قرارداد ۵ ساله کریس باش با میامی هیت

قرارداد 5 ساله کریس باش با میامی هیت

کریس باش و میامی هیت برای امضای یک قرارداد ۵ ساله به مبلغ ۱۱۸ میلیون دلار به توافق رسیدند.
تیم هیوستون راکتس نیز به دنبال جذب باش بود اما این بازیکن آزاد به آنها گفت به میامی باز می گردد.
به گفته منابع تیم میامی هیت حالا به دنبال حفظ گارد آزاد، دوین وید است.
کریس باش ماه گذشته از دو سال پایانی قرارداد خود با هیت خارج شد. او برنامه ریزی کرده بود تا تصمیم خود را بعد از تصمیم گیری هم تیمی سابقش، لبران جیمز اعلام کند. در ساعات ابتدایی روز جمعه لبران جیمز اعلام کرد که او میامی هیت را به قصد بازگشت به کلیولند کاوالیرز ترک خواهد کرد.
تیم هیوستون راکتس فکر می کرد به ثبت یک قرارداد با باش نزدیک شده است و باور داشت که به زودی با این بازیکن توافق خواهد کرد.
هیوستون به باش یک قرارداد حداکثری ۴ ساله به مبلغ ۸۸ میلیون دلار پیشنهاد داده بود. این تیم پیشتر از آن در روز جمعه، با انتقال جرمی لین و یک انتخاب درفت آینده به لس آنجلس لیکرز، منابع مالی لازم برای جذب باش را تامین کرده بود.
اما باش به جای این تیم میامی هیت را انتخاب کرد، و به تیمی پیوست که ۴ سال گذشته را در کنار دوین وید و لبران جیمز در آن گذرانده بود.
حفظ باش بخشی بزرگی از برنامه‌ی واکنش سریع میامی پس از آگاهی از جدایی لبان جیمز از این تیم بود. این بازیکن آل استار فصل گذشته میانگین ۱۶٫۲ امتیاز را ثبت کرد و ۵۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد و حالا تصور می شود که به طور بالقوه فرصت های شوت زنی بسیار بیشتری در برنامه حمله هیت پیدا کند.
این بازیکن در ۱۱ فصل حضورش در لیگ میانگین ۱۹٫۲ امتیاز را ثبت کرده است.
کریس باش در حال حاضر در کشور غنا به سر می برد و انتظار می رود تا هفته آینده در آنجا بماند، پس زمانی که او رسما قرارداد خود با هیت را امضا می کند، مشخص نیست.
دوین وید نیز قراردادی را با میامی هیت فسخ کرد که در طول ۲ فصل آینده ۴۲ میلیون دلار عاید او می کرد. اما به نظر می رسد او مایل به ماندن در میامی است.
وید روز پنجشنبه به آسوشیتد پرس گفت:” من میدونم کجا می رم.”
پت رایلی روز جمعه در بیانیه ای که در آن به جدایی لبران جیمز اشاره کرد گفت هدف این تیم تغییری نکرده است.
رایلی گفت:” در طول ۱۹ سال گذشته که میکی (مالک باشگاه هیت) و من با هم کار می کنیم، میامی هیت همواره یک تیم [با هدف] قهرمانی بوده است. ما قهرمانی های مختلفی کسب کرده ایم و در رقابت برای کسب تعداد بیشتری قهرمانی حاضر بوده ایم. میکی، اریک و من متعهدیم تا هر کاری را که برای پیروزی و رقابت برای قهرمانی در سال های پیش رو لازم است، انجام دهیم. ما ثابت کرده ایم که می توانیم این کار را انجام دهیم و دوباره آن را انجام خواهیم داد.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. saeed گفت:

    انتونیو بیاره تیم خوب میشه

  2. pierce گفت:

    بازی هیت و کلیولند تو فصل بعد عجب بازی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *