نتایج رقابت های پیش فصل ان بی ای در دهم اکتبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های پیش فصل ان بی ای در دهم اکتبر 2015

رقابت های پیش فصل ان بی ای در دهم اکتبر ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های فیلادلفیا، شیکاگو، دیترویت و ساکرامنتو همراه بود.

در نخستین مسابقه روز دهم اکتبر که در شهر آلبانی ایالت نیویورک برگزار شد، تیم های بروکلین نتز و فیلادلفیا سونی سیکسرز به مصاف هم رفتند. تی.جی. مک‌کانل از فیلادلفیا در ۷٫۱ ثانیه مانده به پایان مسابقه و در حالی که نتیجه مساوی بود، جامپ شات خود را وارد سبد کرد تا فیلادلفیا این بازی را با برتری ۹۷ بر ۹۵ پایان دهد. رابرت کاوینگتن از فیلادلفیا در این بازی ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

تیم های مینسوتا تیمبرولوز و شیکاگو بولز در شهر وینیپگ کانادا رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۵ شیکاگو پایان یافت. ایتوان مور از شیکاگو در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دیترویت پیستونز که میهمان میلواکی باکز بود، یک پیروزی با اختلاف امتیاز بالا برابر این تیم به دست آورد. دیترویت در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۸۸ حریف خود را شکست داد تا نخستین پیروزی خود در پیش فصل را ثبت کند. مارکوس موریس از دیترویت با کسب ۲۱ امتیاز که ۱۷ امتیاز آن در نیمه نخست کسب شد، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. موریس ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ساکرامنتو کینگز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود که توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۹۰ میهمان خود را از پیش رو بردارد. درن کالیسن از ساکرامنتو در این بازی ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. امتیازآورترین بازیکن پرتلند نیز سی‌جی مک‌کالوم بود که ۳۰ امتیاز ثبت کرد. این بازیکن ۵ شوت از ۱۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای دانلود مسابقات پیش فصل NBA به این تاپیک در انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    اوه اوه امسال مطمئنا ان بی ای جذاب تر از پارسال میشه.
    فیلادلفیا و نیویورک برگشتن مثل زمانهای قبل.بوستون سلتیکس داره یکی یکی رقباش رو شکست میده.اتلانتا مثل همیشه داره میروزی های متوالی کسب میکنه.کاوالیرز نایب قهرمان فصل قبله.شیکاگو هم که قطعا یکی از مدعیان قهرمانیه.

    پس کیا بودن که میگفتن شرق ضعیفه و کاوالیرز قطعا تا پای فیناله؟؟؟؟

  2. alik گفت:

    آقای علیرضا اولا بازی ها پیش فصله نمیشه نظر داد
    بعدشم اکثر بازی های امروز بین تیم های شرق در مقابل هم بود معلومه اگه هر دو تیم ضعیف هم باشن یکی میبره!!
    باید در فصل عادی و با غرب مقایسه بشن این تیمها
    با این وجود قبول دارم فعلا دارن خوب بازی میکنن تیمهایی مثل نیویورک و فیلا

  3. احسان گفت:

    آتلانتا ارسلان کاظمی رو از لیست بازیکناش خارج کرد. حیف شد. شانسش برای رفتن تو nba کمتر شد 🙁

  4. علیرضا گفت:

    اره.ولی منظورم اینه که فیلادلفیا و نیویورک دادن پیشرفت میکنن.چون تو فصل قبل اصلا تا حالا فیلادلفیا نتس رو نبرده بود.یا کاوالیرز تا حالا از قیلادلفیا نباخته بود!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *