جرمی لین به لس آنجلس لیکرز منتقل می شود

جرمی لین به لس آنجلس لیکرز منتقل می شود

به گفته منابع، تیم هیوستون راکتس گارد خود جرمی لین و یک انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۵ را به لس آنجلس لیکرز منتقل می کند.
تیم لس آنجلس لیکرز نیز به انجام این معامله تمایل داشته است چراکه تنها یک فصل دیگر از قرارداد جرمی لین باقی مانده است و منابع مالی این تیم در تابستان سال بعد حفظ خواهد شد و صرف پرداخت دستمزد لین نمی شود. علاوه بر آن لیکرز که انتخاب های راند اول درفت خود در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ را در معامله های استیو نش و دوایت هاوارد به فینیکس و اورلاندو منتقل کرده بود، با انجام این معامله یک انتخاب راند اول به دست می آورد.
هیوستون راکتس برای جذب کریس باش یک قرارداد حداکثریِ ۴ ساله به مبلغ ۸۸ میلیون دلار به این بازیکن پیشنهاد داده است و انتقال لین با هدف تامین منابع لازم برای جذب باش صورت می گیرد. با انتقال لین به لیکرز، ۱۴ میلیون دلار از مجموع حقوق های پرداختی راکتس در فصل آینده کاهش می یابد که صرف جذب باش خواهد شد.
به گفته منابع، پس از اعلام جدایی لبران جیمز از میامی هیت، تیم راکتس انتظار دارد کریس باش به زودی به این تیم بپیوندد.
راکتس همچنین توافق برای انتقال عمر آشیک به نیو اولئانز پلیکانز را نهایی خواهد کرد.
فیلادلفیا سونی سیکسرز دیگر تیمی بود که اعلام کرده بود تمایلش برای جذب لین به آنچه راکتس به این انتقال اضافه می کند، بستگی دارد.
انتظار می رود راکتس پیشنهاد سه ساله و ۴۶ میلیون دلاری ماوریکس برای جذب فروارد آزاد و محدود خود، چندلر پارسونز را نپذیرد و با دادن پیشنهادی مشابه پارسونز را در هیوستون حفظ کند.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. الکی بزرگش کردن مالی نیس من موندم این لین اگه بازیکن بود هوستون نمیفروختش هوستونی که بال بال میزنه واسه قهرمانی پس مانور الکی رو لین باعث هدر رفتن وقت میشه برین رو ارسلان کاظمی مانور بدین که میخاد بیاد ان بی ای نه این چینیه تقلبی…..

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *