تماشای اولین مسابقه ورزشی زنده از طریق واقعیت مجازی

تماشای اولین مسابقه ورزشی زنده از طریق واقعیت مجازی

ویکتور اولادیپو در حال تست هدست واقعیت مجازی سامسونگ

لیگ NBA و کمپانی ترنر اسپرتس امروز اعلام کردند برای طرفداران ان بی ای امکان تماشای اولین مسابقه ورزشی حرفه ای زنده از طریق واقعیت مجازی را فراهم کرده اند. پخش زنده از طریق واقعیت مجازی، در شب افتتاحیه فصل ۲۰۱۵-۱۶ (امشب) هنگامی که مدافع عنوان قهرمانی، گلدن استیت واریورز، میزبان نیو اورلینز هورنتز است، انجام خواهد شد.
طرفداران در کنار پخش زنده بازی، می توانند مراسم اهدای حلقه های قهرمانی به تیم گلدن استیت واریورز را از طریق واقعیت مجازی تماشا کنند. تیم گلدن استیت واریورز حلقه های قهرمانی خود را پیش از شروع بازی دریافت خواهند کرد.
ان بی ای و ترنر اسپرت برای اجرای این برنامه، با شرکت NextVR که شرکتی در زمینه تصویر برداری و پخش زنده از طریق واقعیت مجازی است، همکاری نزدیکی داشته اند تا پخش زنده بازی و مراسم اهدا حلقه های قهرمانی را به صورت واقعیت مجازی با کیفیت بالا ارائه کنند. هدف از این کار ارائه تجربه کنار زمین به طرفداران بوده است.
طرفداران برای تماشای مسابقه واریورز و پلیکانز و مراسم اهدای حلقه های قهرمانی از طریق واقعیت مجازی، باید هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR را در اختیار داشته باشند و اپلیکیشن NextVR را دانلود کنند.
NBA استفاده از واقعیت مجازی را در فصل ۲۰۱۳-۱۴ هنگامی که شرکت NextVR یکی از بازی های گلدن استیت واریورز برابر دنور ناگتز را در سالن اوراکل آرینا تصویربرداری کرد، آغاز کرد. فصل گذشته، ان بی ای با تصویربرداری و پخش هایلایت های مسابقه آل استار و مسابقات شنبه شب به صورت واقعیت مجازی، نخستین لیگ ورزشی حرفه ای ایالات متحده لقب گرفت که تجربه‌ی واقعیت مجازی را عمومی کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *