سومین دیدار فینال بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۵

سومین دیدار فینال بسکتبال NBA در سال 2015

تیم بسکتبال گلدن استیت واریورز نتوانست بازگشت خود در کوارتر چهارم سومین دیدار فینال بسکتبال NBA در سال ۲۰۱۵ را کامل کند و این بازی را به حریف واگذار کرد.
کلیولند کولیرز امروز در کوئیکن لونز آرنا میزبان گلدن استیت واریورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. کلیولند با کسب این پیروزی ۲ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد.
لبران جیمز در این مسابقه نیز همچون دو بازی گذشته درخشان ظاهر شد و کار خود را با کسب ۴۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. جیمز با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، مجموع امتیازات خود در سه بازی اول فینال را به عدد ۱۲۳ رساند، تا رکورددار بیشترین مجموع امتیاز کسب شده در سه مسابقه نخست فینال، در تاریخ NBA لقب گیرد.
کلیولند کولیرز کوارتر سوم این مسابقه را با نتیجه‌ی ۲۸ بر ۱۸ به سود خود پایان داد تا کوارتر چهارم را با برتری ۱۷ امتیازی آغاز کند. اما دیوید لی از واریورز که برای اولین بار در سری بازی های فینال به کار گرفته می شد، در کوارتر چهارم عملکردی عالی داشت و به همراه کری، نقش کلیدی در برتری ۳۶ بر ۲۴ گلدن استیت در این کوارتر بازی کرد؛ برتری که منجر به پیروزی گلدن استیت در این دیدار نشد.
متیو دلاویدوا و سایر بازیکنان کلیولند در نیمه اول این دیدار به خوبی استفن کری را دفاع کردند و امتیازات کسب شده توسط این بازیکن در این نیمه را به ۳ امتیاز محدود کردند. گرچه کری در نیمه دوم از نظر عملکرد چرخشی ۱۸۰ درجه ای داشت و در پایان بازی، ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرده بود، اما ترن اورهای او در دقایق پایانی برای گلدن استیت گران تمام شد. دو ترن اور کری در ۱ دقیقه‌ی پایانی این مسابقه، باعث شد بازیکنان گلدن استیت مجبور به خطا کردن روی بازیکنان کلیولند شوند و شاگردان دیوید بلت نیز با وارد سبد کردن هر ۴ پرتاب پنالتی که از این خطاها به دست آورده بودند، نتیجه را به ۹۲ بر ۸۳ تغییر دادند. در ادامه لبران جیمز، تیپ دیوید لی و دو سه امتیازی کری را با به ثمر رساندن ۴ پرتاب پنالتی دیگر پاسخ داد تا تیمش برنده از زمین خارج شود.
دلاویدوا در این مسابقه علاوه بر دفاع، در حمله نیز موفق ظاهر شد و با کسب ۲۰ امتیاز، دومین بازیکن امتیازآور کلیولند پس از جیمز بود. این بازیکن ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. تلاش بی وقفه این بازیکن در اکثر دقایق این بازی، موجب شد تماشاچیان بارها با فریاد های “دلی دلی” به تشویق او بپردازند.
هایلایت های این مسابقه را در زیر تماشا کنید. (دانلود با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

بازی چهارم فینال NBA در سال ۲۰۱۵، صبح جمعه به وقت ایران در کلیولند برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۱۱ پاسخ

  1. Parsa گفت:

    همینه؛این یعنی بسکتبال به سبک پادشاه؛به امید پیروزیت مرد.

  2. بی نام گفت:

    حرفی هست در مورد لبرون؟؟؟؟من که دیگه صحبتی ندارم!!!!عشقههههههههههههه

  3. mlbj گفت:

    داری چی کار میکنی تو؟؟؟؟؟این چه کاریه؟؟؟؟؟؟آخه یعنی چی؟؟؟؟؟؟مگه میشه؟؟؟؟؟؟
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    جوووونم لبروووووون…این همون گلدن استیتیه که تو مرحله مقدماتی بهترین تیم بود و همه میگفتن به راحتی قهرمانه….چی کار میکنی لبرون تو؟؟؟؟؟؟ یه تنه دو بار بهترین تیم رو ببری؟؟؟؟؟؟؟ مطمئن باش تا همین الانشم کار خودتو عاااالی انجام دادی و ما ازت راضی هستیم…اگه قهرمان نشی چیزی از ارزشات کم نمیشه اگه قهرمان بشی برام عادیه چون تو تنها پادشااااااااااه بسکتبالی…. ❤kiiiiiiiiiing James ❤ بازم منتظر نظراتتون هستم: ) ….آره با اااافتخار میگم من یه لبرون فن هستم….عشق, لبرون…..احمد آقا خسته نباشی . مرسی.

  4. mlbj گفت:

    تو این مدت چه جکایی شنیدیم….یکیشون این بود که عملکرد عالی لبرون به خاطر ضعیفیه شرقه و اگه تو غرب بود , همچین بازیایی نمیتونست انجام بده خخخخخخخخ
    والا ما که دیدیم تو فینال با غرب بهتر از همیشه بوده…منتظر جکای بعدی هستیم: )))))))))))))

  5. mlbj گفت:

    من نگفتم ۱۰۰ قهرمانه ها…هنوز بازیای سختی باقی مونده…اما امیدوارم لبرون بتونه ماموریتشو انجام بده و دل ما و دل مردم شهر کلیولند رو بعد از ترک این شهر و رفتن به میامی دوباره بدست بیاره و خوشحالشون کنه…

    مطمئنم مردم شهر میامی هم از موفقیت های لبرون خوشحال خواهند شد ❤

    • mlbj گفت:

      راستی این رو هم بگم که خود اتحادیه NBA اعلام کرد در بازی دوم فینال به وضوح در چند صحنه اشتباهات داوری به ضرر کلیولند بوده و داوری به نفع گلدن استیت عملکرده.. ..

      اما لبرون تونست داور رو هم شکست بدهههههههههههه.

  6. hiddensbk گفت:

    King>golden state wariors

  7. almost black گفت:

    شگفتا خداوندا!!!!!!!!!!!!

  8. mlbj گفت:

    از عملکرد عالی ” دلی” تو دفاع هم نباید غافل شد.

  9. Afshin_MVP گفت:

    به هر حال بازی تو خونه بوده و خیلی نمیشد انتظار داشت گلدن کار خاصی بتونه انجام بده.منم که متاسفانه اینترنتم قطع بود و نتونستم بازی رو ببینم : (
    آقا احمد یه سوال داشتم.بازی های ۵،۶،۷ چجوری برگزار میشه؟ فقط ۶ تو کلیولنده؟ یا چون بازی دوم رو ما بردیم ۵ رو هم میدن به ما؟

  10. Edr!s گفت:

    آژیر خطر پلی آف:
    golden state careful of lebron, Because the king is coming for you like a tank

  11. brayant گفت:

    گلدن کارت تمومه.بردیم بردیم

  12. parymo گفت:

    یه موقع هس یه بازیکن روزش نیس ولى یه موقع هس یه بازیکن واقعا در حده فینال بازى نمیکنه کرى دقیقا مورد دومیه ۳ تا بازى خیلى ضعیف بود بازى اولم کلیولند برنده بود با اشتباها خوده کلیولندیا باختن …..فرقه کینگ و استف تو اینه بازیکناى زیادى هستن که تو یه سال میدرخشن ولى انگشت شماره کسى که یه دهه میدرخشه لبرون لیدره واقعیه من خودم ام وى پى رو شایسته کرى میدیدم امسال ولى واقعا باید ادم متعصبى باشى که بخواى کرى رو مقایسه کنى با لبرون . مرسى کینگ مرسى دلاویدوا شرفه کنفرانس شرق فقط لبرونه .

  13. parymo گفت:

    mlbj راس میگه اون رفیقمون که میگف لبرون چون که تو شرقه تونسته اینکارارو بکنه الان کجاس؟؟!!! کسى که بسکتبال بدونه حتى اگه از لبرون خوششم نیاد میدونه که حرفى مسخره بیش نیس

  14. parymo گفت:

    اقا احمد قضیه این عکس اینستگرام که لبرون و وید پیشه هم نشستن قضیش چیه؟؟؟؟؟

    • وید به عنوان تحلیلگر در بازی های دوم و سوم فینال ۲۰۱۵ حضور داشت و در صورتی که نیازی به برگزاری بازی های ششم و هفتم باشه، در اون دو بازی هم در برنامه شبکه ABC حضور خواهد داشت.
      عکس مربوط به برنامه این شبکه بعد از بازی امروز هست.

  15. Nima.76 گفت:

    وای خدااااا نمیدونم چی بگم…..عالیییییی بوود ایشالا بازی های دیگه رو هم ببرن
    اگه کلیولند قهرمان بشه چی بشهههههههه

  16. Russel گفت:

    به یه چیز دقت کردین
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    چه قدر این لبرون خوش شانسه واقعا راست میگین تو شانس هیچ کی حتی کری هم حریفش نمیشه

    • amir گفت:

      ورجاو و لاو و ایروینگ مصدوم شدن از اون طرف گلدن استیت ۱۵ تاش کامله!
      واقعا میبینین شانس لبرانو!!!

    • amir گفت:

      من نمیدونم این چیزا رو میگید خودتون خنده تون نمیگیره؟!!!

  17. Russel گفت:

    البته این دو تا برد هم مخصوصا بود تا ۴-۰نبازین
    دیگه اینقدر لبرون لبرون نداره
    ۳تا بازی بعد بهتون سلام میکنم خخخخخ

  18. king james گفت:

    دیگه چی میخواید؟؟؟؟
    حالا هی بیا بگو لبرون لبرون نکنید
    اینم بازی سوم که ترکوند
    ایا حرفی برای گفتن دارید؟؟؟
    russel منم بت سلام میکنم تو چند بازی اینده
    دوست دارم تحلیل مخالفان لبرون رو بشنوم و با دوستان دور همی بخندیم

  19. ali durant گفت:

    اول از همه به طرفدارای لبرون و کلیولند تبریک بگه بهدشم از طرفدارای کلیولند میخوام یه کم خودشونو نگه دارن که اگه تیمشون در کل باخت حرفی برا گفتن داشته باشن
    دوم این که بساط شانس مانس و این جور چیزارو جمع کنید زشته بخدا
    کجاش شانسه
    یه کم منطقی نظر بدید
    با تشکر

    • mlbj گفت:

      اگه خدایی نکرده کلیولند باخت هم ما حرف برا گفتن داریم…چون با مصدومیت دو بازیکن اصلی داریم با گلدن استیت بازی میکنیم…وریژائو هم فاکتور میگیریم.

  20. Parsa گفت:

    اگه cavs قهرمان شه هم لابد شانسیه؛ شما ها دیگه کی هستین؟! Mlbj جک بعدی هم رسید (لبرون خوش شانسه) اخه یه خورده فکرکن بعد حرف بزن پسر خوب ؛اخه اگه خوش شانس بود که لاو و کایری الان سالم بودن و شما اون یه دونه بازی رو هم نمیبردین خوش شانس کری که با یه نیمکت عالی وبازیکن های مستعد تا اینجا بدون هیچ مصدومیتی و مشکلی اومده فینال و اگه توبازی هم گند بزنه بازبقیه هستن و میتونن جبران کنن ولی کافیه که یک بازی رو لبرون خراب کنه کاره تیم تمومه این که کری بد بازی میکنه رو بهش نمیگن بد شانسی باس تجربه بدست بیاره تا سال های بعدی بهتر بشه ؛ البته ما به این حرف های جالب و طنز عادت کردیم چون شما(russle) قبلا هم گفته بودی که وستبروک بهتره از لبرون!!!!!!!

  21. TD گفت:

    مثل اینکه فقط کوای لنرد می تونه لبرون رو تو فینال دفاع کنه
    پارسال رو که یادتونه؟

  22. hiddensbk گفت:

    Russel بازی بعدی منتظرتیم

  23. sina گفت:

    بهترین رهبر تاریخ nba چیزی ندارم بگم russel لطفا هیچی نگو بدون لاو بدون اروینگ شانسه اره حرفت کاملا درسته لبرون واقعا خیلی خیلی خوشانسه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. alik گفت:

    آقا احمد دست شما درد نکنه دیگه نظرامو هم تایید نمیکنین؟!
    جو کاملا یه طرفه اس شما هم کمک میکنین به این امر

  25. KING KOBE 24 گفت:

    لبرون کارش عالی بود.ولی از لحاظ جذابیت من هنوز کوبی ر می پسندم.ولی امیدوارم استیو کر برا بعد خوب فکر کنه.مخصوصا برا کری

  26. hosssein گفت:

    شخصا سبک بازی لبران رو نمیپسندم!در ضمن بنظرم بسیاری از لی آپ هاش خطای حمله است و داور باید خطاشو بگیره!شاید بخاطر اینکه من طرفدار کوبی هستم اینو میگم!ولی لبران یه توتال پلیر نیست!فقط لی آپه و گلدن تا حالا سر یه بیگ من درست حسابی داره میبازه هر چند پیش بینی من قهرمانی گلدن استیته!

    • mlbj گفت:

      لبرون فقط لی آپه؟؟؟؟؟؟؟؟
      پاس هاش بیشتر از کوبی نیست؟؟؟؟؟
      ریباندهاش بیشتر از کوبی نیست؟؟؟؟؟
      توپ دزدی ( استیل) انجام نمیده؟؟؟؟؟؟؟
      بلاک هاش بیشتر از کوبی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
      دانک نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟؟
      یعنی شما از داورای NBA بیشتر بلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      .
      .
      این همون جک هاییه که گفتم . جک بعدی لطفا 🙂

      • mlbj گفت:

        خداییش این حرف دیگه خیلی جکه که میگید داورها باید خطاشو بگیرن…
        یعنی شما از داورهای NBA بهتر قوانینو بلدی؟
        این جکو بازیه قبل یه نفره دیگه هم گفت…شایدم خود شما بودید…یه جوری اینطور میگن که انگار پیشکسوت داوریه بسکتبالن!
        بابا اانقدر نخندونید ما رو… 🙂 ☺

  27. almost black گفت:

    لبرون خیلی خوب بود.راستشو بخواید من از سال ۲۰۱۰ با بازی nba 2k11 با بسکتبال خو گرفتم که البته اونم یه هدیه از طرف دوستم بود.در اون زمان چون لیکرز و بوستون بازی فینال رو برگذار کردن و در اول بازی این دو تیم بود من یا با بوستون یا با لیکرز بازی میکردم.تا با سبک بازی بوستون خو گرفتم و کم کم طرفدار بوستون شدم.سال بعد در سال ۲۰۱۲ وقتی تو فینال شرق میامی بوستون رو در بازی ۷ زد خیلی از جیمز بدم اومد و تا مدتی اصلا بازی های جیمز رو دنبال نمیکردم.ولی وقتی دوباره از سال ۲۰۱۴ کم وبیش بازی های جیمز و میامی و رهبری و مخصوصا روحیه دادن به هم تیمی ها رو از طرف جیمز دیدم کم کم از جیمز خوشم امد و حتی در فینال پارسال که برابر اسپرز شکست خورد تا حدی برای خود جیمز ناراحت شدم.اما وقتی امسال جیمز به کلیولند اومد و با وجود این همه سختی تا این جای کاز از gsw پیشه یه جورایی هم طرفدار اخلاق لبران وهم بازیش و استایلش شدم.خیلی حرفه که یک بازیکن یک طرفدار بوستون یا لیکرز رو به سوی خودش جلب کنه ولی لبرون نه با بازیش بلک با روحیه ی شکست ناپذیرش که هر ادمی رو به سوی خود جلب میکنه این کار رو کرد.ادما خود سرنوشت خود را میسازند واگر هم لبران قهرمان نشود فرقی نداره چون بزرگترین کاری که میتونست انجام بده یعنی تاثیر گذاری رو ادم ها که از صد تا جام و ام وی پی هم با ارزش تره رو انجام داد.بشخصه به زندگی در دوره ای که این اسطوره بازی میکنه افتخار میکنم.به امید پیروزیش در سخت ترین مراحل زندگی

    • mlbj گفت:

      مرسی از شما دوست عزیز که حقیقتو میگی…بعضیا دوست داره با حرفای بیمنظق انکار کنن اینارو…
      مثلا میان میگن لبرون بی اخلاقه آخه بر چه اساسی اینو میگن؟
      اتفاقا لبران خیلی متواضع و با اخلاقه.هیچوقت فخر فروشی نکرده.

  28. sina گفت:

    منظورت از جو یه طرفه اس یعنی چی alik

  29. alik گفت:

    جو یه طرفه یعنی این که هنوز لبرون قهرمان نشده دوستان خودشونون آماده کردن واسه جشن
    خوبه یادتون بندازم تو سری قبلی هم ممفیس ۲-۱ جلو افتاد ولی کری به خودش اومد و ۳ بار پشت سر هم گلدن استیت پیروز شد
    جو یه طرفه ینی این که دوستان حرفای ضد خودشونون جوک میدونن
    من وقتی چنین برخورد هایی رو میبینم وقتی احترام نذاشتن به طرف مقابل رو بین طرفدارای لبرون میبینم واقعا افسوس میخورم
    من هیچوقت به لبرون توهین نکردم و همیشه جزو بازیکنای خیلی خوب میدونمش ولی یه سری از دوستان یه جوری حرف میزنن که اصن انگار کل دنیا باید طرف لبرون باشن و طرفدار لبرون نبودن گناه کبیره است
    اون کامنت ali durant خیلی قشنگ بود برام که گفتش هیچ تیمی با شانس نیومده و طرفدارای لبرون خودشونو کنترل کنن که اگه یه وقت روز بد لبرون فرا رسید یه حرفی هم واسه گفتن داشته باشن
    منتها شما انقد خوش خنده این که فقط میخندین به حرف بقیه!
    احمد آقا خوهشا این یکی رو تایید کن

    • mlbj گفت:

      خب بعضیا جک میگن دیگه
      مثلا میگن داورا خطاهای لبرونو نمیگیرن این جک نیست؟
      یا لبرون فقط لی اپه
      یا لبرون چون تو شرقه بازیش خوبه
      یا کلیولند با شانس این دو بازیو برده
      اینا جک نیست پس چیه؟

    • mlbj گفت:

      خود شما اومدی میگی لبرون بی اخلاقه
      این جوک نیست؟
      لبرون یکی از متواضعترین و اخلاق مدارترین بازیکنهاست.

  30. alik گفت:

    تا اینجا که مصدومیت کایری خیلی خوب به سود کلیولند تموم شده جایگزینش بهتر داره بازی میکنه هم بهتر مری رو دفاع میکنه هم تو حمله خوب بازی میکنه ولی باید دید استیو کر چه تدبیری واسه بازی بعد میاندیشه
    اصلا نباید بذاره اختلاف زیاد شه که بخواد جبران کنه

    • Crossover گفت:

      اگه نظرت در حد شوخی و کل کله که هبچ. ولی واقعاً اگه جدی گفتی که واقعا متأسفم. شما دلیل اینکه نتیجه سری الان ۳-۰ به نفع کلیولند نیست رو دلیل برتری ۲-۱ کلیولند میدونی. کایری اگه بود که اون یه بردم نمیاوردن اینا. کایری اگه بود که لبران این همه فشار تحمل نمیکرد. هیچ دفاعی نمیتونه جلو بال هندلینگ و درایو کایری مقاومت کنه. لبران هم که مهار نشدنیه. این ۲تا بهترین ترکیب تاریخ لیگ میشن سال بعد. شاید الان بخندین ولی به قول دوستمون سال بعد بهشون سلام میدم

  31. امیرعباس ارباب گفت:

    king james forever

  32. sina گفت:

    واقعا رو دست لبرون رهبر ندیدم و اینم بگم که چقد دلا خوب بازی کرد نه نه عالی بازی کرد
    گلدن استیت۱ لبرون۲ البته بنظرم باز هم متاسفانه شانس گلدن بیشتره ولی پادشاه همیشه پادشاهه

  33. king james گفت:

    شما اصلا بستبال میبیینی؟؟با شما هستم اقای hosssein
    حتما نگا بازیا کن تو این فصل
    مخصوصا اون بازی که هاردن با جیمز دعوا کرد
    برو نگا به بلاک های وید کن,اونا هم خطاس؟؟؟
    برو نگا لی اپ های کوبی کن,اونا هم خطاس؟؟
    حتما هوارد و گریفین هم ببین
    اونوقت بیا بگو حرکات لبرون خطاس
    شما هایی که میگید شانس اگه گلدین استیت عرضه داشته باشه میتونه شانس لبرون رو از بین ببره.لطفا خودتونو الکی کوچیک نکنید

  34. alik گفت:

    آقای mlbj وقتی من یا هر کس دیگه ای یه نظری میده حتما به اون چیز اعتقاد داره
    الان مثلا وقتی من میگم لبرون نسبت به خودش حدودشو رعایت نمیکنه این نظر منه حالا اگه واسه شما خنده داره نباید بیای مسخره کنی هر کس یه عقیده ای داره من عقیده ام اینه که لبرون یه خورده زیادی خودشو گرفته ولی نمیگم همه باید اینجور فک کنن که!
    الان خوبه من بیام شمارو مسخره کنم که چرا طرفدار لبرون هستین؟!

    • mlbj گفت:

      وقتی میگه کلیولند شانس داره این خنده دار نیست؟ کلیولند سه بازیکن اصلیش مصدوم شده شانس داره؟
      نظری که الکی گفته بشه عین جوک خنده داره.
      نمیشه که هر چی خواست بگه بعد بگیم این عقیدشه. شاید اون نفر فقط قصد دشمنی داره و نمیخواد منظقی نظر بزاره.

  35. timmy گفت:

    طرفدارای لبرون لطفا به خاطر یک نظر اینقدر جو سازی نکنید. اگه چیزایی که میگن به نظرت خنده دار است نباید که بهشون توهین کنید. لازم نیست به خاطر یک نظر اینقدر نظر بدید. خود برد های کلیولند به بقیه ثابت می کنه که لبرون قویه شما دیگه چه کاره اید؟

  36. parymo گفت:

    دوست عزیز اقایه Hossein داورى بسکتبال خیلى بیشتر از اینه که منو شما بفهمیم مخصوصا اگه خطاى حمله باشه بعدم لبرون لى اپه؟؟؟!!!! دوست عزیز حتما بازى ها رو بصورت کامل ببین نه هایلایت هارو اونموقع دیدت عوض میشه

  37. km گفت:

    دوستان انقدر سریع نگید که این تیم کارش تمومه و اینا… فینال با همه ی مسابقات دیگه فرق میکنه حتی خود پلی آفس. دیدید که لبران جیمز بیشترین average امتیاز ها تو ۳ تا بازی اول در تاریخ Finals رو داشته. در صورتی که در طول فصل عملکرد معمولی نسبت به لبران واقعی رو داشت. من واقعا از کری ناامید شدم. کسی که میتونه تو یه بازی راحت با %FG خوب ۴۰ امتیاز بیاره چطور تو یه نیمه ۳ امتیاز میاره و تازه کوارتر آخر باید ۱۷ امتیاز بیاره. این بازی هم اشتباهات داوری مخصوصا در لحظات آخر بازی داشت. هر بازیکنی هم ملاک خاص خودشو برای امتیاز آوردن داره. یکی مثل کری با ۳ امتیاز، یکی مثل لبران با درایو کردن و یکی هم مثل کوبی با fadeaway. مسلما هیچ بازیکنی از لحاظ امتیاز آوردن به برایانت نمیرسه. پس لطفا بی جهت از کسی انتقاد نکنید

  38. km گفت:

    این دلیودوا ۲ تا بازی اخیر رو خوب بازه کرده ولی هنوز به کثیف بازی کردنش ادامه میده. بنظرم یه اخطاری چیزی باید بگیره چون بسکتبال فوتبال امریکایی نیست… فکر کنم اینو از تیم راگبی استرالیا آوردنش NBA

  39. جنگجو گفت:

    عجب ذوق و شوق و شور و هیجانی یک نفر حدود ۱۲ تا ۲۳ نظر گذاشته مبارکتون باشه بابا. دیگه چرا اینقدر ذوق دارید. دریماند گرین کمرش درد میکرد. هریسون بارنز داره به بازی محشرش ادامه میده. هنوز که چیزی معلوم نیست. ولی بازی بعدی رو کلیولند ببره قهرمانیش تقریبا قطعی میشه. اون بنده خدا یه چیزی گفت. برد کلیولند شانسی نیست دیگه. منتها شمام خودتو ناراحت نکن و از اونورم اینقدر ذوق نکن گلدن استیت بازی اول رو برد. این همه ماها نظر ندادیم ها….
    کلیولند بدون شک ضعیفترین تاریخچه رو تو تیمهای دیگه منطقه مرکزی داره. هم بولز، هم دیترویت، هم باکس و هم پیسرز از این شهر و تیمهای این ایالت بهترن(تو همه زمینه های ورزشی). داشتن یک عدد قهرمانی میتونه مرحمی باشه بر بدبختی های مردم ایالت اوهایو و مسبب خوشحالی هوادرای متعصب سابقا میامی. گرفتن رینگ برای کلیولند و مالک محترمش دن گیلبرت . دن گیلبرت انگار دیروز تو توییتر راجع به داوری نظر داده و واسه گرین و ایگودالا نظرات کارشناسانه داده. به نظر من بشینه یک نامه دیگه بنویسه در وصف شجاعت لبران این بار
    حالا …. گیلبرت باید برقصه ……

  40. Russel گفت:

    آقایون ناراحت نشین قضیه شانسو که شوخی کردم ولی منتظر سلامم باشین
    و شما که میگی اگه کری خراب کنه بقیه هستن ……………………….
    خب مرد حسابی اگه اینجوری بود که این دو تا بازی رو که کری رو فرم نبود رو گلدن استیت میبرد
    حالا بماننننند
    ولی دعا میکنم کری بیاد رو فرم تا هم فینال جذاب تر شه و………..بعضیا حساب کار دستشون بیاد

  41. Russel گفت:

    بازم عذر میخوام من که گفتم لبران شانس داره شوخی بود
    بابا دیگه هر ابلهی میفهمه که این شانس نیست………………..
    ولیییییییییییییی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    کری از لبران بهتره خخخخ

  42. Parsa گفت:

    باشه باشه تو راست میگی !!! اخه کسی که کری و وستبروک تازه به دوران رسیده رو از لبرونی که یه دهه است که یکی از بهترین هاست و بازیش اثبات شده هست رو بهتر میدونه چی بهش میشه گفت ؛ ان قدر سعی نکن ما رو بخندونی پسر خوب ؛ فعلا هم با بازیکن های okc برو هوا خوری هر وقت این وستبروک تونست از پس پلیکانز بر بیاد اون وقت بگو بهتر از لبرونه کنفرانس غرب قویه قبول ولی این راسل شما که تو از لبرون بهتر میدونیش حتی نتونست تیمشو به عنوان تیم هشتم بیاره پلی اف پس الکی گندش نکن ؛ به جای سلام هم میتونی از همین حالا خداحافظی کنی! حالا حالا ها مونده تا کری به پای لبرون برسه که شک نکن هیچوقت نمیرسه؛ کری هم فقط به ٣ بنده اگه دفاع شه مثل بازی قبلی از ١۵ تا شوت ٣ فقط ٢ تاشو تبدیل به امتیاز میکنه پس زیاد بهش اطمینان نداشته باش.

  43. sina گفت:

    جنگجو جان چرا وقتی تیمت میبازه میگی بازیکنا با درد بازی کردن یا شانس نیاوردیم ولی اگه گلدن ببره فقط از امادگی بازیکنا میگی در ضمن شما که تازه به دوران رسیده هستید و بعد ۴۰ سال به فینال اومیدین حد اقل ما سال ۲۰۰۷ رسیدیم فینال

  44. erfan گفت:

    گلدن استیت تازه اخرای بازی مخصوصا کوری به خودش اومد اگه بازی بعدیرو مثل کوارتر ۴ بازی کنن مطمئن باشید میبرمد. از این که استیو کر به لیست بازی داد خیلی خوشحال شدم حالا شما که میگی به حرفی بی منطق میخندی
    ۱۴ از ۳۴ تو ۴۶ دقیقه که تو هر حمله توپ دستشه همر نیست اگه میگی اسیست خب توپ ۴۶ دقیقه بدن دیودها بازم ۸ اسیس میداد.

  45. kiiiiiing گفت:

    فکر نکنم کری و کوبی با یک mvp رو بشه با بزرگانی مث جوردن و جانسون و جیمز با اینهمه mvp مقایسه کرد ، حتی استیو نش هم ۲ تا mvp داره

    • Km گفت:

      کوبى حداقل ٢ بار حقش تو بردن mvp خورده شد الان باید حداقل ٣ تا mvp برده بود. کوبى ٢ بار هم finals mvp داره، ۵ بار قهرمان شده. بیشترین رکورد شرکت تو آل ستار رو داره و فکر کنم یه ۴-۵ بارى هم mvp all star شده. یک بار برنده ى slam dunk contest شده. تنها ملاک اسطوره بودن بردن mvp نیست. هم بردن ring, MVP, final’s MVPو…. بنظرم کوبى تنها کسیه که میشه با جردن مقایسش کرد

  46. جنگجو گفت:

    اگه واقعیت چیز دیگه ایه که من میگم یکی بیاد قشنگ بیاد جواب بده من ملتفت بشم
    شما طرفدار تیمی شدید که نمیدونید مالکاش از اون اول چه شاهکارایی بودن و هستن. من همیشه شماها رو به چالش میکشم.
    در مورد دن گیلبرت هوادرای لبران بیان نظر بدن و بعدش منو قانع کنن که با وجود همچین مالکی چرا طرفدار کلیولند شدید؟؟؟؟!!!!مگه نمیگید اخلاق واستون خیلی مهمه.
    در مورد افتخارت تیمهای ایالت اوهایو خوشحال میشوم یکی با اطلاعات بالا بگه
    من میگم کلیولند و کالج هاش با هم از جمله اوهایو استیت ضعیفترین تیمهای NCAA و NBA رو تو منطقه مرکزی داشتن. خلافش رو ثابت کنید
    شیکاگو،پیسرز،پیستونز،میلواکی باکس
    کلیولند سرتو بالا نگاه کن سروراتو فقط تو خود منطقت ببین

  47. kiiiiiing گفت:

    پیسرز که تا بحال قهرمان نشده میلواکی هم فقط یک بار

  48. Russel گفت:

    آقا parsa من که دعوا ندارم پسر گلم فقط میگم کری از لبران بهتره
    به قول alik عزیز ما باید به نظر هم احترام بذاریم
    با این حال چششششششم دیگه نمیگم کری از لبران بهتره
    نتیجه فینال همه چیز رو معلوم میکنه
    مسئله بعد اینکه من که نگفتم وستبروک از لبران بهتره اگرم گفتم شوخی بوده ولی من به شخصه خیلی دوسش دارم وبازیکن خوبیه
    حالا شما بذار دورانت سال بعد بیاد پلی آفم میریم (بهتون سلام خواهم کرد) خخخخخ
    راستشو بخواین من اول تچطرفدار OKC بودم ولی با دیدن بازی های کری در امسال به اون علاقه مند شدم و واقعیتش امسال با کری آشنا شدم حالا ببینیم دیگه خدا چی میخواد………….

  49. استاد جنگجو
    شما سال بعد که اورلاندو اومد پلی افس بیا دوباره نظر بده
    ممنون

    در ضمن به نظرم این کاربر Russel یکی از دیگر دوستانی است که در همین مطلب هم با اسم دیگه ای داره نظر میگذاره
    فقط فهمیدنش کمی دقت می خواد

  50. لبران در تاریخ بهترین بمیانگین امتیازی در ۳ بازی فینال
    حتی جردنی که مرد لحظات مهم و حساس بود و فینالی رو نباخته بود نتونست اینجوری یک تنه بزرگی کنه
    لبران بی شک جاودانه ترین نام بسکتبال خواهد شد

  51. sina گفت:

    اقای جنگجو اصن شما چیکار به ایالت کلیولند داری

  52. KING KOBE 24 گفت:

    لبرون با اون قدش و هیکلش کسی تو پستش نمیتونه جلوش ر بگیره و ریباند میکنه.اطراف لبرون بازیکن های شوت زن زیادی هست مثل کایری-لاو-اسمیت و… تا آمار اسیست لبرون بالا بره که الآن دو نفر از اون شوت زنا نیستن.ولی کوبی یه چیز دیگست.کوبی پاس کم میداد اما اگر میداد خیلی پاس قشنگی میداد امسالم تو بازی با کلیولند ۱۷ اسیست داشت.کوبی تا قبل از۳۲ سالگی مثل لبرون زیاد دانک میزد و تنوع دانکی کوبی بیشتر از لبرون بود : انواع ریورز دانک-انواع ۳۶۰ درجه و… و کوبی ۳زن و ۲زن بهتری نسبت به لبرون بود.fed away کوبی بهتر از لبرون بود.

  53. جنگجو گفت:

    پیسرز سه بار قهرمان ABA شده زمانی که کلیولند وجود نداشت. کالج ایندیانا هم ۵ بار قهرمان NCAA شده در کنار کالج دوک………..
    میلواکی ۱ بار قهرمان شده و البته ۱۳ بار قهرمان منطقه. کالج ویسکانسین بجرز هم که معروفه.
    دیترویت و بولز هم که اصلا حرفی توش نیست.
    کلیولند اگرم قهرمان بشه بازم از میلواکی عقب تره.
    آخی……
    مگه نمیگید لبران واسمون یه دنیاست. ؟؟پس دن گیلبرت چی میشه؟؟
    لبران هر چقدرم خوب باشه درصدی هم از تاریخچه بولز نمیشه. اگر شما رو کلیولندی فرض کنیم. کلیولند اصلا قابل مقایسه نیست با بولز. اونا بزرگترین شهر منطقه مرکزی رو دارن.. ویندی سیتی و پر افتخارترین تیم این منطقه.

    • Crossover گفت:

      عزیز من اگه ملاک تو واسه طرفداری از یه تیم قوی بودنشه من واقعاً دیگه حرفی ندارم. طرفدار یه تیم بودن وفاداری میخواد نه مث بعضیا که وقتی تیمشون به فنا میره (لیکرز) میان طرفدار گلدن استیت میشن. با ذکر این نکته که من طرفدار کلیولندم نه لبران و فک کنم از این نظر تو جمعمون تکم. چون اکثر طرفدارای لبران شدن طرفدار کلیولند

  54. KING KOBE 24 گفت:

    فعلا که از نظر افتخار بوستون سلتیکس بعد LAL بهترینن.خدا کنه لیکرز سال بعد و بعدتر باقدرت ظاهر بشه.چه کوبی باشه چه نباشه

  55. kiiiiiing گفت:

    مهم فقط nba هست که همین هفته میلواکی و پیسرز میان زیر کلیولند ، کوبی میانگین امتیازاتش ۲۵٫۴ و لبرون ۲۷٫۴ فقط جوردن و چمبرلین بالاتر از اون هستن ، که هفت هشت سال هم فرصت داره برای بهبود رکوردش ، ضمنا بوستون پرافتخارترینه و لیکرز کماکان دومه ، در کل تاریخ هیچوقت از دوم بالاتر نبوده حتی برای یکسال هم در رده بندی کلی اول نبوده ، لطفا دقت کنید آمار غلط ندید

  56. kiiiiiing گفت:

    لبرون رو فقط میشه با جوردن و جانسون مقایسه کرد بقیه ستاره ها خیلی قدیمین و سبک بازیها فرق میکرد مث چمبرلین و راسل و کریم ، ولی کوبی با یک mvp خداییش با لبرون نمیشه مقایسه کرد

  57. KING KOBE 24 گفت:

    لبرون تو خوابم نمیتونه مثل کوبی ۱۲ شوت ۳امتیازی و ۸۱ امتیاز تو بازی بیاره.و بیشتر کارشناس ها و مربی گفتن تو لحظات پایانی و حساس کوبی بهتر از لبرون هست.کارشناس ها و مربی ها گفتن کوبی سبک جردن و مجیک ر داره و پول آپ شات های مخصوص خودش ر.

  58. kiiiiiing گفت:

    اگه کارشناسا اینقدر بهش اعتقاد دارن چرا فقط یک mvp رو لایقش دونستن و ۴ تا هم لایق لبرون ؟ البته از حق نگذریم کوبی از یه جهت شبیه جوردنه و اونم اندامشه و قد و وزنش ، کوبی در دو قهرمانیه آخرش خوب بود و موثر ولی در سه قهرمانیه اولش ، شکیل همه کاره بود ، مطمنم طرفدارای جوردن همشون الان طرفدار لبرون هستن

  59. امیرعباس ارباب گفت:

    ایالت کلیولند؟ اخه کلیولند ایالته؟
    یه شهره تو ایالت اوهایو
    خداوکیلی انقدم نظر مسخره برا لبرون نزارید

  60. kiiiiiing گفت:

    ۸۱ امتیاز کوبی اولا رکورد نیست و رکورد در این زمینه متعلق به چمبرلین با ۱۰۰ امتیازه ، تازه اگر هم رکورد بود خیلی رکورد معتبری نیس و جوردن رکوردش در
    این زمینه ۶۹ امتیازه پس آیا میشه گفت کوبی از جوردن بهتره؟ آقا چرا راه دور میری همین کریم باقری به مالدیو ۷ تا گل زد و رکورد مسی ۵ گله در یک بازی ، این دلیل میشه که من بگم کریم بهتر از مسیه؟؟؟!!!

    • Km گفت:

      شما که میگى بازى هاى دوران چمبرلین و راسل فرق داشته حالا رکورداشونو با بازیکناى الان مقایسه می کنی؟ اون ٨١ امتیاز رو دیگه هیچکسى بهش نمیرسه. درضمن اونجا که گفتم کوبى حقش بیشتر از ١ mvp هست یکى از اون فصل هایى که نش mvp شد کوبى ۳۵ امیتاز میانگین امتیازاتش تو فصل بود و تیمشو یه تنه بالا برد بدون شکیل. فکر کنم فصل ۰۵-۰۶ بود. بسکتبال بازى تیمی مطمئنا اگه اون سال ها کوبى نبود شک قهرمانً نمیشد. یا جردن بدون پیپن شاید نمیتونست ۶ بار قهرمان شه یا مجیک و کریم… من تا همیشه طرفدار بولزم اما مثل خیلى از شما نیستم که حرفام بر پایه تعصب بزنم. سعى میکنم منطقى بحث کنم. مثلا خوبه بگم دو تا قهرمانى جیمز بخاطر وید و باش و رى الن بود؟؟

  61. kiiiiiing گفت:

    اگه توی all star بودن برات مهمه که کریم ۱۹ بار بوده و رکوردداره ، لبرون هم ۱۱ بار بوده و حالا حالاها هم وقت داره ، اگه final mvp برات مهمه که لبرون ۲ تاشو داره و سومیش هم همین هفته توی مشتشه ، اگه قهرمانیه که لبرون ۲ تا داره و سومیش هم در راهه و سه بار هم در فینال باخته

    • km گفت:

      ببین دوست عزیز کوبی اگه ۲ سال دیگه بازی کنه مطمِئن باش به رکورد کریم هم میرسه چون خیلی محبوبه. من بحثم با شما اینه که میگی کوبی قابل مقایسه با لبران نیست. این حرفت فقط از روی تعصب کورکورانست و من هم افتخارات کوبی رو گفتم و نزدیک ترین بازیکن به جردن هم کوبی هست. لبران رو برید با جانسن و آسکار رابرتسن مقایسه کنید که تقریبا یک فصل رو تریپل دبل کرد. یکم تعصبتونو بذارید کنار و اینقدر یه طرفه نظر ندید. ببین من از جیمز بدم میاد و دلایل خودمو هم دارم ولی تا به حال نیامدم ازش بد بگم، نظر شخصیمو هم برای خودم نگه داشتم

  62. KING KOBE 24 گفت:

    mvp ر به کسی لقب میدن که برا تیمش موثر باشه که اگه نباشه هرچند هم امتیاز آورترین باشه تو فصل mvp نمیشه و کوبی هم کارش ر تو فصل خوب انجام میداد ولی تیمش اون عملکرد خوب ر نداشت.مگه یه نفر میتونه تیم ر تو کل فصل اداره کنه.تو اون سه قهرمانی خود اونیل میگفت جایزه بهترین بازیکن پلی آف باید به کوبی داده میشد. یکی به من بگه سبک بازی کوبی قدیمیه یعنی چی؟سبک الآن چه طوری؟ فقط یکی بیاد اسامی ۱۰ بازیکن برتر بسکتبال در طول تاریخ بگه.از خودش فقط نگه

  63. ali durant گفت:

    از اقای جنگجو یه سوال داشتم
    میشه درباره مالکانشون یه کم بیشتر توضیح بدی
    اخه سردرگم شدم
    چه شاهکاریی هستن؟؟؟

  64. Parsa گفت:

    پسر من اخه چی بهت باید بگم وقتی حرفی که زدی رو انکار میکنی من کاری ندارم به شوخی گفتی یا هر چیز دیگه ای ولی تا حالا همچین کسی رو دیگه ندیده بودم که هر چیزی که دوست داره بگه بعد بگه یا شوخی کردم یا من نگفته بودم این دوستمون alik یه چیزی گفته حالا که باید به نظر دیگران احترام بزاریم ؛ من هم قبول دارم ولی عقل حکم میکنه که قبل از این که ادم حرفی بزنه خوب فکر کنه بعد نظر بده مقایسه ی لبرون و کری هم از اون کارهاست! لبرون با این همه تجربه و افتخارات و ثباتش در بازی ها در دهه ی اخیر با کری ای که تنها یک فصل خوب بوده هنوز خیلی خیلی فاصله داره اگه کری چندین فصل تونست همین امار ونتیجه رو بگیره اون وقت میشه اون رو خوب دونست اما نه برتر از لبرون حالا از اینا بگذریم تو واقعا فکر میکنی راسل میتونه بعد برگشت دورانت هم همین طوری بدرخشه!؟ من که بعید میدونم چون قبلش که این طوری نبوده اون یکباری هم که دورانت وستبروک اومدن فینال مجبور شدن به جای سلام کردن به قهرمانی خداحافظی کنند؛ دراخر این رو هم بگم که من نگفتم cavs حتما قهرمانه فقط امیدوارم که بشه و لبرون هم تا حالاش تمام تلاششو کرده ما هوادارا ازش راضی هستیم.

  65. saeed گفت:

    فقط نظرات یک طرفه هستش . یکی میگه کری بهتره یکی میگه لبرون بهتره و …. از این قبیل چرت و پرت ها
    از بازی لذت ببرین و ازش یاد بگیرین. من هر سه تا بازی رو دیدم خیلی عالی بود هیچ کدوم از تیم ها به هیچ عنوان عقب نمیکشن و برای برد تیم هرکاری میکنن به این میگن بسکتبال.

  66. afshin6 گفت:

    کوبی تو این زمینه بشیترین امتیاز سومه دو تای اولی متعلق به چمبرلین هستن و به نظرم ۸۱ امتیاز کوبی ارزشش از ۱۰۰ امتیاز بیشتر بود چون اگه بازی رو دیده باشی همش اختلاف کمه و بازی فشرده ست

  67. kiiiiiing گفت:

    وقتی بازیکنی با ۲۰ سال و ۲۰ روز سن تریپل دابل میکنه اونم با ۲۷ امتیاز ، بهش میگن هنر و این هنر فقط و فقط متعلق به لبرونه ، وقتی بازیکنی توی یک فصل بالاترین امتیاز ، بلاک ، اسیست ، ریباند و توپ دزدی رو که ۵ آیتم اصلی هستند توی تیمش در کل فصل کسب میکنه به این میگن هنر یا بهتر بگم توتال پلیر ، وقتی بازیکنی تمام رکوردهای جوانترین بازیکنی که به ۱۰۰۰ – ۵۰۰۰ – ۱۰۰۰۰ – ۱۵۰۰۰ – ۲۰۰۰۰ و به زودی ۲۵۰۰۰ امتیاز رسیده رو کسب کرده به این میگن هنر ، تنها بازیکن غیر بوستونی که ۵ فینال پیاپی داشته ، تنها بازیکن تاریخ که ۱۲۳ امتیاز در سه بازی اول فینال کسب کرده ، الان با حدود ۲۵۰۰۰ امتیاز در رده بیستم امتیاز آورترین بازیکنانه ولی مطمینم روزی کریم رده اولی رو هم جا میزاره

    • km گفت:

      رکورد کریم واقعا دست نیافتنیه جردن اگر تعداد فصل های بیشتری رو بازی میکرد بهش ممکن بود برسه

  68. kiiiiiing گفت:

    ضمنا نمایش عالی کوبی مقابل تورنتو با ۱۸ امتیاز اختلاف به پایان رسید که فکر نمیکنم خیلی بهش بشه گفت بازی نزدیک ، ولی جوردن مقابل کلیولند ۶۹ امتیاز گرفت که اون بازی با ۴ اختلاف تموم شد فکر کنم به این میگن بازی نزدیک

  69. sina گفت:

    اقای جنگجو اقا جون اصن تو زورو باشه کلیولند تو منطقه اش گنده اصن کلیولند بد ترین تیم nba هستش و گلدن هم بهترین

  70. Afshin_MVP گفت:

    یه سری میان کوبی و لبران و مقایسه میکنن.من میگم اولا فینال چه ربطی به کوبی داره؟
    دوما کوبی چندین بار به صورت جدی مصدوم شده که خب خیلی بازیاش رو از دست داده.همچنین ملاک برتری از نظر من mvp نیس.چون همین فصل پیش دورانت mvp شد آیا حقش بود؟از کجا معلوم قدیما حق لبرون یا کوبی رو نخورده باشن؟
    بعدشم ۹۰ درصد شمایی که حرف از جردن و … میزنید تعداد بازی هایی که ازش دیدید به ۵ تا هم نمیرسه.چجوری میاید اینارو با هم مقایسه میکنید؟
    جنگجو جان مالک باشگاه چه ربطی به علاقمندی طرفدارا به تیم داره؟مثلا مالک کلیپرز اومد حرفای نژادپرستانه زد الان شما دیگه کلیپرز رو به رسمیت نمیشناسی و فریاد مرگ بر کلیپرز سر میدی؟
    از نظر من تو این دوره هیچ بازیکنی رو نمیشه با کوبی و لبران مقایسه کرد چون اینا اسطوره هستن و میزان تاثیر گذاریشون با این تازه کارایی مثل کری و وستبروک و … فرق داره
    بازم میگم کسایی که بازی های جردن،بیل راسل،شکیل،جانسن رو ندیدن و صرفا از روی ۴ تا کلیپ تحلیل میکنن خواهش مندم اظهار نظر نکنن

  71. جنگجو گفت:

    یکی از مالکای شاهکار کلیولند تد استپین بود که میخواست تیم رو ببره تورنتو. اینقدر عمدا باخت و کلیولند ته جدول بود و درفتاشو میفروخت که اومدن قاعده ای وضع کردن که درفتا رو نتونن جلو جلو بدن به تیمای دیگه. کلیولند شده بود پل پیشرفت واسه تیمای دیگه.
    اینقدر ایالت اوهایو فقیر و بدبخت تو زمینه بسکتبال بوده که نگو و نپرس. کلهم یک لبران جیمز از آکرون بوده.
    میگن کری بچه اینجاست درسته اونجا بدنیا اومده منتها کل دوران نوجونیش تو ایالت کارولینای شمالی بوده و پدرش هوادار شارلوته.
    مالک عزیزشون دن گیلبرت بعد از رفتن لبران سال ۲۰۱۰ دست زد به نامه نگاری و به لبران لقب بزدل ترسو داد. الان دارن سنگ تیمی به سینه میزنن که مالکشون به بازیکن محبوبشون اهانت کرده
    دنی فری مدیر عزیز و گرامیشون تو سال های ۲۰۰۳-۲۰۱۰ سال قبل مکالمه نژاد پرستانش بر علیه جذب لوئل
    دنگ برای تیم آتلانتا(از سال ۲۰۱۱ مدیر هاوکس شد) پخش شد و اونم بن شد و رفت تو تالار افتخارت کلیولند نیاید به جوردن کاری داشته باشید به کلیولند میگن Jordan Curse یعنی نفرین شده جوردن. اونا به کنار اینا بدون جوردن جلو بولز اومدن سوئیپ شدن من جای شما باشم اسمی از جوردن نمیبرم من نمیدونم چجوری روتون میشه واسه بولز کوری بخونید.
    ننویسید Lebran>Golden State
    بنویسید Cleveland=Jordan Curse
    دوستای عزیزمون جواب درستی ندارن بدن میگن NBA مهمه آخه تاریخچه کلیولند سرشار از فلاکت بوده. باشه اصلا NCAA رو فاکتور بگیرید . نهایتا با توهین و بد وبیراه به بنده از عملکرد خودشون دفاع میکنن. میگن وضع فرهنگت اسفناکه . اصلا اساتید بافرهنگمون بدون اطلاع از تاریخچه تیمشون هوادار کلیولند شدن؟؟؟جای تعجب داره واقعا

    • km گفت:

      جنگجو جان بعضی ها فقط طرفدار لبرانن نه تیمی که توش بازی میکنه. به قول آمریکایی ها BANDWAGON. من دوست دارم ببینم اگه امسال کلیولند قهرمان نشد یا سال بعد که ۲۰۱۶ باشه و قرارداد جیمز تموم میشه، ممکنه که جیمز همونجا بمونه یا نه. شاید باز شاهد سوختن پیراهن شماره ی ۲۳ cavs توسط ایالت اهایو باشیم

      • kiiiiiing گفت:

        بعله درسته ما طرفدار لبرونیم ، توی هر تیمی بره ما طرفدار اون تیم هستیم چون شخصیتش و اسمش در حال حاضر از هر تیمی بزرگتره و سایه ش خیلی سنگینه درست مثل مسی در فوتبال ، هر جا بره طرفداراش هم میرن. این خیلی بهتره تا اینکه طرفدار یه تیم باشید و وقتی نتیجه نگرفت برید سراغ ستاره های تیم های قویتر ، به این میگن Everywhere

  72. جنگجو گفت:

    البته من از هواداریی مثل کراس اور که با اون مالک طرفدار تیمش بوده فاکتور میگیرم ایشون یک هوادار واقعیه به اعتقاد من
    من روی صحبتم با هوادرای میامی پارساله و لبران بالاخص

    • crossover گفت:

      بنده از وقتی که کایری درفت شد طرفدار این تیمم و هایلایت تمام بازیای سالای قبلشو دارم. قبل اونم طرفدار تیم خاصی نبودم ولی از وید و جیمز و کارملو خوشم میومد و بازیاشونو دنبال میکردم. در ضمن من و امثال من نیازی نیس که بخوایم مالک باشگاه و گند کاریاشو بدونیم. من و شما ایرانیم اونا امریکا. من غیر امریکایی به ۳ دلیل میتونم طرفدار یه تیم باشم. ۱ علاقه به بازیکن اون تیم. ۲ سابقه قوی اون تیم. ۳قدرت اون تیم در سالای اخیر. همه مالکای باشگاه ها تو هر ورزشی فکر پول چاپ کردنن. من و شما نباید حرص اونارو بخوریم که. در مورد منم که طرفدار کلیولندم مورد اول باعث شد طرفدارش بشم. خوشبختانه لبران هم مال همین کلیولند بوده و من میتونم با دیگران کل کل هواداری کنم. ولی از اینکه طرفدارای تیمای سابقا قوی و کنونا ضعیف میان کری میخونن (بعلت نفرت از لبران) این برام قابل هضم نیست. امیدوارم اگه کری ای هم هست تو نظرات بین طرفدارای ۲ تیم باشه و بقیه فقط نظر بدن راجع بع بازی. اینطوری بی احترامیم نمیشه به کسی

  73. km گفت:

    همین ۲ روز پیش کوبی بعد از بازی ۳ اومد از جیمز بخاطر شوت زدن زیاد حمایت کرد و بخاطر رهبری کردن تیمش حمایتش کرد. ولی کاش که طرفدارانشونم به هم دیگه احترام میگذاشتند…

    • km گفت:

      درضمن من چون سریع یه متنی رو روی موبایل مینویسم زیاد حواسم به غلط هایی که توی جمله ها داشتم نیست، عذرخواهی میکنم. اگه امکانش هست یه گزینه ی edit هم بگذارید که بشه اشتباهات رو درست کرد

    • kiiiiiing گفت:

      من از کوبی بدم نمیاد اتفاقا قبولش دارم ولی با توجه به اینکه اکثر ستاره ها از ۲۹ سالگی اوج گرفتن و اینکه لبرون ۶ سال کوچکتر از کوبی هست پیش بینی میکنم لبرون خیلی خیلی جا داره برای مطرح شدن بیشتر و مطمینم میره جزو تاپ ۳ تاریخ nba

  74. kiiiiiing گفت:

    اگه منظور شما منم ، از سال ۹۳ nba رو دنبال میکنم ، فینیکس تیمی بود مث gsw امسال که رکوردهای خوبی زده بود ازون طرف شیکاگو با جوردن دوم شده بود بعد از نیویورک ، مث کلیولند امسال دوم شده بود و امیدی بهش نبود، بازی فینال به ۶ تا رسید که آخرینش خیلی خیلی جذاب بود و شیکاگو مهمان بود و با یک امتیاز برتری تموم شد و شیکاگو قهرمان شد ، در ۶ بازی فینال هم جوردن ۲۴۶ امتیاز گرفت که تا به امروز یه رکورده البته لبرون توی ۳ تا بازی دقیقا همون میانگین رو داره ، توی تیم فینیکس هم بارکلی همه کاره بود که همون سال mvp هم شده بود دقیقا مث کری ، انگار تاریخ دوباره داره تکرار میشه ، مطمین باشید ایمان دارم لبرون به ۳۸۰۰۰ امتیاز هم میرسه

  75. sina گفت:

    واقعا جنگجو جان چی کار به مالک کلیولند داری اصن

  76. sina گفت:

    ولی به نظرم امشب گلدن لبرون رومیبره البته خدا نکنه این اتفاق بیفته

  77. Parsa گفت:

    مگه شما هواداره اورلاندویی و الان میایی هواداری یک تیمه دیگه رو میکنی ما چیزی بهت میگیم بعدشم به مالک باشگاه چیکار داری مگه اون قراره بیاد به جای لبرون بازی کنه تا قبل فینال دنبال این بودی که از لبرون و cavs بد بگی و ایراد بگیری حالا که دیدی لبرون با وجود تمام سختی ها این قدر خوب تیمشو رهبری میکنه و امتیاز میاره رفتی سراغ یه بهونه دیگه لطفا جو رو اروم نگه دار و ایجاد اختشاش نکن جنگ جو جان.

  78. erfan shabani گفت:

    عالی بود کلیولند با پادشاه جیمز داره میترکونه

  79. Sina گفت:

    بازی ۴ رو باختیم حیف

  80. استاد اورلاندو جنگجو
    شما که اذعان میکنی بله تیم عوض میکنم هر تیمی بهتر باشه میرم طرفش مثل گلدن امسال
    لازم نمیبینم به ما که حداقل طرفدار لبران هستیم گله ای داشته باشید
    حد اقل طرفدارای لبرون طرفدار یک چیز ثابتی هستند

  81. jwall گفت:

    ۱۰۷ تا کامنت چی کار کردید مگه ؟؟؟

  82. FaraZ گفت:

    دارم قهرمانی واریورزو جلو چشام میبینم /// زیاد امیدوار نباشید

  83. امیرعباس ارباب گفت:

    باعسه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *