نتایج بازی های NBA در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج بازی های NBA در سیزدهم ژانویه 2015

پیروزی تیمبرولوز، ویزاردز، موریکس و هیت و شکست کلیولند، از جمله نتایج بازی های NBA در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال مینسوتا تیمبرولوز در شبی که مو ویلیامز نام خود را در کتاب رکوردهای این تیم ثبت کرد، ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. تیمبرولوز امروز در ایندیاناپلیس میهمان پیسرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۱، حریف خود را مغلوب کند. ویلیامز با کسب ۵۲ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن در یک مسابقه در تاریخ باشگاه مینسوتا را به ثبت رساند. ۵۲ امتیاز، بیشترین امتیاز کسب شده در رقابت های این فصل و بیشترین امتیاز دوران حرفه ای این بازیکن نیز هست. ویلیامز در این دیدار ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. به این ترتیب مینسوتا به ۱۵ باخت پی در پی خود پایان داد. چارت شوت های ویلیامز را در زیر می بینید.

چارت شوت های مو ویلیامز

واشنگتن ویزاردز در خانه پذیرای سن آنتونیو اسپرز بود و با برتری مقابل این تیم، برای نخستین بار از سال ۲۰۰۵، اسپرز را شکست داد. ویزاردز این بازی را با برتری ۱۰۱ بر ۹۳ به پایان رساند. جان وال از ویزاردز در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. کوین سرافین از ویزاردز، ۱۱ امتیاز از مجموع ۱۷ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر چهارم کسب کرد و به تیمش برای کسب بیست و ششمین پیروزی فصل کمک کرد.

بازگشت لبران جیمز به ترکیب کلیولند کاوالیرز نیز نتوانست نوار باخت های متوالی این تیم را قطع کند. کاوالیرز امروز در فینیکس میهمان سانز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۷ به حریف خود واگذار کرد. جیمز پس از دو هفته غیبت، در این مسابقه بار دیگر برای کلیولند به میدان رفت و کار خود را با کسب ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به اتمام رساند. مارکیف موریس از سانز، ۱۵ شوت از ۲۱ اقدام خود در این دیدار را وارد سبد کرد و با کسب ۳۵ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن ۷ ریباند نیز به دست آورد.

دالاس موریکس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۴، میزبان خود ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت. مونتی الیس از دالاس در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. تلاش های دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو نیز به کسب ۳۲ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی انجامید. این بازیکن با انجام ششمین خطا در ۲۱٫۷ ثانیه مانده به پایان وقت معمول بازی، مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

میامی هیت در استیپل سنتر میهمان لس آنجلس لیکرز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۷۸ بر ۷۵ به سود خود خاتمه داد. ماریو چالمرز از هیت، ۹ امتیاز از مجموع ۱۹ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد و به ثبت هفدهمین برد فصل تیمش کمک کرد. این بازیکن، ۳ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. دوین وید در کوارتر دوم این دیدار از ناحیه همسترینگ چپ دچار کشیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد. کوبی برایانت در این بازی به ترکیب تیمش بازگشت و ۱۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. برایانت در این مسابقه ۱۹ بار اقدام به شوت کرد که تنها در ۳ مورد موفق بود.

نتایج بازی های NBA در سیزدهم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۱ ۱۱۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۷ ۱۰۵ آتلانتا هاوکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۹۳ سن آنتونیو اسپرز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۷ ۱۰۰ کلیولند کاوالیرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۵ ۱۱۶ گلدن استیت واریورز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۴ ۱۰۸ دالاس موریکس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۷۵ ۷۸ میامی هیت دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۶ پاسخ

  1. عجب بازیه کم امتیازی بوده با بازی آخری
    بازم کوبی اومد خودخواهی کنه تیم رو بازوند..الان یه عده کارشناس میان میگن کوبی تاکتیکش بوده
    پادشاه بعد از ۲ هفته اومد ۳۳ امتیاز… وافعا بقیشون بی غیرت بازی میکنن
    اصلا کوین لاو نمیجنگه برای بردن.آخر فصل باید تریدش کنن بره
    بدرد همون بوستون میخورد

    • mlbj گفت:

      بابا اینا چی کار میکنن، مربی باید عوض شه دیگه تو همه ی پستا بازیکنای مناسبشو داره دیگه این دیوید بلت چی میخاد.
      البته فینیکس تیم سرسختیه.

  2. سینا میلواکی گفت:

    یکی این گلدن استیت رو بگیره!

  3. بیا جیمزتونم اومد بازم باختین وقتی جیمز نبود میباختین میگفتین جیمز میاد میبریم الانم اومد چیکار کرد سعی نکنین بهونه بیارن روک و رو راست باشین وقتی تیمتون ضعیف بازی میکنه نیاین بگین تیم ما جیمز روزش نبود باختیم یا تیم حریف بخاطر اینکه تو زمین خودش بود برد اینا دیگه قدیمی شده دنبال بهونه نگردین الان مثلا سلتیکس ببازه میگم باخت بد بدون همین دیگه نمیام بگم فلانی نبود باختیم والا…

    • mlbj گفت:

      هنوز مطمینم کلیولند مدعی قهرمانیه بالاخره برداش شروع میشه
      به قول یکی از دوستان شروع بردای کلیولند دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره.
      کینگ بازخواهد گشت. 🙂

    • sina گفت:

      میایم بالا شک نکن یه پای فینالیم

  4. مو ویلیامز انقد پرتاب کرد تو عمرش تا اینکه الان کارش گرفت تونست یه رکوردی بزنه از خودش بعضی از بازیکنا مث مو ویلیامز هستن که هر فصلی یه نیم عوض میکنن یعنی تا الان ده تایی تیم جابجا کردن نات رابینسون و جارت جک هم اینطورین اینا خیلی تنوع طلبن زیاده حد اینا مطمنن دنبال قهرمانی نیستن دنبال اینن که یه اسمی از خودشون تو همه تیما بزارن مدعیونین اگه فک کنین خزن!!!

  5. بیچاره وید مصدوم شد رفت که دیگه بیاد مصدومیت های وید خیلی طول میکشه هیچ کسیم قادر به پیش بینی کردن زمان اومدنش نیس کریس آنجل اگه جادوگره باید بیاد این یکی مورد رو درست پیش بینی کنه!!!

  6. مرسی به واشنگتن که پرچم کنفرانس شرق رو بالا نگهداشته همش از برکات حضور واله.

  7. جیمز اومد بهترین بازیشم کرد
    بقیشون مشکل دارن
    جیمز همیشه عالی بوده و عیچ ایرادی بهش وارد نیست

  8. number1 گفت:

    ادمین درسته که شیکاگو میخواد با باتلر ۵ساله به قیمت ۹۱ میلیون دلار ببنده

    • تیم بولز می تونه یه قرارداد با مبلغ و زمانی که شما اشاره کردید به باتلر پیشنهاد بده. گزارش ها هم حاکی از اینه که بولز می خواد یه قرارداد حداکثری با باتلر امضا کنه.

  9. مجید گفت:

    باتلر واقعا ارزش داره

  10. cp3viii گفت:

    I am boston celtics
    من خودم فوق العاده بوستون مخصوصا گارنت و روندو رو دوست دارم
    حرفت درسته آدم باید از حقش دفاع کنه در مقابل همه کس و همه چیز
    اما فک نمیکنی آدم باید به شرایط بازی نگا کنه اگه این کار گارنت تیم رو کله کرده بود چی
    قبول دارم هاوارد بسیار بد بازی میکنه ابتدای این فصل هم در بازی با لیکرز چند تا ضربه بد به کوبی زد که فول زدن
    اما کوبی هیچ کاری نکرد فقط بش خندید و براش سر تکون داد و بعد از بازی گفت خوشحالم که با هاوارد تو یک نیستم این کار کوبی یعنی تخریب شخصیتی هاوارد

  11. cp3viii گفت:

    خدایی گارنت پیرس و راندو و آلن یه بیگ ۴ بودن که هیچ تیمی نمیتونه داشته باش و البت داک ریورز
    الان کلیولند ۳ تا بازیکن ک ۱ دونه فوق سوپر استار داره نمیتونه جمع کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *