ممفیس گریزلیز سرمربی خود دیو یرگر را اخراج کرد

ممفیس گریزلیز سرمربی خود دیو یرگر را اخراج کرد

تیم ممفیس گریزلیز سرمربی خود دیو یرگر را پس از سه فصل فعالیت در این سمت، اخراج کرد.
کریس والاس، مدیرکل ممفیس اعلام کرد تصمیم نهایی برای اخراج یرگر توسط شخص او اتخاذ شده است. والاس در مدیریت یرگر در زمین تقدیر کرد اما گفت: “مربی NBA بودن چیزی فراتر از مربیگری کردن در یک بازی ۴۸ دقیقه ای است.”
به گفته‌ی منابه به یاهو اسپرتس، یرگر به دنبال کسب اجازه برای مذاکره با تیم های دیگر درباره‌ی موقعیت های مربیگری خالی آنها بود. در عوض گریزلیز تصمیم گرفت به او اجازه‌ی ترک تیم را بدهد.
گریزلیز پس از آنکه فصل عادی را با ۳ برد و ۱۴ باخت به اتمام رساند، با وضعیت نامساعد راهی پلی آف شد. آنها سپس در مرحله‌ی اول پلی آف مقابل سن آنتونیو، ۴ بر ۰ شکست خوردند.
ممفیس در این فصل با مشکلات جدی در زمینه‌ی مصدومیت بازیکنان مواجه بود. در این فصل به دلیل آسیب دیدگی ها، ۲۸ بازیکن مختلف حداقل ۱ دقیقه برای این تیم بازی کردند که در تاریخ ان بی ای یک رکورد محسوب می شد.
یرگر در اولین تجربه‌ی سرمربیگری خود در NBA رکورد ۱۴۷ برد و ۹۹ باخت را ثبت کرد و در هر سه فصل حضورش در ممفیس، این تیم را به پلی آف رساند.
به گزارش یاهو اسپرتس، یرگر در صدر لیست ساکرامنتو کینگز برای سمت سرمربیگری قرار دارد. نیویورک نیکس، ایندیانا پیسرز و هیوستن راکتس، دیگر تیم هایی هستند که موقعیت شغلی سرمربی در آنها هم اکنون خالی است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.