هک شدن وبسایت تیم بروکلین نتز

هک شدن سایت تیم بروکلین نتز

اگر به وبسایت فعلی تیم بروکلین نتز به نشانی www.nba.com/nets بروید می توانید در تور مجازی آن که اطلاعاتی در مورد این تیم می دهد شرکت کنید.اما اگر بخواهید به سرعت و از طریق آدرس www.Nets.com به سایت این تیم دسترسی داشته باشید،تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد که در آن مارک کیوبن (مالک باشگاه دالاس ماوریکس) برای طرفداران باشگاه نیوجرسی نتز زبان درازی می کند!
در زیر این عکس نیز این جمله به زبان روسی نوشته شده است:”مایکل،آیا شما متوجه هستید؟Vilena تعجب کرد …”
عده ای از مردم می گویند مارک کیوبان مالک باشگاه دالاس،برای کنایه زدن به حریف تازه خود،دامنه Nets.com را خریده و این عکس را روی آن قرار داده است.اما این کار عملا غیر ممکن است زیرا این دامنه از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۴ در اختیار شرکت “Cyber Mesa Computer Systems” است.
همچنین مشخص نیست منظور هکرها از نام Vilena چیست چون این کلمه معنای خاصی ندارد.به نظر می رسد Michael Prokhorov که یکی از مالکان باشگاه نیوجرسی نتز است و در جمله پایین عکس مورد خطاب قرار گرفته است بهتر از همه معنای این عکس را بفهمد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *