نام ارسلان کاظمی در لیست رسمی فیلادلفیا برای اردوهای آماده سازی وجود ندارد

نام ارسلان کاظمی در لیست رسمی فیلادلفیا برای اردوهای آماده سازی وجود ندارد

تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز روز ۲۷ سپتامبر، ترکیب ۲۰ نفره خود برای شرکت در اردوهای آماده سازی پیش فصل را اعلام کرد که در این لیست نامی از ارسلان کاظمی دیده نمی شود.
کاطمی حدود ۲ هفته پیش عکسی از قرارداد یک ساله تضمین نشده ای که فیلادلفیا به او پیشنهاد داده بود را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود. اما ظاهرا این بازیکن هنوز این قرارداد را امضا نکرده و در اردوهای آماده سازی سیکسرز حضور نخواهد داشت. این موضوع که کاظمی چرا عکسی از قراردادی که نمی خواسته آن را امضا کند، منتشر کرده است کمی گیج کننده است. البته کاظمی تا روز ۱۵ اکتبر برای امضای قرارداد فرصت دارد اما فرصت حضور در ترکیب سیکسرز در اردوهای آماده سازی که احتمالا شانس او برای حضور در ترکیب این تیم در فصل عادی را افزایش می داد را از دست داده است.
با توجه به این موضوع که تیم سیکسرز پیشنهادی به ارسلان ارائه داده است، این تیم حق امتیاز استفاده از کاظمی برای فصل پیش رو را همچنان حفظ خواهد کرد و او نمی تواند بدون رضایت سیکسرز به تیمی دیگر در NBA بپیوندد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    احتمالا تا چند روز آینده قرارداد رو امضا کنه،البته امیدوارم. اما علنا با از دست دادن اردوی پیش فصل نمیشه منتظر دیدن بازیش توی فصل عادی سال آینده بود.

  2. مجید گفت:

    ای بابا.کی معلوم میشه؟؟!!!

  3. LAKER FOR LIFE گفت:

    فیلادلفیا همین چند ساعت پیش حق امتیاز ارسلان رو واگذار کرد و ارسلان قراره برای آتلانتا تمرین کنه. البته معلوم نیست که این فقط یه تمرین معمولی باشه یا اینکه اردوی پیش فصل. اینم لینک خبر: http://hoopshype.com/player/arsalan-kazemi/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *