نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و پنجم مارس ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و پنجم مارس 2015

شکست واشنگتن و تورنتو و پیروزی میامی، کلیولند، هیوستن و سن آنتونیو، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و پنجم مارس ۲۰۱۵ بود.

شوت لی آپ جرج هیل در ۲٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی ایندیانا پیسرز برابر واشنگتن ویزاردز را رقم زد. پیسرز امروز میهمان ویزاروز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۱، حریف خود را مغلوب کند. هیل با کسب ۲۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، ستاره تیمش در این مسابقه بود. جان وال از واشنگتن با کسب ۳۴ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در مسابقات این فصل را به دست آورد. این بازیکن ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. ایندیانا با کسب این پیروزی، به شش شکست متوالی خود پایان داد.

شیکاگو بولز در تورنتو میهمان رپتورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۳، حریف خود را شکست دهد. جیمی باتلر در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد و به شیکاگو کمک کرد تا پنجمین پیروزی متوالی را برابر تورنتو ثبت کند. این بازیکن ۷ شوت از ۸ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. کایل لوری از رپتورز به دلیل درد کمر در این مسابقه غایب بود.

میامی هیت علی رغم در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان خود، بوستون سلتیکس را پشت سر گذاشت. میامی در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۸۶، بوستون را مغلوب کرد. دوین وید، حسن وایت‌ساید و کریس اندرسون از میامی، به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند. گران دراگیچ با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، هیت را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. آیزیاه تامس از بوستون که ۸ بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب این تیم بازگشت و حدود ۲۰ دقیقه بازی کرد.

ممفیس گریزلیز در فدکس فروم میزبان کلیولند کولیرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۱۱۱، به حریف خود واگذار کرد. هر ۵ بازیکن شروع کننده کلیولند، امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کردند. کایری ایروینگ، کوین لاو و لبران جیمز، در این دیدار به ترتیب ۲۴، ۲۲ و ۲۰ امتیاز کسب کردند. بازیکنان کلیولند، ۵۱٫۲ درصد از شوت های خود در این مسابقه را وارد سبد کردند تا تیمشان آخرین بازی خود در مقابل تیم های کنفرانس غرب در فصل عادی رقابت ها را با پیروزی پشت سر بگذارد. باخت با اختلاف ۲۲ امتیاز، سنگین ترین شکست خانگی ممفیس در این فصل از رقابت ها بود.

بازگشت دوایت هاوارد به ترکیب هیوستن راکتس، با پیروزی این تیم همراه بود. راکتس امروز میهمان نیو اورلینز پلیکانز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۳، حریف خود را از پیش رو بردارد. دوایت هاوارد پس از غیبتی ۲ ماه به ترکیب راکتس بازگشت و در مدت ۱۶ دقیقه و ۲۷ ثانیه ای که در زمین بود، ۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. جیمز هاردن با کسب ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. هیوستن در حالی این بازی را با برد به اتمام رساند که در لحظاتی از مسابقه، ۱۷ امتیاز از حریف عقب بود.

سن آنتوینو اسپرز در AT&T سنتر، شکست سنگینی به راسل وستبروک و هم تیمی هایش تحمیل کرد. اسپرز در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۳۰ بر ۹۱ به پیروزی رسید. هفت بازیکن اسپرز در این دیدار حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. تونی پارکر در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. اسکات بروکس در اواسط کوارتر سوم این دیدار و در حالی که تیمش ۳۰ امتیاز از حریف عقب افتاده بود، راسل وستبروک را از زمین خارج کرد تا به این بازیکن استراحت دهد. بازیکنان سن آنتونیو در نیمه اول این مسابقه ۷۱ امتیاز کسب کردند که بیشترین امتیاز کسب شده در یک نیمه، توسط رقبای تاندر، در این فصل از رقابت هاست.

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و پنجم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۸۸ ۹۱ بروکلین نتز دانلود
نیویورک نیکس ۸۰ ۱۱۱ لس آنجلس کلیپرز دانلود
اورلاندو مجیک ۸۳ ۹۵ آتلانتا هاوکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۱۰۳ ایندیانا پیسرز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۳ ۱۱۶ شیکاگو بولز دانلود
بوستون سلتیکس ۸۶ ۹۳ میامی هیت دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۹ ۱۱۱ کلیولند کولیرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۹ ۱۰۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۳ ۹۵ هیوستن راکتس دانلود
دنور ناگتز ۸۵ ۹۹ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
یوتا جاز ۸۹ ۹۲ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۳۰ ۹۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
فینیکس سانز ۹۹ ۱۰۸ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. LAKER FOR LIFE گفت:

    اوه اوه سن آنتونیو نابود کرد اکلاهامارو.

  2. jwall گفت:

    Deandre jordan تو کلیپرز ترکوند دبل دبل کرد
    کریس پاول هم ۱۶ تا پاس گل داد!!!

  3. jwall گفت:

    از شرق چهار تیم به طور قطعی اومدن playoff:
    ۱ آتلانتا هاوکس
    ۲ کلیولند کاوالیرز
    ۳ شیکاگو بولز
    ۴ تورنتو رپتورز
    از غرب دو تیم به طور قطعی اومدن playoff:
    ۱ گلدن استیتز واریورز
    ۲ ممفیس گریزلیز

  4. cp3viii گفت:

    احمد آقا درباره تحلیل آماری تیم ها میتونم چند تا عکس برات ارسال کنم؟

  5. nima گفت:

    (russel westbrook (mvp

  6. Mohammadreza گفت:

    James Harden 4 MVP

  7. Mohammadreza گفت:

    خدا کنه دوایت دوباره به روزهای اوجش برگرده

  8. M.R گفت:

    اره خیلی افت کرده

  9. MOHAMMAD#11 گفت:

    سلام احتمال بودن هیت تو پلی آفس چقدر هست؟

  10. jwall گفت:

    خوبه به قدری که تیم هفتمین تیم تو کنفرانس شرق
    تو کنفرانس شرق جنگ بین بوستون با ایندیاناست بوستون تعداد باخت و بردش با ایندیانا مساوی
    در کنفرانس غرب جنگ بین اکلاهاما و فونیکس سانز

  11. mat گفت:

    کسی میدونه از کجا میتونم بازی هارو دانلود کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *