پیروزی ایران برابر مصر در جام جهانی بسکتبال اسپانیا

پیروزی ایران برابر مصر در جام جهانی بسکتبال اسپانیا

تیم بسکتبال ایران در چهارمین مسابقه‌ی خود در جام جهانی بسکتبال اسپانیا برابر تیم مصر پیروز شد.
دو تیم امروز در شهر گرانادا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۷۳ به سود ایران خاتمه یافت. بازیکنان کشورمان کوارتر نخست این دیدار را با قدرت آغاز کردند و ۱۰ امتیاز نخست بازی را به ثبت رساندند. صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۱۰ امتیاز در کوارتر نخست به تیم کشورمان کمک کرد تا این کوارتر را با نتیجه‌ی ۲۷ بر ۱۵ به سود خود پایان دهد.
از دست دادن ریباند های دفاع، لو دادن آسان توپ و اجازه دادن به حریف برای انجام شوت های راه دور، باعث شد تیم ما کوارتر دوم را با نتیجه‌ی ۲۱ بر ۲۶ به حریف واگذار کند.
دو تیم در کوارتر سوم بازی پایاپایی ارائه دادند و این کوارتر با برتری ۱۶ بر ۱۵ ایران خاتمه یافت. کوارتر پایانی نیز با برتری ۲۴ بر ۱۷ ایران همراه بود تا تیم کشورمان اولین برد خود در جام جهانی بسکتبال را ثبت کند.
حامد حدادی با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیم ما در این مسابقه بود. صمد نیکخواه بهرامی نیز ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. تیم ما در این مسابقه ۱۰ شوت سه امتیازی موفق داشت که ۶ شوت آن توسط نیکخواه وارد سبد حریف شد. (آمار بازی – دانلود هایلایت ها)
تیم ایران در آخرین مسابقه‌ی خود در مرحله‌ی گروهی رقابت ها فردا مقابل فرانسه قرار می گیرد. (برنامه و جداول رده بندی بازی ها)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. farid arasteh گفت:

    ماشالله به آقا صمد برای بازی عالیش

  2. یه طرفدار گفت:

    از اینکه تونستیم برد بدست بیاریم خیلی خوشحالم.اصــــــــــــــــــلا مهم نیست نتایج قبلی چی بوده.ان شاءالله تیم ملی بسکتبال روز به روز پیشرفت کنه.بچه های بسکتبال عـــــــــــــــالین فقط اشتباهاتشون زیاده.به امید کم شدن این اشتباهات…

  3. مهدی دباغی گفت:

    حقا که از دیدن بازی لذت بردم الیبته بازی خیلی دانک نداشت به غیر از اون یکی که حامد زد.ولی در کل دمشون گرم…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *