سومین دیدار فینال کنفرانس شرق ان‌بی‌ای در سال ۲۰۱۵

سومین دیدار فینال کنفرانس شرق ان‌بی‌ای در سال 2015

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس در سومین دیدار فینال کنفرانس شرق ان‌بی‌ای در سال ۲۰۱۵، یک گام دیگر به فینال NBA نزدیک شد.
دو تیم امروز برای سومین بار و این بار در کوئیکن لونز آرنا برابر هم قرار گرفتند. با درخشش لبران جیمز، کلیولند در این مسابقه‌ی نزدیک موفق شد در وقت اضافه اول حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۱۱ مغلوب کند. کلیولند با کسب این پیروزی ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد.
جیمز که شروع خوبی در این دیدار نداشت و ۱۰ شوت اول خود در این مسابقه را از دست داد، در پایان، آمار ۱۴ شوت از ۳۷ اقدام را ثبت کرد و ۳۷ امتیاز به دست آورد. این بازیکن با امتیازاتی که در این مسابقه ثبت کرد، از نظر مجموع امتیازات پلی آف کارل مالون را پشت سر گذاشت و به رده‌ی ششم لیست بازیکنانی رسید که بیشترین امتیاز را در تاریخ پلی آف ثبت کرده اند. ۳۷ اقدام به شوت، بیشترین اقدام به شوت دوران حرفه ای جیمز در یک مسابقه است. این بازیکن ۱۸ ریباند (۸ ریباند حمله)، ۱۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد و تریپل دابل کرد.
کایری ایروینگ از کلیولند به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ، برای دومین بازی متوالی در این مسابقه غایب بود.
در ۳۴٫۳ ثانیه مانده به پایان نیمه اول، صحنه ای تقریبا مشابه آنچه منجر به مصدومیت کایل کرور در بازی دوم شد، روی داد. متیو دلاویدوا از کلیولند در تلاش برای به دست آوردن یک توپ، روی مچ پای ال هارفورد افتاد که البته منجر به مصدومیت هارفورد نشد. پس از این برخورد آرنج هارفورد به سر دلاویدوا برخورد کرد. داوران پس از بازبینی فیلم، حرکت هارفورد را عمدی و غیرضروری تشخیص دادند و خطای فلگرنت نوع ۲ از او اعلام کرده و این بازیکن را از زمین اخراج کردند. دلاویدوا نیز یک خطای فنی دریافت کرد.
در ثانیه های پایانی وقت معمول بازی و در حالی که نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۴ بود، جف تیگ فرصت داشت تا با شوت ۳ امتیازی خود موجب پیروزی تیمش شود اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند.
جیمز که در اکثر دقایق وقت اضافه با درد ناشی از آسیب دیدگی پای چپ دست و پنجه نرم می کرد، در ۳۶٫۴ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا تیمش ۱۱۲ بر ۱۱۱ پیش بیفتد. پس از آنکه جف تیگ یه لی آپ را از دست داد، جیمز در ۱۲٫۸ ثانیه مانده به پایان، ۲ امتیاز دیگر به دست آورد. شلوین مک از آتلانتا در ثانیه های پایانی دو شوت سه امتیازی را از دست داد تا تیمش فرصت به تساوی کشاندن بازی را از دست دهد.
امتیازآورترین بازیکن آتلانتا در این دیدار جف تیگ بود که ۳۰ امتیاز به دست آورد. این بازیکن ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.
مسابقه چهارم فینال کنفرانس شرق NBA، سه شنبه شب در کلیولند برگزار خواهد شد.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۱۱۴ ۱۱۱ آتلانتا هاوکس کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵۳ پاسخ

  1. Parsa گفت:

    Only king james

  2. پوریا گفت:

    لبرون وستبروکی بازی کرد ! ۳۷ تا اقدام 😀

    به نظرم هاوکس حقش بود این بازی رو ببره

    • km گفت:

      آخه عزیز من میگی بازیکنی مثل اون وجود نداره و این حرفا، قبول جیمز و لری برد بهترین SF های بسکتبال. ولی هدفت از مقایسش با جردن و برتریش نسبت به اون واقعا چیه؟؟؟؟!!!!! نه ۵ تا MVP داره نه ۶ بار قهرمان ان بی ای و ام وی پی فینال شده، نه تونسته دو بار peat 3 کنه، اینارو تو دهه ی ۹۰ بدست آورده که بازیکنانش خیلی بهتر از بازیکنای الان بودند. تازه تو دوران اوجش که سال ۹۴ بود خداحافظی کرد که یکی از بزرگترین اشتباهاتش بود وگرنه هیج منتقدی دیگه حرفی برای گفتن نداشت، پس لطفا وقتی که حتی بازیشونو ندیدید نظر ندید. به نظرم ۴ تا بازیکن هستند که قابل مقایسه با هیچ کسی نیستند: مایکل جردن، مجیک جانسن، بیل راسل و کریم.

  3. امیرعباس ارباب گفت:

    بیاین سکوت کنیم
    آمار همه حرفارو میزنه
    این بازیکن مثال نداره و نخواهد داشت
    the king>mj

    • mlbj گفت:

      آقای امیر عباس
      من نمیخواستم نظر بزارم دیگه ولی مجبور میکنید آدمو
      آخه چرا لبرون رو با جردن مقایسه میکنی؟
      جردن تو تاریخ تکه…
      من خودم عاشق لبرون هستم ولی حداقل بزار دوران بازی جیمز تموم شه اونوقت مقایسه کن…
      چرا همظ مقایسه میکنید از بازیا لذت ببرید.

  4. alik گفت:

    لبرون به کنار
    تو رو خدا قبول کنین این دلاویدوا تخصصش گند زدن به تیم حریفه عین بچه هاس رفتارش
    تبریک به طرفداران لبرون ولی به نظرم واقعا حق آتلانتا بود ببره بدون کرور و هارفورد و مصدومیت کرول خیلی زحمت کشیدن حداقل این بازیو باید میبردن

  5. km گفت:

    واقعا این دلیودوا مایه ننگ NBA هست. هر دفعه خودش یه کاری میکنه و منجر به مصدومیت یا اخراج بازیکنان دیگه میشه ازش خیلی بدم میاد. اصلا بازیکنای استرالیایی مثل دلیودوا و اولینیک رو نباید بیارن NBA

  6. Russel گفت:

    شانسم خوب چیزیه والا خخخخخخ راستی دیگه جیمزو با راسل وستبروک مقایسه نکنینا !!!!
    راسل جیمزو میذاره تو جیبش خخخخخ

  7. sina گفت:

    بهترین بازیکن تاریخ ان بی ای به همراه جردن لبرون هستش صد سال دیگه هم کوری به لبرون نمیرسه بدون لاو و اروینگ چه میکنه

  8. LAKER FOR LIFE گفت:

    یعنی الان لبران از جردن بهتره؟ بابا شما دیگه کی هستین . اصلن بحث با شما فایده نداره.

  9. LAKER FOR LIFE گفت:

    این دلاویدوا یه تنه داره کل تیمارو نابود میکنه. یه همچین بازی کنی برا هر تیمی لازمه.:-D

  10. LAKER FOR LIFE گفت:

    آمار لبران تو این بازی دقیقا عین وستبروک بود وقتی بهش انتقاد میکردین که باعث باختش تیمش میشه ولی الان که کلیولند بردلبران شده در حد جردن.(البته اگه بهتر نندونینش) قبلا هم گفتم از این ۵ بازیکن امکان نداره کسی بتونه بهتر بشه.(بخاطر زمان بازیشون) : جردن، جانسن،چمبرلین، برد، راسل. در بهترین حالت لبران میتونه ششمین بازیکن برتر تاریخ باشه. البته بنظرمکوبی تو این رتبست و لبران اگه یکی دوتا قهرمانی و ام وی پی دیگه کسب کنه میتونه ازش جلو بزنه.

    • mlbj گفت:

      آقای لیکرز فور لایف
      خودت میبینی که این بیشترین پرتاب لبرون تو دوران بازیگریش بود…یعنی تا حالا انقدر پرتاب نداشته…حالا یه بار زیاد پرتاب داشته و میبینی باعث برد تیمش شده ولی وستبروک تینشو میبازوند….شما که طرفدار کوبی هستی میدونی کوبی رکورد دار بیشترین اقدام شوت تاریخه؟؟؟؟؟
      پس لازم نیست الکی از لبرون انتقاد کنید….

  11. nothing گفت:

    هر وقت لبران جیمز با مسمومیت غذایی اومد تو فینال تیمشو هدایت کرد و پیروز میدون کرد تازه بیاین راجع به شباهت قیافه مایکل جردن و لبران جیمز بحث کنیم

  12. alik گفت:

    واقعا یکی از دلایل بالا اومدن کلیولند همین دلاویدوا هستش منتها نه با بازیش بلکه با حاشیه سازی و کرم ریختن و مصدوم کردن حتی خود طرفدارای کلیولند نمیتونن انکار کنن این حرفو

    • mlbj گفت:

      چی میگی شما بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چطور بوستون زد کلیولندو ناکار کرد کسی چیزی نگفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      لاو ایروینگ وریژائو و چند بازی شامپرت مصدوم بودن بدون اینا صعود کرد….
      اینا رو فقط به خاطر حسادت و دشمنی و لبرون میگید…
      هر کاری کنید کلیولند به فینال میره و شما پیش بینیاتون اشتباه از آب دراومد…….

  13. علی b گفت:

    بازیکن هایی که تو حرفه ای سطح بسکتبال فعالیت می کنند باید به اعصابشون مسلط باشند. مثلا با این که لنس استفینسون رو خیلی دوست دارم، سال قبل لبرون خیلی خوب با لنس تا کرد.
    این دلاویدا اصلا با لنس قابل مقایسه نیست. مهارت های لنس بیشتره و حاشیه اش کم تره. اما باید از پس اینم بربیاند. نباید آینده ی تیموشون، آرزوی خودشون که قهرمانیه لیگه رو فدای عصبانیت های لحظه ای کنند.

  14. alik گفت:

    اقای mlbj شما واقعا بوستونو تیم میدونین؟!!!
    حتی من از پرتاب های زیاد لبرون انتقاد نکردم ولی این دلاویدوا داره شورشو در میاره دیگه

    • mlbj گفت:

      Alik
      بوستون تیم نیس ؟ پرافتخارترین تیم nba هست…
      در ضمن منظورم اینه که بوستونیا کلیولندو ناکار کردن چون باختشون حتمی شده بود از عمد کوین لاو رو مصدوم کردن و باعث محرومیت جی آر اسمیت هم شدن….چرا کسی اون موقع چیزی نمیگفت؟

      بعدشم پارسال استیفنسن اگه بازیا رو دیده باشی خیلی بدتر از داویدلاوا (نمی دونم چی چی) با لبرون رفتارکرد…چند بار بدون دلیل با لبرون بحث و دعوا کرد یه بار تو گوشش فوت کرد ولی لبرون هیچ کاری نکرد و آرامششو حفظ کرد….اگه هارفورد هم آرامششو حفظ میکرد اخراج نمیشد.

  15. Parsa گفت:

    خوبه ما بردیم و همش دارین از لبرون و cavs بد میگین اگه میباختیم چی میییییشد!!!!!! خود کوبی که اسطوره از دست دادن موقییت هاست درصد شوتشم در کل نسبت به لبرون پایین تر بوده یااصلا هر بازیکن دیگه ای که فکرشو بکنید روز خوب و بد داره راسل وستبروک که پدیده تکرار نشدنی هستش تو این مورد یا همین کری بازی دوم با ممفیس از ١١ پرتاب ٣ امتیازی ٢ تاش رو تبدیل به امتیاز کرد ما گیر دادیم بهش؟؛ چرا ١٣ تا پاس ١٨تا ریباند ٣٧ امتیاز یا جابجایی این رکورد ها رو نمی بینید ؟!

  16. امیرعباس ارباب گفت:

    بعد از دوران بازی جیمز میبینیم جایگاهش تو بسکتبال کجاس

  17. parymo گفت:

    فازه این که وستبروک رو بهتر از لبرون دونستى چى بود….. وستبروک همین حالاشم جزوه ۳ تا پوینت گاردا لیگ بزور میشه جاش داد…..لبرونو مثه ابه خوردن تو ۳ تا برتر تاریخ….. اون زمان چمبرلین و راسل هم اصن ۱ مدافع درست تو کله لیگ نبوده اونا هم توپا میزاشتن بالا….. حالا هر تیم حداقل یه مدافع خفنو داره…..اصن اونموقع بسکتبال دو دوتا ۴ تا بود شباهتش صفره با بسکته الان و زمان ام جى

  18. اصغر اورلاندو گفت:

    هارفورد به نامردی و ناجوانمردی اخراج شد تا داورا یک برد خوب و ارزشنمد رو به تیم کلیولند هدیه کنن . این میشه تیتر خبر امروز. بابا استیونسن شرف داشت به این یارو. لاقل تو جریان بازی کرم نمیریخت بقیه رو اخراج کنه. فلاپ و بدخلقیشم قبول ….منتها تو ورزش یک چیزی به نام Fair Play. بازی رو کلیولند برد ولی اخلاق رو باخت.داش لیکرزی اینا میگن لبران از جوردنم بهتره. واقعا خندم گرفته دیگه نمیدونم چه جوابی باید بهشون داد. من میگم ولشون کن بیا این جمله شیرین رو بچسب
    Splash Brothers is Coming soon
    کری جف تیگ دیگه نیست،تامپسونم کورور نیست. دریماند گرین رو چکارش کنن تو دفاع با ایگودالا و بوگت…
    واویلا واویلا….
    فقط به شرط اینکه متیو دلاودوودداددئم با کله نره تو مچ پای MVP سه سال پیش مچ پاشو عمل کرد

    • mlbj گفت:

      تسلیت به شما ضد لبرون به خاطر برد کلیولند…
      به جای این کارا شما برو به فکر اورلاندوت باش…

  19. امیرعباس ارباب گفت:

    وقتی ویلت چامبرلاین تو یه بازی ۱۰۰ امتیاز میاره دیگه تکلیف اسطوره های اون دوره معلوم میشه اما با همه این تفاسیر لبرون همشونو با وجود این سطح بالای بسکتبال امروزی پشت سر میزاره
    هر روز این بشر داره یه رکورد جدید ثبت میکنه
    خدایی اسم وستبروک و امثالهم رو کنار جیمز و جردن نیارین آدم خندش میگیره

  20. Km گفت:

    هه هه دوستان عزیز یه جورى از چمبرلین و راسل حرف میزنن انگار خودشون میرفتن هم همون افتخارات رو کسب میکردن و ١١ بار قهرمان میشدن یا تو یه فصل میانگین ۵٠ امتیاز در هر بازى رو میاوردن. بس کنید هر جفتشون جز top 10 هستند و هیچ شکى نیست. من خیلى کم نظرات منطقى رو اینجا میبینم اگه طرفدار واقعى هستید تا آخر طرفدار تیم خودتون باشید و به جاى مقایسه اینو اون و انتقاد از بازیکنان، تیمتون رو حمایت کنید

  21. LAKER FOR LIFE گفت:

    من هم گفتم بخاطر زمان بازیشون چمبرلین و راسل همیشه جزو ۵ بازیکن میمونن هرچقدر هم یه بازیکن تو دوران جدید خوب باشه نمیتونه ازشون جلو بزنه البته درست میگین که اون زمان دفاع ضعیف بود ولی خوب ما که نمیتونیم بگیم که اگه دفاع بود اونا خوب نبودند. پس مجبوریم برای همیشه اونارو ۵ بازیکن برتر تاریخ دونست . البته جردن و جانسن و برد تقریبا تو دوران جدید بودن و با این وجود توی این لیست هستن.

  22. alik گفت:

    چرا طرفدارای کلیولند در مورد دلاویدوا حرفی نمیزنین؟خودتون هم میدونین با نامردی بردین

    • mlbj گفت:

      اولا اینکه کلیولند شایسته حضور تو فیناله چون ایروینگ و لاو دو بازی اصلیشو نداره ثانیا هر چی بوده بوده هر کی هم میخواد شایسته باشه مهم اینه که صعود کنی دیگه شایسته بودن مهم نیست.

      راستی تو بازی دوم ندیدی چطور تو هوا لبرونو زد؟؟؟؟ اما لبرون هیچ عمس العملی نشپن نداد و خودشو کنترل کرد
      لطفا نظرای خنده دار نزارید و کاملا حق کلیولتد برد بود و هارفورد به خاطر ضربه ی ناجوانمردانه باید اخراج میشد والسلام.

  23. amir گفت:

    اگر حرف از “بازی کثیف” باشه که تو بازی دوم آنتیچ لبران رو تو هوا پرت کرد.
    هر کی بسکت بازی کنه میدونه این حرکت چقدر غیر ورزشی و ناجور هست.
    در مورد دلاودوا هم در مورد کورور که کاملا تصادفی بود.
    در مورد گیبسون هم همون technical باید میگرفت.
    ولی به نظر میرسه در مورد هورفرد,حق با هورفرد بود.
    بسکتباله دیگه…

  24. نمیشه بخاطر تعصب روی جیمز اون رو با جردن مقایسه کرد
    جردن در بسکتبال دست نیافتنیه همانطور که آرنولد شوارتزنگر همیشه در بادی بیلدینگ دست نیافتنیه
    دوستان طرفدار کوبی از آمار پرتاب های لبران خرده نگیرین که بازیکن مورد علاقتون خودش استاد توپ خراب کردن تاریخ بسکتباله. خوبه یه بازی این همه اقدام کرده و اینجوری یه سوژه دستتون اومده بخواید با این آمار فوق العاده در این بازیش و ۱۸ ریباند و ۱۳ اسیست ایراد بگیرید
    خواهشاً جمع کنید بساط ایراد گرفتن از لبرون رو و برید پیرامون یه بازیکن دیگه که بهش میشه ایراد گرفت خرده بگرید
    خواهش میکنم دیگه در مورد لبران نظر ندید
    در مورد تیم های خودتون فقط نظر بدید که بهتون مربوط میشه
    امیدوارم حرفم رو منطقی برداشت کرده و ناراحت نشده باشید
    چون لبران نه نیاز به تحسین شما داره و نه با این حرف هایی که فقط از روی دشمنیه کوچک نمیشه

  25. عجب عکسی از لبران
    سایه های متقارن
    بسیار زیبا

  26. اصغر اورلاندو گفت:

    ارولاندو رو چکار کنم؟؟مگه مدیر اورلاندو منم؟. به من باشه میگم با توبایاس هریس تمدید نکنن جاش جاستیس وینزلو رو درفت کنن. (اگه اطلاع داشته باشی) یک مربی جوونم از کالج بیارن مثل مربی ویسکانسین بجرز. اینم فکر من….طرفدار تیم ضعیف باشی هم خوبه هیچ عیبی نداره
    منتها چکار کنم دیگه اسپلش برادرز اومدن فینال حیفه این زحمت نیست قهرمان نشن.؟؟!!!نه خدایی وری یرز حیف نیست قهرمان نشه. این پسره متیو دلاوددوا از کجا اومده اصلا؟؟؟تا یک شکست تحقیر آمیز تو زندگیش تجربه نکنه دل ادم آروم نمیگیره با این بازی ناجوانمردانش. لبران بازیکن بزرگیه تمام حرفم اینه کنفرانس شرق باعث شده همش ماها لبران رو ببینیم. ناموسا تو کنفرانس غرب بازی ها دیوونه کننده نیست؟؟اسپرز باید حذف شه بعد متیو دلاو…نمیدونم چی چی با کله بره تو پای مردم؟؟؟بعدم بیاد فینال … ای بابا کیلولند همش ۸ تا برد از ثاندری که صعود نکرد رکوردش بهتر بود.
    لبران اسطوره است(یکی از اسطورها)کنار برد ،مجیک جانسون و جوردن و…….ولی اون زمان اینقدر کنفرانس شرق مسخره بود؟؟دیگه لری براون میگه کنتاکی میاد پلی آفس شرق تا تهش بخون و برو دیگه

    • سینا میلواکی گفت:

      اینکه هنوزم هستن کسایی که از تیمی مثل اورلاندو حمایت میکنن خوبه و کمی از قید وستبروک و لبرون و (کار به جایی رسیدن که حرف از مقایسشون با جردن زده میشه ) درومدن چقد حال آدمو خوب میکنه…
      اورلاندو با اولادیپو و ووچوویچ و درفت نسبتا خوبی که امسال دارند تیم خوبیه واسه سال آینده.
      موفق باشی مجیکیه عزیز

  27. اینم از کارل مالون که رفت تو قوطی
    نوبت بعدی کی میرسه؟ 😀
    تازه الان ۳۰ سالشه این پادشاه

  28. امیرعباس ارباب گفت:

    خب آش داغه

  29. Russel گفت:

    اگه لبران ایراد نداشت کسی بهش ایراد نمیگرفت
    در ضمن اینجا قرار نیست همه ساکت باشن !!!!!هر کی نظرشو میگه (چه انتقاد چه تعریف).
    امیدوارم منطقی باشی و ناراحت نشی محمد رضا جان!!!!!!!!!

  30. اصغر اورلاندو گفت:

    ارولاندو همون تیمیه که ۲۰۰۹ کلیولند رو به زانو درآورد. بیاین منطقی به قضیه کنیم. این که لبران رکورد فلانی و بمانی و بیساری رو شکونده هنر نکرده. واستون دلیل میارم حالا قضاوت با شما
    لبران تو کنفرانسی شرقی که تیماش به شدت وضع بغرنج و افتضاحی دارن داره کسب افتخار میکنه. کی زمان برد و جوردن از این داستانا بود؟؟
    از سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ ک مجیک و بوستون رفته رفته ضعیف شدن لبران رفت یک تیم ابرقدرت که فقط ببره. نیویورک چندین ساله از مدیریت ضعیف، شیکاگو از مربی ضعیف و تیمهای با سابقه شرق هرکدوم به یک دلیلی از مدار حذف شدن. پیسرزم این دو سه ساله بر اساس توانایی وگل و برد تونست به مقدار جلو میامی قد علم کنه. نشون به اون نشون که میامی از ۲۰۱۲ به اینور هنوز پیسرز رو تو فصل عادی تو سالن اختصاصی پیسرز نبرده.
    نیکس دو سال پیش تیم خوبی بود که اونم سر مدیریت جیمز دولان و رفقاش به زیر کشیده شد. سیکسرز بیشترین تعداد حضور تو پلی آفس رو داشته این شده وضعش. بوستون چندین ساله داره هی بازسازی میکنه نمیدونمم کی تموم میشه. میامی هم امسال کلی مصدوم داشت.
    اخه کنت بیزمور میتونه لبران رو ببنده. چطور زمانی که جورج و باتلر بودن لبران این همه راحت امتیاز میگرفت؟؟زمانی که کوای لینرد دفاش کرد این همه تعریف و تمجید بود ؟؟؟
    دست بر قضا سفره ای برای کلیولند تو کنفرانس شرق پهن شده و لبران توش همه جوره داره حال میکنه. وگرنه همین تیم به ساکرامنتو و دنور و یوتا و…..تو کنفرانس غرب باخته. مدیریت تیمهای شرقی بد بوده از صدقه سر اون لبران داره رکورد میشکونه هی اسم این و اونو نبرید
    از غرب کوای لینرد،تونی آلن ،دریماند گرین، کلی تامپسون(نه خیلی خوب)، گوردون هیوراد، وسلی متیوس ونیک بتوم از بلیزرز، ترور آریزا از راکتس، و….قادر به دفاع کردن من تو من لبران هستند
    خوشحال میشم چند تا از بازیکنای شرق که قادر به کنترل لبران هستند رو نام ببرید(هوادرای لبران و کلیولند بگن)

  31. Parsa گفت:

    شما به جای ایراد گرفتن از لبرون دعا کن دورانت برگرده تا وستبروک بیشتر از این گند نزده تو تیم لطفا هر بازیکنی که یک فصل خوب بود رو با اسطوره های ان بی ای مثل کوبی لبرون مقایسه نکنین همیین کری یا وستبروک یا هاردن یکی دو فصل خوب بازی کرن حالا دیگه راسل بهتر از لبرون شده وهاردن بهتر از کوبی؛ تازه دلیلشم مصدومیت های زیاد ستاره های دیگه ان بی ای بود که این ها به چشم امدن وگرنه اگر دریک رز مصدمیت های پی درپی نداشت شاید اون بهترین گارد راس ان بی ای بود بگذریم که البته الان هم به نظر من بهترین گارد cp3 هستش نه کری و راسل

  32. cp3viii گفت:

    من نمیدونم چی بگم
    خیلی کم نظر میدم
    ولی دوستان نظر همه محترم و صحیح ولی شما ها بعصی ها حتی در سطح کشور هم نتونستید بازی کنید حتی خودم
    پس ما نمیتونیم بدیونم دلاویدوا بزیکنه خوبیه یا نه
    متخصص تر از ما و حرفه تر از ما برای جذب بازیکن در کوز و ان بی ای هست قطعا فاکتور هایی در این بازیکن هست که به کلیولند راه پیدا کرده و الان دارن ازش استفاده میکنند

  33. Parsa گفت:

    همون cavs امسال lac sas gsw mem و okc رو با کوین دورانت برده اون باخت های cavs هم که میگی بیشترش مربوط به بازی هایی بوده که لبرون توش نبود تواون بازی هایی لبرون توش نبوده تیم cavs حدود ۱۰ تاشو باخت و ۲ تاشو برد و تو اون بازی که کوای لینرد دفاعش کرد ٣١ امتاز اورد یا او بازی که کلی تامسون ودریمان گرین دفاعش کردن ۴٢ امتیاز اورد که نشون دهنده اینه که نمی تونن دفاعش کنن پس لطفا خیال بافی نکن رکورد شکنی های لبرون تو این فصل فقط مربوط به بازی هایی که تو playoffs با تیم های شرق داشته نیست اگه کل بازی های cavs رو دیده باشی که بعید میدونم میفهمی که لبرون تو فصل خیلی بیشتر از playoffs رکورد زد

  34. Parsa گفت:

    Cp3viii لایک دادی

  35. شرایط کاریه من ایجاب میکنه آدم شناس خیلی خوبی بشم در این چند سال
    شخصیت تعدادی از دوستان کاملاً برام روشنه و نظراتشون خنده دار
    خواهش میکنم قبل از نظر دادن یکم از آمار و اطلاعات آگاهی کسب کنید
    ممنون از پارسا عزیز که نشون داد آمار لبران بد نبوذه جلو دفاهایی که دوستان میکن
    تازه میگین زیمان برد و جردن فلان و …
    بابا زمان اونا سیستم و تاکتیک نبوده که
    الان ۹۰ درصد تیم ها تقریبا یک سطحا و قدرت و تاکتیک های دفاعی خیلی بروزتر شده و هر روز سخت تر هم میشه
    چرا استدلال مسخره میکنید برای خودتون>

    • Km گفت:

      ببینم شما تعیین میکنى تاکتیک بوده یا نه؟ تا حالا اسمى از مربى هاى اوموقع به گوشت خورده؟ معروفترینشون فیل جکسنه که همه دیگه میشناسیدش یه بار گفتم فایده نداشت باز هم میگم زمان جردن و… دوران طلایی بسکتبال آمریکا بود از دریم تیم بگیر و برو جلو. آدم باید اول خودشو بشناسه بعد بره سراغ شناسایی بقیه.

  36. Parsa گفت:

    خواهش میکنم قابلی نداشت حقیقت ها رو باید گفت

  37. king گفت:

    با سلام خدمت دشمنان اقا لبرون.اول اینگه شما ها از بسکتبال هیچی نمیدونید فقط دارید از رو حسادت حرف بی مورد میزنید.دوم اینکه اگر مدرک موجود دارید بیاید بگید فلانی از لبرون بهتره.منم مدرک میارم که لبرون تا الان که بازی کرده از جردن بهتر بوده.
    لطفا یکمی جنبه داشته باشید

    • km گفت:

      من مدرکارو همون بالا بعضیا رو گفتم و به نظرم الان نباید این دو تا رو مقایسه کرد. حالا اگر شما مایل هستی بحث کنیم فقط لطفا بی منطق حرف نزن و به صراحت نکو که بهتره چون نیست

  38. king گفت:

    اگه میشه مدرک معتبری برام بیار که ثابت کنه حق با توئه.اگه میشه از nba.com باشه که همه باور کنن.من نظر شخصی کسی رو قبول ندارم.

  39. Km گفت:

    معتبر که هم ESPN معتبره هم NBA.com و هم ویکیپدیای انگلیسى که ویکى از همه راحت تره. اگه بى تعصب نگاه کنى متوجه میشی. میتونى michael jordan vs lebron james هم گوگل کنى اونجا هم آمارارو گذاشته

  40. king گفت:

    خخخخ.پس حتما خودت یه نگاه بشو نبنداز.مخصوصا تو nba.com

  41. Km گفت:

    چیو نگاه کنم عزیز؟ هر وقت لبران ۶ تا رینگ برد اونوقت نگاه میکنم به همین خیال باش هه هه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *