انتقال جردن کرافورد به گلدن استیت در یک معامله سه تیمه

انتقال جردن کرافورد به گلدن استیت در یک معامله سه تیمه

به گزارش منابع ESPN، تیم بوستون سلتیکس در یک معامله سه تیمه، گارد خود جردن کرافورد و مارشان بروکس را به گلدن استیت انتقال خواهد داد. در جریان این انتقال تونی داگلاس از گلدن استیت به میامی هیت و جوئل انتونی و دو انتخاب درفت هیت، به بوستون منتقل خواهند شد.
با توجه به بازگشت قریب الوقوع راژان راندو که احتمالا در روز جمعه اتفاق خواهد افتاد، کرافورد به مهره ای تبدیل شده است که قابلیت انتقال به سایر تیم ها را دارد. کرافورد در ۳۹ بازی این فصل، متوسط ۱۳٫۷ امتیاز و ۵٫۷ پاس منجر به گل را به ثبت رساندن که بهترین آمار دوران بازیش در لیگ است.
بوستون سلتیس روز چهارشنبه راندو را برای شرکت در تمرینات تیم Maine Red Claws (تیم سلتیکس در D-League) به این تیم فرستاد، اما در فاصله کوتاهی این بازیکن را برای بازگشت، فراخواند. راندوی ۲۷ ساله، برای بازی کردن در این فصل از رقابت ها همچنان روی آشیل پاره شده پایش کار می کند.
در جریان این معامله سلتیکس جوئل انتونی ۶ فوت و ۹ اینچی را به دست آورده است که به ندرت در میامی بازی می کرد. علاوه بر آن دو انتخاب درفت میامی هیت را نیز از آن خود کرده است: انتخاب راند دوم سال ۲۰۱۶ و یک انتخاب راند اول درفت که میامی هیت آن را از فیلادلفیا به دست آورده و با توجه به مفاد قرارداد دو تیم فیلادلفیا و میامی، ممکن است به دو انتخاب راند دوم درفت سال ۲۰۱۶ تبدیل شود.
تونی داگلاس در ۲۴ بازی این فصل، میانگین ۳٫۷ امتیاز را در گلدن استیت واریورز به ثبت رسانده است.
این انتقال باعث می شود میامی هیت ۶٫۴ میلیون دلار در مالیات هایی که باید به لیگ بدهد، صرفه جویی کند.علاوه بر آن بار مالی حاصل از باقی مانده حقوق انتونی در این فصل و قرارداد ۳٫۸ میلیون دلاری این بازیکن در فصل بعد نیز، از دوش این تیم برداشته خواهد شد.
با توجه به وضعیت حقوق های پرداختی  میامی هیت در فصل بعد، این قرارداد می تواند باعث صرفه جویی کلی ۱۵ میلیون دلاری برای این تیم شود؛ مبلغی که باید به خاطر حضور بازیکنی پرداخت می شد که در این فصل از رقابت ها تنها ۳۷ دقیقه برای هیت بازی کرده است.
بوستون سلتیکس همچنان مشغول افزودن انتخاب درفت های سال های آینده خود و انتقال بازیکنانی است که بعد از پایان این فصل قراردادی با آنها امضا نخواهد کرد. انتقال بازیکنانی چون کرافورد به معنی زمان بازی بیشتر برای جرید بیلس، که به تازگی توسط این تیم جذب شده است و فیل پرسی که گارد راس ذخیره این تیم است، خواهد بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *