نتایج هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

نتایج هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

پیروزی خارج از خانه فولاد هفت الماس و برد خانگی همیاری و مهرام، از مهمترین نتایج هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ بود.
در یکی از بازی های این هفته، افرا خلیج فارس در سالن آزادی میزبان فولاد هفت الماس قزوین بود که در پایان با نتیجه ۷۱ بر ۷۵، مغلوب تیم قزوینی شد. هفت الماس پیش از این بازی در رده هفتم و افرا در رده نهم قرار داشتند و تلاش دو تیم برای کسب امتیاز برای صعود به پلی آف، باعث شد شاهد یکی از زیباترین بازی های این فصل باشیم؛ علی الله وردی و وحید اسلامی از هفت الماس، هر کدام ۱۵ امتیاز در این مسابقه کسب کردند. ۴ بازیکن افرا با انجام ۵ خطا در این مسابقه، مجبور به ترک زمین شدند.
همیاری زنجان دیگر تیمی است که در رده ای از جدول قرار گرفته که بازی های لیگ در هفته های پایانی، از اهمیت ویژه ای برایش برخوردار است. این تیم امروز در خانه میزبان نیروی زمینی تهران بود و موفق شد با نتیجه ۷۱ بر ۵۰ حریف خود را مغلوب کند. بنی کوچویی از همیاری با کسب ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این بازی بود. همیاری که تا قبل از این بازی با افرا هم امتیاز بود (۲۵ امتیاز) با کسب این پیروزی و شکست افرا، اختلاف یک امتیازی با این تیم ایجاد کرد.
صنایع پتروشیمی ماهشهر از دیگر تیم هایی است که برای صعود به پلی آف تلاش می کند. این تیم امروز در سالن آزادی مهمان مهرام تهران بود که در پایان با نتیجه نزدیک ۶۰ بر ۶۱، مغلوب حریف شد. فرید اصلانی از مهرام با کسب ۲۳ امتیاز و ۳ ریباند، امتیاز آورترین بازیکن این بازی بود.
نتایج هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دیدن جدول رده بندی به سایت فدراسیون بسکتبال مراجعه کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

ذوب آهن اصفهان

۵۵-۶۳

استقلال زرین قشم

افرا خلیج فارس

۷۵-۷۱

هفت الماس قزوین

پتروشیمی بندر امام

۵۴-۱۱۱

شهرداری گرگان

همیاری زنجان

۵۰-۷۱

نیروی زمینی تهران

فولاد ماهان سپاهان

۹۵-۹۸

دانشگاه آزاد تهران

مهرام تهران

۶۰-۶۱

صنایع پتروشیمی ماهشهر

هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال، پنجشنبه این هفته (۱۷ بهمن) و طبق برنامه زیر برگزار می شود.

میزبان

ساعت برگزاری

مهمان

دانشگاه آزاد تهران

۱۵

ذوب آهن اصفهان

پتروشیمی بندر امام

۱۶

فولاد ماهان سپاهان

شهرداری گرگان

۱۶

مهرام تهران

صنایع پتروشیمی ماهشهر

۱۶

همیاری زنجان

استقلال زرین قشم

۱۶

افرا خلیج فارس

نیروی زمینی تهران

۱۷

هفت الماس قزوین

منبع عکس: خبرگزاری تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *