بایرون اسکات به عنوان سرمربی لس آنجلس لیکرز برگزیده شد

بایرون اسکات به عنوان سرمربی لس آنجلس لیکرز برگزیده شد

به گفته‌ی منابع، تیم لس آنجلس لیکرز با قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۱۷ میلیون دلار، بایرون اسکات را به عنوان سرمربی خود برگزید.
تیم لیکرز این اختیار را دارد تا در سال چهارم قرارداد این مربی در مورد ماندن یا رفتن او تصمیم گیری کند.
پس از استعفای مایک دی‌انتونی در روز ۳۰ آپریل و در طول سه ماه گذشته که لیکرز به دنبال استخدام مربی بود، بایرون اسکات همواره به عنوان گزینه‌ی اصلی برای این پست در نظر گرفته می شد. وضعیت او به عنوان کسی که در دوره‌ی ملقب به Showtime سه بار همراه تیم قهرمان شده است (به عنوان بازیکن)، رابطه‌ی نزدیکش با کوبی برایانت و آشنایی او با ترکیب فعلی لیکرز به دلیل کار کردن به عنوان آنالیزور تیم لیکرز در شبکه تلویزیونی SportsNet، از جمله عواملی بودند که باعث شدند او به عنوان گزینه‌ اصلی مربیگری این تیم در نظر گرفته شود.
سپس اسکات در جریان سه گفتگویی که با مدیریت لیکرز انجام داد، نظر آنها را جلب کرد. آخرین گفتگوی اسکات و مسئولان لیکرز، پس از کامل شدن ترکیب این تیم انجام شد و به این مربی فرصتی برای بیان دیدگاه هایش در مورد بازیکنان فعلی تیم داده شد.
لیکرز با تعداد انگشت شماری از دیگر نامزدهای این شغل نیز مصاحبه هایی انجام داد. این تیم پس از آنکه در دو تجربه‌ی قبلی خود برای جذب مربی سریع عمل کرد، این بار تصمیم گرفت درفت و انجام نقل و انتقالات را در ارجحیت قرار دهد.
تیم لیکرز علاوه بر اسکات، با پنج مربی دیگر نیز تماس هایی داشت. مایک دانلیوی، کرت رمبیس، الوین جنتری، لایونل هالینز و جرج کارل، این پنج مربی بودند.
سه نفر از پنج مربی ذکر شده در بالا پس از صحبت با لیکرز، توسط تیم های دیگر استخدام شدند. هالینز پس از آنکه جیسون کید به میلواکی باکز پیوست، به عنوان سرمربی بروکلین نتز استخدام شد. جنتر و رمبیس نیز به عنوان کمک مربی به ترتیب به تیم های گلدن استیت و نیویورک ملحق شدند.
کوبی برایانت که در اولین سال حضورش در لیگ در سال ۱۹۹۶ همبازی اسکات بوده است، سه هفته پیش و در جریان کمپ بسکتبالی خود در سانتا باربارا، موافقت خود را با جذب اسکات اعلام کرده بود.
کوبی گفته بود:” موقعی که من به لیگ اومده بودم، اسکات مثل مربی من بود. بنابراین من مجبور بودم کارهایی مثل گرفتن دونات براش و انجام دادن کارهاش رو به عهده بگیرم. ما در طول سال ها رابطه‌ی خیلی نزدیکی داشتیم و داریم. بنابراین بدیهیه که من اونو خوب می شناسم و برعکس. من همیشه یکی از طرفدارای اون بودم.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. REZA گفت:

    سلام ترکیب تیم ملی آمریکا و تاپ ۱۰ های بازیکنا تو NBA.COM هست .

  2. Yeezy گفت:

    آقا من یه سوال دارم چرا این جرج کارل بعده اینکه دو سال پیش تو دنور به عنوان بهترین مربیه سال انتخاب شد ، انداختنش بیرون و هنوز بدون تیمه ؟؟

  3. Die Hard NBA Fan گفت:

    جورج کارل یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین مربی های NBA محسوب میشه ولی با وجود اینکه هر سال با دنور توی فصل عادی نتایج خیلی خوبی کسب میکرد توی پلی آف خیلی زود از گردونه مسابقات حذف میشدن. مسئولین دنور هم چون میدیدن تیمشون با وجود کسب نتایج خوب توی فصل عادی توی پلی آف پیشرفتی نداره خیلی زود حذف میشن با انگیزه اینکه یه تکونی به تیم بدن شاید فرجی بشه کارل رو اخراج کردن و برایان شا دستیار فرانک ووگل (مربی ایندیانا) رو به عنوان سرمربی انتخاب کردن. شا هم به دلیل بی تجربگی نتونست نتایج خوبی با تیم کسب کنه و دنور بعد از رفتن جورج کارل به شدت افت کرده.

  4. تو بهترین مربی دنیا رو بیار ولی وقتی دست خالی باشه بازیکن معروف نداشته باشی چه فایده داره امسالم لیکرز گو میزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *