پایان مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۳

پایان مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در سال 2013

مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۳، با برگزاری ۸ مسابقه در روز ۲۵ اکتبر پایان یافت.

در آخرین روز از رقابت های پیش فصل،نیویورک نیکس در خانه با نتیجه نزدیک ۸۳ بر ۸۵ مغلوب شارلوت بابکتز شد.کمبا والکر از بابکتز با کسب ۱۸ امتیاز،۹ ریباند و ۶ پاس منجر به گل،مانع از آن شد که نیکس بازگشت خود به مدیسون اسکوئر گاردن را با پیروزی آغاز کند؛تیم نیکس در تعطیلات امسال مشغول بازسازی این سالن بود.
میامی هیت در خانه با نتیجه ۸۷ بر ۱۰۸ مغلوب بروکلین نتز شد.درون ویلیامز از نتز در این مسابقه،اولین و آخرین بازی خود در پیش فصل امسال را برای تیمش انجام داد.در این دیدار ۵ بازیکن نتز موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند؛ضمن اینکه ۱۷ پرتاب از ۲۷ پرتاب ۳ امتیازی خود را وارد سبد کردند.لبرون جیمز و کریس باش در این دیدار برای میامی به زمین نرفتند.
شیکاگو بولز در حضور ۲۱۷۷۳ تماشاچی سالن یونایتد سنتر،با نتیجه ۹۴ بر ۸۹ دنور ناگتز را از پیش رو برداشت تا پیش فصل را بدون شکست به اتمام برساند.از سال ۱۹۹۲ این اولین بار است که بولز در پیش فصل، رکورد ۸ برد و ۰ باخت را بر جا می گذارد.لوئل دنگ از شیکاگو در این دیدار ۲۳ امتیاز،۱۲ ریباند،۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
هیوستون راکتس در شب مصدومیت جیمز هاردن، با نتیجه ۹۲ بر ۷۳ ممفیس گریزلیز را شکست داد.جیمز هاردن از راکتس، در کوارتر نخست این دیدار از ناحیه زانو مصدوم شد و زمین را ترک کرد.به گفته کوین مک هیل (سرمربی راکتس) مصدومیت هاردن زیاد جدی نیست و وضعیت او برای حضور در مسابقات به صورت روز به روز (day to day) بررسی می شود.دوایت هاوارد در این دیدار ۱۰ ریباند،۶ امتیاز و ۲ بلاک شات برای هیوستون به ثبت رساند.
اما اتفاق جالب مسابقات ۲۵ اکتبر، لغو دیدار تیم های میلواکی باکز و تورنتو رپتورز بود.در حالی که دو تیم در کوارتر نخست این بازی در حال رقابت بودند، این دیدار به دلیل سُر خوردن های متوالی بازیکنان به علت صاف و لیز بودن بیش از حد سطح زمین، لغو شد.کفپوش این زمین به تازگی توسط تیم باکس تعویض شده است.
نتایج و هایلایت های مسابقات پیش فصل NBA در ۲۵ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اورلاندو مجیک

۱۰۱-۸۲

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

نیویورک نیکس

۸۵-۸۳

شارلوت بابکتز

دانلود

میامی هیت

۱۰۸-۸۷

بروکلین نتز

دانلود

شیکاگو بولز

۸۹-۹۴

دنور ناگتز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۲-۷۳

هیوستون راکتز

دانلود

میلواکی باکز

لغو شد

تورنتو رپتورز

—–

دالاس ماوریکس

۹۸-۷۷

ایندیانا پیسرز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۶-۱۱۱

یوتا جاز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۱۰-۱۰۰

ساکرامنتو کینگز

دانلود

مسابقات فصل عادی از روز ۲۹ اکتبر آغاز خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *