نتایج مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال در ۲۱ فروردین ۹۳

نتایج مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال در 21 فروردین 93

مسابقات دوم مرحله اول پلی آف لیگ برتر بسکتبال، امروز؛ ۲۱ فروردین ۹۳ در سه شهر کشور برگزار شد و تیم های مهرام، ذوب آهن و پتروشیمی بندر امام حریفان خود را شکست دادند.
تیم بسکتبال مهرام تهران با پیروزی مقابل هفت الماس قزوین، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال شد. مهرام امروز در سالن شهید بابایی قزوین میهمان هفت الماس بود و توانست با نتیجه ۷۳ بر ۴۶ حریف خود را مغلوب کند. سعید داورپناه از مهرام با کسب ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، نقش به سزایی در پیروزی تیمش در این بازی داشت. امتیاز آورترین بازیکن هفت اماس نیز وحید اسلامی بود که ۱۴ امتیاز کسب کرد. مهرام با کسب این برد، با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل حریف خود به برتری رسید و حریف دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی شد. تیم بسکتبال دانشگاه آزاد پیش از این و به دلیل حاضرنشدن همیاری زنجان در مسابقه اول، طبق قوانین جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود.
ذوب آهن اصفهان در دیداری نزدیک، همشهری خود، فولاد ماهان را از پیش رو برداشت تا دو تیم در مجموع ۱ بر ۱ مساوی شوند. ایمان زندی از ذوب آهن در ۳ ثانیه مانده به پایان این بازی، شوت خود را وارد سبد ماهان کرد تا ذوب آهن در این مسابقه با نتیجه ۶۵ بر ۶۳ به پیروزی برسد. زندی با کسب ۲۰ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. ثبت ۱۰ ترن اُور توسط سنتر ذوب آهن، اسلاوکو وارنز، از دیگر نکات این بازی بود.
پتروشیمی بندر امام در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۶۵ پتروشیمی ماهشهر را شکست داد. شاگردان مهران حاتمی با کسب این برد، با نتیجه ۲ بر ۰ حریف خود را شکست دادند و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.
سومین بازی تیم های ذوب آهن و ماهان، دوشنبه هفته آینده (۲۵ بهمن)، برگزار خواهد شد تا آخرین تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود. این بازی به میزبانی ذوب آهن برگزار خواهد شد و برنده آن حریف پتروشیمی بندر امام در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

منبع عکس: خبرگزاری تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *