شهر لس آنجلس به عنوان میزبان آل استار ۲۰۱۸ ان بی ای انتخاب شد

شهر لس آنجلس به عنوان میزبان آل استار 2018 ان بی ای انتخاب شد

ان بی ای روز ۲۲ مارس اعلام کرد شهر لس آنجلس به عنوان میزبان آل استار ۲۰۱۸ انتخاب شده است. شصت و هفتمین مسابقه‌ی آل استار در هجدهم فوریه ۲۰۱۸، در سالن استیپل سنتر که ورزشگاه خانگی لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز است، برگزار خواهد شد. شهر لس آنجلس که در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۰۴، ۱۹۸۳، ۱۹۷۲ و ۱۹۶۳ میزبان آل استار بوده است، برای ششمین بار میزبان این رویداد خواهد بود و سالن استیپل سنتر برای سومین بار (۲۰۱۱ و ۲۰۰۴) میزبانی این رویداد را بر عهده دارد.
رویدادهای داخل زمین آخر هفته آل استار ۲۰۱۸، روز جمعه، ۱۶ فوریه، با انجام مسابقه‌ی ستاره های در حال رشد آغاز خواهد شد؛ جایی که بازیکنان سال اولی و سال دومی لیگ به میدان می روند. مسابقه مهارت ها، سه امتیازی و اسلم دانک نیز شنبه، ۱۷ فوریه انجام خواهد شد.
شهر لس آنجلس آخرین بار در سال ۲۰۱۱ میزبان آل استار بود، جایی که عملکرد خوب کوبی برایانت از لیکرز و بلیک گریفین از کلیپرز، از جذابیت های مسابقه بود. کوبی در آن بازی ۳۷ امتیاز کسب کرد و برای چهارمین بار عنوان MVP این مسابقه را از آن خود کرد و تیم غرب با نتیجه‌ی ۱۴۸ بر ۱۴۳ تیم شرق را شکست داد. گریفین که به عنوان یک بازیکن سال اولی در مسابقه All Star 2011 حضور داشت، پس از آنکه در مسابقه‌ی بیادماندنی اسلم دانک قهرمان شد و به تیم سال اولی ها کمک کرد تیم سال دومی ها را مغلوب کنند، در این مسابقه شرکت کرد.
بازگشت آل استار به شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۸، در پنجاه و پنجمین سالگرد برگزاری این رویداد در این شهر اتفاق می افتد. بیل راسل در آل استار سال ۱۹۶۳ که در این شهر برگزار شد، ۱۹ امتیاز و ۲۴ ریباند به دست آورد و تیم شرق را برای پیروزی ۱۱۵ بر ۱۰۸ مقابل تیم غرب، در سالن لس آنجلس مموریال اسپرتس آرینا رهبری کرد. راسل جایزه‌ی MVP آن مسابقه را از آن خود کرد؛ جایزه ای که در آل استارهای بعدی که در لس آنجلس برگزار شد به ترتیب به جری وست از لیکرز (۱۹۷۲)، جولیوس ایروینگ از سیکسرز (۱۹۸۳) و شکیل اونیل از لیکرز (۲۰۰۴) تعلق گرفت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. mahdi گفت:

    خیلی بده
    هر ۶ سال یه بار دارن میندازن تو لس انجلس
    باید یه قانون بذارن که یه شهر اگه انتخاب شد تا ۱۰ سال یا کمتر نتونه انتخاب شه
    الان چند ساله ال استار تو فلوریدا نبوده
    تو اوهایو نبوده
    توی سن فرانسیسکو نبوده
    و از همه مهمتر تو بوستون
    و این خیلی بده

  2. Mahdi6 گفت:

    سال ۲۰۱۲ تو اورلاندو بوده
    سال ۲۰۱۷ خوبه که تو شارلوت هست.
    دوست دارم ال استار تو لاس وگاس باشه چون تیمی نداره تو ان بی ای

  3. متین گفت:

    همان بهتر که داخل لس انجلس بخاطر کوبی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *