جیسون کید به عنوان سرمربی میلواکی باکز برگزیده شد

جیسون کید به عنوان سرمربی میلواکی باکز برگزیده شد

به گفته منابع تیم میلواکی باکز با فرستادن دو انتخاب راند دوم درفت به بروکلین نتز، موافقت نتز برای انتقال جیسون کید به میلواکی را کسب کرد.
تیم باکز برای جذب کید در ابتدا یک انتخاب راند دوم درفت را به بروکلین پیشنهاد داده بود، نتز نیز در آغاز مذاکراتش با باکز، درخواست یک انتخاب راند اول درفت را کرده بود، اما دو تیم در نهایت بر سر انتقال کید در ازای دو انتخاب راند دوم درفت به توافق رسیدند. طبق این توافق باکز انتخاب های راند دوم خود در درفت های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ را به نتز منتقل می کند تا این باشگاه از دو سال پایانی قرارداد کید صرف نظر کند.
تیم میلواکی باکز تنها سِمَت سرمربیگری را به جیسون کید پیشنهاد داده و هیچ پست مدیریتی در حوزه امور بسکتبال این باشگاه به کید پیشنهاد نشده است. قبل از درز خبر توسط نیویورک پست، قرار بود مذاکرات برای انتقال کید تنها بین مالکان دو باشگاه صورت گیرد. اما در حال حاضر مذاکرات بین مدیران عامل دو باشگاه صورت می گیرد.
به گفته منابع، مدیر کل و همه‌ی مدیران ارشد باکز شغل خود را حفظ خواهند کرد و با استخدام کید به عنوان سرمربی، موقعیت شغلی انها به خطر نخواهد افتاد. این منبع گفت، لری درو، سرمربی فعلی باکز در جریان این انتقال با مالک باشگاه صحبتی نکرده است و وضعیت او نامشخص است.
به گفته یک منبع به ESPNNewYork.com، با جدایی جیسون کید از نتز، لایونل هالینز به عنوان یکی از جدی ترین کاندیداهای سرمربیگری نتز مطرح شده است.
اتوره مسینا، سرمربی سابق تیم زسکا موسکو روسیه، از دیگر کاندیداهای سرمربیگری نتز است.
کید در دیدار خود با سهامداران عمده باکز، برای سرمربیگری در این تیم ابراز علاقه کرده بود. کید گفته است علاقه‌مند است تیم جوان و در حال بازسازی باکز را که در درفت امسال با در اختیار داشتن انتخاب شماره ۲، جباری پارکر را به ترکیب خود اضافه کرده است هدایت کند.
زمزمه های جدایی کید از نتز پس از آن مطرح شد که او درخواست کرد علاوه بر سِمت سرمربیگری این تیم، سِمت مدیریتی بالاتر از مدیر کل این تیم، بیلی کینگ، داشته باشد و تیم نتز با این درخواست موافقت نکرد و اعلام کرد کید می تواند برای جدایی از این تیم با سایر تیم ها وارد مذاکره شود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. D.rose گفت:

    فکر کنم با جباری وکید تیم خوبی بشه

  2. سینا میلواکی گفت:

    اقا چرا بچه ها همه لیکرزو بوستونیو میامی هستن.من عاشق میلواکیه م.اصلا کلا یجوریه این تیم.بنظرم غول بعدی ۴،۵سال اینده میتونه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *