شرکت کنندگان مسابقه مهارت های All-Star 2016

شرکت کنندگان مسابقه مهارت های All-Star 2016

دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز و دریماند گرین از گلدن استیت واریورز، از جمله بازیکنانی هستند که در مسابقه مهارت های All-Star 2016 که روز ۱۳ فوریه در سالن ایرکانادا سنتر شهر تورنتو برگزار می شود، شرکت می کنند. کارل-انتونی تاونز از مینسوتا تیمبرولوز، برنده‌ی سه باره‌ی جایزه‌ی بهترین بازیکن تازه کار ماه کنفرانس غرب، دیگر بازیکن همه کاره‌ی جلوی زمین است که در جمع ۸ بازیکن حاضر در این مسابقه قرار گرفته است. در تاریخ ۱۴ ساله‌ی این مسابقه، اولین بار است که چند بازیکن که پستشان گارد نیست، در آن حضور دارند.
پاتریک بورلی از هیوستن راکتس که مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقه است، به همراه جردن کلارکسن از لس آنجلس لیکرز، سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند تریل بلیزرس و آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس، ترکیب شرکت کنندگان در این مسابقه را کامل می کنند؛ مسابقه ای که به صورت سه مرحله ای برگزار خواهد شد و در آن مهارت های دریبل زنی، پاس دادن و شوت سه امتیازی بازیکنان محک می خورد. امسال نیز همانند سال گذشته مسابقه به صورت دو به دو و تورنمنت برکتی برگزار خواهد شد.
چهار بازیکن زمین جلویی فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و از مهارت هایشان برای تاثیرگذاری در بسیاری از بازی ها استفاده کرده اند. کازینس و دیویس تنها بازیکنانی هستند که حداقل میانگین ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند در این فصل ثبت کرده اند. هر دو رنج شوت زنی خود را نسبت به فصل قبل افزایش داده اند: کازینس ۴۵ شوت سه امتیازی از مجموع ۵۶ سه امتیازی دوران حرفه ای خود را در این فصل از رقابت ها وارد سبد کرده است و دیویس ۲۱ شوت از ۲۴ شوت سه امتیازی دوران حرفه ای خود را. تاونز نیز مهارت خود در شوت زنی پیرامونی را نشان داده است و ۱۸ شوت از ۴۶ اقدام سه امتیازی (۳۹٫۱ درصد) خود را وارد سبد کرده است. او با ۹٫۹ ریباند، پیشتاز بازیکنان سال اولی در این فاکتور است و متوسط ۱۶٫۵ امتیاز و ۱٫۸ بلاک شات را نیز ثبت کرده که او را در جای دوم در بین بازیکنان سال اولی قرار داده است.
دریماند گرین در این فصل میانگین ۱۴٫۵ امتیاز، ۹٫۵ ریباند و ۷٫۴ پاس منجر به گل را کسب کرده و با ۱۰ تریپل دابل، در صدر بازیکنان لیگ از این نظر قرار دارد. او از نظر میانگین پاس منجر به گل در جایگاه ششم لیگ قرار دارد و تنها بازیکن زمین جلویی است که در بین ۱۰ بازیکن برتر در این فاکتور جای گرفته است. گرین که برای نخستین بار برای حضور در بازی آل استار انتخاب شده است، ۴۸٫۹ درصد از مجموع شوت های خود را وارد سبد کرده که بهترین درصد شوت دوران حرفه ایش است. او همچنین ۴۱٫۹ درصد از شوت های سه امتیازی خود را به ثمر رسانده است.
بورلی که سال گذشته در اولین حضورش در مسابقه مهارت ها قهرمان شد، در این فصل ۴۲٫۸ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده است که بهترین عملکرد دوران حضور در لیگ است. تامس که او نیز برای دومین سال متوالی در این رویداد حضور خواهد داشت، میانگین ۲۱٫۴ امتیاز و ۶٫۶ پاس منجر به گل را ثبت کرده و برای اولین بار در مسابقه آل استار بازی خواهد کرد. جردن کلارکسن با میانگین ۱۵٫۲ امتیاز در دومین فصل حضور در NBA و سی‌جی مک‌کالوم که میانگین امتیاز خود را از ۶٫۸ در فصل گذشته به ۲۰٫۹ در این فصل افزایش داده است، اولین حضور خود در این رویداد را تجربه می کنند.
در چالش مهارت های آل استار، دو بازیکن به صورت همزمان یک مسیر یکسان را طی می کنند و بازیکنی که زودتر چالش ها را پشت سر بگذارد، راهی دور بعد می شود. در مرحله‌ی اول ۸ بازیکن حاضر یه صورت دو به دو با هم رقابت می کنند. ۴ بازیکن برنده راهی مرحله‌ی دوم می شوند، جایی که دو رقابت رو در روی دیگر، فینالیست ها را مشخص می کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    ادمین یه سوال : از کجا میتونم بازی های ال استار رو انلاین ببینم یه سایت خوب باشه چون سرعت اینترنتم بالا نیست حداقل بتونم با کیفیت پایین ببینم؟

  2. Amin گفت:

    ادمین مسابقه Shooting stars امسال برگزار میشه؟

  3. مهدی گفت:

    Mahdi6
    اگه لایو ۲۴ سرورش رو درست کنه لینک پخش زنده رو میزاره واینترنت پرسرعت لازم داره
    به امید قهرمانی جردن کلارکسون

  4. Mahdi6 گفت:

    ممنونم از اطلاعت.
    پس احتمالا نمیتونم انلاین ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *