پیروزی شیکاگو و گلدن استیت در مسابقات نهم اپریل لیگ NBA

پیروزی شیکاگو و گلدن استیت در مسابقات نهم اپریل لیگ NBA

مسابقات NBA در نهم اپریل ۲۰۱۵، با پیروزی شیکاگو مقابل میامی و برتری گلدن استیت مقابل پرتلند با رکورد شکنی استفن کری همراه بود.

تیم میامی هیت با قبول شکست مقابل شیکاگو بولز، یک گام دیگر از حضور در پلی آف دور شد. میامی امروز میزبان شیکاگو بود که بازی را با نتیجه‌ی ۷۸ بر ۸۹ به حریف خود واگذار کرد. هیت در حالی در این بازی شکست خورد که در پایان نیمه اول، ۱۹ امتیاز از حریف خود پیش بود. پاو گاسل از بولز در این دیدار ۱۶ امتیاز و ۱۵ ریباند به دست آورد و پنجاه و یکمین دابل دابل فصل خود را ثبت کرد. جیمی باتلر به دلیل مصدومیت نتوانست در این مسابقه برای بولز به میدان رود. دوین وید از هیت شب ناموفقی را پشت سر گذاشت و تنها ۴ شوت از ۲۰ اقدام خود را وارد سبد کرد. این بازیکن ۵ بار نیز توپ را لو داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز در شبی که استفن کری رکورد جدیدی در کتاب رکورد های NBA ثبت کرد، پرتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. واریورز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۵، تریل بلیزرس را شکست داد. کری با ۸ شوت سه امتیازی که در این مسابقه به ثمر رساند، رکورد بیشترین سه امتیازی موفق در یک فصل (۲۷۲) را که در اختیار خودش بود، شکست. این بازیکن در این دیدار ۴۵ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد و تیمش را برای کسب شصت و چهارمین پیروزی فصل رهبری کرد. کری در این مسابقه ۱۷ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۰ پاسخ

  1. LAKER FOR LIFE گفت:

    به این میگن یه MVP واقعی. وستبروک باید از کری یاد بگیره که این فقط مهم نیست امتیاز زاد بیاری بلکه این مهمه که با درصد شوت بالا امتیاز زیاد بیاری(۱۷از۲۳) .
    چون اگه قرار باشه هرشب ۴۰٫۵۰بار شوت بزنی و یک سومشم وارد سبد نشه و آخرشم به خودت افتخار کنی که هر شب۳۰٬۴۰ امتیاز بیاری، مطمئن باشید که تیمی که این بازیکن توشه اون بازیرو میبازه چون فرصت رو از تیمش میگیره.

  2. alireza گفت:

    البته هر بازیکنی نمیتونه تریپل دابل کنه اوتنم ۸ بار تو فصل

  3. alireza گفت:

    همشون با هم انگشت کوچیکه جیمز هم نمیشن

  4. mlbj گفت:

    همه چی که آمار فردی نیست…
    وستبروک همونطور که دوستمون گفت درصد شوتاش پایینه و باعث میشه که تیمت نتونه موفق باشه…
    این آمار موقعی خوبه که تیمت هم نتیجه بگیره.

  5. محمد گفت:

    چرا پرتلند با وجود باخت امروز بازم توی جدول جایگاه ۴ رو داره و از کلیپرز بالاتره؟؟؟؟؟؟

  6. سینا میلواکی گفت:

    دیگه بحث سر mvp بحث بیخودیه،mvp شدن کری تقریبا قطعیه.هرچند جیمز و هاردن هم فصل خوبیو داشتن اما انتظار نداشته باشید کسی غیر کری تندیس mvp رو امسال بغل کنه

  7. علیرضا گفت:

    اوه اوه فونیکس سانز هم حذف شد حالا یا نیو اورلینز میاد بالا یا اکلاهما

  8. احسان گفت:

    ادمین راسته که امسال بازیکنا هم میتونن به mvp رای بدن؟
    اگه اینطور باشه نتیجه میتونه خیلی متفاوت باشه.
    کل بازیکنای لیگ میتونن رای بدن؟! :؟

    • خیر.
      اخیرا اتحادیه بازیکنان لیگ (nbpa) طرحی ارائه کرده با نام players choice awards که طی اون بازیکنان لیگ خودشون بازیکنان برتر فصل از جمله mvp رو انتخاب کنند. اولین دوره این جوایز قراره تابستان امسال اهدا بشه.
      البته این طرح با طرح سنتی انتخاب بازیکنان برتر فصل که از فصل ۱۹۸۰-۸۱ با رای اصحاب رسانه انتخاب میشن، متفاوته.
      بازیکنانی مثل کوین دورنت، استفن کری و لبران جیمز کسانی هستند که موافق انتخاب بازیکنان برتر فصل توسط خود بازیکنان هستند.

  9. jwall گفت:

    هیچ چیزی معلوم نیست
    معلوم نیست که چه کسی امسال mvp میشه

  10. LAKER FOR LIFE گفت:

    فکر نکنم بازیکنا بتونن رأی بدن البته اگه بتوننم فرقی تو نتیجه بوجود نمیاد چون فکر نکنم کسی بجز همتیمیاشون به هاردن و وستبروک رأی بدن چون هردوشون توی لیگ خیلی منفورند مخصوصا هاردن.
    درعوض کری هم بین بازیکنا هم بین طرفدارا محبوبه.

  11. last celtic گفت:

    ای جان میامی هم باخت

  12. saeed گفت:

    مثلا کوین دورانت سال پیش MVP شد تونست تیمش رو به فینال بیاره همون فینال کنفرانس هم با خوره بازی KD و راسل و البته اشتباه داور اومدن . پس همه چیز یه تندیس نیست بازیکنای سوپراستار شاخصه های دیگه هم دارن مثل تیمی کارکردن و مدیریت تیم تو شرایط سخت و ……. مثل کی دی که مدیریت تیم رو زیاد بلد نیست فقط تو یکی دو دقیقه آخر توپ رو میدن بهش فوقش یه اسکرین هم واسش میزارن بعد فرتو فرت اقدام میکنه.

  13. علیرضا گفت:

    من میگم ای جیمز mvpمیشه یا کری وستبروک هم ممکنه بشه

  14. alik گفت:

    خداییش استف علاوه بر همه ی ویژگی های خوبش واقعا خیلی نرم و راحت سه میزنه انگار زیر سبده انقد که سریع و راحت ‍‍ شوت میزنه

  15. number1 گفت:

    Mvp رو به جز هاردن به کسی دیگه ای بدن واقعا نامردی کردن دلیلاشم قبلا گفتم این کوری پنج یا شیش تا بازی خیلی معمولی بازی میکنه یه بازی که خوب بازی میکنه همه میگن باید mvp شه هر وقت تونست تو کل فصل بدون نوسان ظاهر بشه اونموقعه هست که می تونه mvp شه

  16. ahmad گفت:

    ادمین کری ۱۰ تا اسیست داده

  17. با همه منفوریتی که هاردن داره اما MVP امسال حق هاردنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *