بازگشت نیک یانگ و جردن هیل به لس آنجلس لیکرز

بازگشت نیک یانگ و جردن هیل به لس آنجلس لیکرز

به گفته نماینده‌ی نیک یانگ، قرار است این بازیکن به تیم لس آنجلس لیکرز بازگردد.
قرارداد یانگ ۴ ساله و به مبلغ ۲۱٫۵ میلیون دلار خواهد بود. این بازیکن برای ماندن در لیکرز یار رفتن از این تیم در سال چهارم، اختیار تام دارد.
تیم لیکرز همچنین قرارداد جدیدی با فروارد خود، جردن هیل امضا می کند. قرارداد هیل با لیکرز دو ساله و به مبلغ ۱۸ میلیون دلار خواهد بود. لیکرز می تواند برای حفظ یا جدایی هیل در سال دوم قرارداد تصمیم گیری کند.
نیک یانگ در ماه ژوئن قرارداد خود با لیکرز را فسخ کرد. این گارد ۶ فوت و ۶ اینچی فصل گذشته با ثبت میانگین ۱۷٫۹ امتیاز، بهترین متوسط امتیاز دوران بازی خود در لیگ و همچنین بهترین میانگین امتیاز لیکرز را ثبت کرد؛ لیکرزی که فصل گذشته را با ۲۷ برد و ۵۵ باخت به اتمام رساند.
نیک یانگ که اهل لس آنجلس نیز هست، دوران کالج خود را در دانشگاه USC گذرانده است. پس از خارج شدن از قراردادش در ماه ژوئن، یک منبع لیگ گفت این بازیکن تمایل دارد به اولویت لیکرز برای ماندن در این تیم تبدیل شود.
جردن هیل نیز که فصل گذشته سومین فصل حضورش در لیکرز را سپری می کرد، میانگین ۹٫۷ امتیاز و ۷٫۴ ریباند را به ثبت رساند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. حامد اصلی گفت:

    البته ادمین یادش رفت بگه که گسول با بولز به توافق رسیده و هوادارای لیکرز باید باهاش خداحافظی کنن.
    بیچاره هوادارای لیکرز بعد اینکه فصل قبل شاهد ترک دوایت هاوارد بودن امسالم باید با گسول خداحافظی کنن.
    کوبی هم که با دوران اوجش فاصله گرفته و مدام مصدوم میشه. بازیکن مهمی هم که نگرفتن. انگار قرار نیست لیکرز به همین زودی ها دیگه رنگ فینال رو ببینه.

  2. جردن هیل که سرش گرده بیخیالش میشیم میمونه یانگ جوان و خوش تکنیک که اونم با این وضعیت موجود تیمش کار آنچنانی نمیتونه بکنه و کوبی با پنج تا حلقه باید بازنشسته بشه خبری از ششمی نیس.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *