ایزیاه تامس به فینیکس سانز منتقل می شود

ایزیاه تامس به فینیکس سانز منتقل می شود

تیم ساکرامنتو کینگز پس از امضای یک قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۲۸ میلیون دلار با گارد آزاد محدود خود، ایزیاه تامس، او را به فینیکس سانز منتقل خواهد کرد.
تیم کینگز در عوض، trade exception هفت میلیون دلاری و انتخاب پنجاه و هفتم درفت ۲۰۱۳، الکس اوریاکی را به دست می آورد.
ایزیاه تامس در فصل گذشته میانگین ۲۰٫۳ امتیاز و ۶٫۳ پاس منجر به گل در هر بازی را به ثبت رساند که بهترین میانگین های دوران حضورش در لیگ بود.
این بازیکن روز جمعه در توییتر خود از تیم کینگز تشکر کرد و هیجان خود را از پیوستن به سانز اعلام کرد.
این انتقال ششمین گارد راس را به ترکیب فینیکس اضافه می کند. گران دراگیچ و اریک بلدسو دو گارد راس استارتر سانز در فصل گذشته بودند.
فینیکس سانز فصل گذشته Ish Smith را به عنوان گارد راس سوم در ترکیب داشت. این تیم همچنین دو گارد راس جوان در ترکیب دارد؛ تایلر انیس که در راند اول درفت امسال به این تیم پیوسته است و آرچی گودوین که دومین فصل حضورش در لیگ را سپری می کند.
بازی کردن در سیستم پرسرعت جف هورناسک، مربی سانز، گارد راس های پر انرژی طلب می کند. این مربی در اولین فصل هدایت سانز، این تیم را متحول کرد. فینیکس سانز که فصل ۲۰۱۲-۱۳ را با ۲۵ برد به پایان رساند، در فصل گذشته رکورد ۴۸ برد و ۳۴ باخت را ثبت کرد اما در رقابت سخت کنفرانس غرب، از حضور در پلی آف باز ماند.
اریک بلدسو یک بازیکن آزاد محدود است اما تیم سانز سعی می کند قبل از اینکه تیم دیگری پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کند، با او قراردادی امضا کند. مدیر کل سانز اعلام کرد است در صورت دریافت پیشنهاد رسمی برای جذب بلدسو، با پیشنهادی مشابه او را در تیم حفظ خواهد کرد.
تیم سانز روز پنجشنبه برای امضای یک قرارداد سه ساله با فروارد کوچک شروع کننده خود، پی.جی. تاکر که او نیز یک بازیکن آزاد محدود بود، به توافق رسید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mjrose گفت:

    بازیکن خوب و باهوش و تکنیکیه

  2. oneal گفت:

    suns mikhad chikar ino.fek konam ino bede bere

  3. حامد اصلی گفت:

    نمیدونم کسی از شما isiah thomas اصلی رو میشناسه یا نه. پوینت گارد قدیمی دیترویت که در اواخر دهه هشتاد دیترویت رو به ۳ فینال پیاپی و ۲ قهرمانی هدایت کرد. حالا شاید براتون جالب باشه که چرا این پوینت گارد سابق کینگز و بازیکن فعلی سانز با اون اسطوره ان بی ای هم اسمه. آیا با هم نسبتی دارن؟ ماجرا ازین قراره که وقتی دیترویت در سال ۸۹ تو فینال با لیکرز روبرو میشه این isiah خودمون (همینی که عکسش این بالاست) هنوز به دنیا نیمده بوده و تو شکم مامانش بوده. باباش از هوادارای پروپاقرص لیکرز (show time) و مجیک جانسون بوده و با یکی از دوستاش شرط میبنده که اگه لیکرز تو فینال به دیترویت ببازه اسم ستاره دیترویت رو میذاره رو پسرش. جالب اینجاست که این دو تیم سال قبلش یعنی ۸۸ هم تو فینال خورده بودن به هم و لیکرز به سختی و در هفت بازی قهرمان شده بود. خلاصه این بار دیترویت از پس لیکرز برمیاد و بابای isiah قصه ما هم به قولش عمل میکنه. این داستان کاملا مستنده و تو یکی از بازی های کینگز گزارشگر بازی این داستان رو تعریف کرد و من اولین بار اونجا شنیدم. نکته جالب دیگه در مورد isiah اینه که توی درفت ۲۰۱۱ به عنوان پیک ۶۰ ام یعنی پیک آخر وارد لیگ میشه ولی الان پوینت گارد خیلی خوبیه و مطمئنم باباش بهش افتخار میکنه.

  4. pierce گفت:

    البته یکمی قیافه ش هم شبیهه . . .من کلا از بازیش خوشم میاد . قدرت مانورش خیلی بالاس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *