نتایج NBA در ۱۱ فوریه

بروک لوپز-پاول جرج

پیروزی کلیپرز و بروکلین و شکست بوستون و شیکاگو از مهمترین نتایج NBA در ۱۱ فوریه بود.در یکی از مسابقات امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز در خانه میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که در پایان با نتیجه ۹۰ بر ۱۰۷ مغلوب میهمان خود شد.کریس پاول از کلیپرز با کسب ۲۱ امتیاز،۱۱ پاس منجر به گل،۵ توپ ربایی و ۲ ریباند،بهترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
شارلوت بابکتز در خانه با نتیجه نزدیک ۹۴ بر ۹۱ بوستون سلتیکس را شکست داد.در این مسابقه بایرون مولنس از شارلوت موفق به کسب ۲۵ امتیاز،۱۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل شد تا تیمش به دوازدهمین پیروزی فصل دست یابد.
در یکی از بازی های حساس امروز که یک وقت اضافه داشت بروکلین نتز با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ میزبان خود،ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت.بروک لوپز از نتز،در غیاب هم تیمی اش درون ویلیامز،موفق به کسب ۲۵ امتیاز،۸ ریباند و ۲ بلاک شات در این مسابقه شد.
و سرانجام در حساس ترین بازی دیشب سن آنتونیو اسپورز با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۹ میزبان خود شیکاگو بولز را مغلوب کرد.کاوهی لئونارد از اسپورز ۲۶ امتیاز و ۴ ریباند به دست آورد تا امتیاز آورترین بازیکن تیمش لقب گیرد.تونی پارکر،تیم دانکن و مانو جینوبلی به دلیل مصدومیت در این مسابقه برای اسپورز به میدان نرفتند.
نتایج و هایلایت رقابت های NBA در ۱۱ فوریه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۷-۹۰

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

شارلوت بابکتز

۹۱-۹۴

بوستون سلتیکس

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۱۰۰-۹۲

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۸۹-۸۴

بروکلین نتز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۵-۸۶

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

شیکاگو بولز

۱۰۳-۸۹

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۲-۹۰

واشنگتن ویزاردز

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۰۵-۱۰۱

آتلانتا هاوکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *