظر داشته باش که باید آی پیت رو عوض کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *