نتایج رقابت های NBA در چهارم مارس ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در چهارم مارس 2016

پیروزی شارلوت، فینیکس، بوستون، تورنتو و کلیولند، از جمله نتایج رقابت های NBA در چهارم مارس ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با پیروزی مقابل ایندیانا پیسرز، نهمین برد خود در یازده مسابقه اخیر را ثبت کرد. شارلوت امروز میزبان ایندیانا بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند. کمبا واکر از شارلوت در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد. نیکولاس باتوم نیز ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. شارلوت با کسب این پیروزی، تمام بازی های خود مقابل ایندیانا در این فصل از رقابت ها را با برد پشت سر گذاشت که در تاریخ این تیم بی سابقه است.

فینیکس سانز با غلبه بر اورلاندو مجیک، به ۱۷ شکست خارج از خانه متوالی خود خاتمه داد. فینیکس در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۸۴ اورلاندو را از پیش رو برداشت. الکس لن از فینیکس با کسب ۳۱ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در لیگ را ثبت کرد. این بازیکن ۱۵ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز ثبت کرد. ویکتور اولادیپو از مجیک به دلیل آسیب دیدگی کمر در این مسابقه غایب بود.

شوت لی آپ اوری بردلی در ۱۷٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی بوستون سلتیکس در برابر نیویورک نیکس را رقم زد. بوستون امروز در تی‌دی گاردن پذیرای نیویورک بود و موفق شد حریف خود را با حساب ۱۰۵ بر ۱۰۴ مغلوب کند. آیزیاه تامس از بوستون در این مسابقه ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی، فرصت داشت تا با به ثمر رساندن شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما در این کار ناکام بود. بوستون با کسب این پیروزی، سیزدهمین برد خانگی متوالی خود را به ثبت رساند.

کسب ۵۰ امتیاز توسط دیمین لیلارد نتوانست مانع از شکست پرتلند تریل بلیزرس شود. پرتلند امروز میهمان تورنتو رپتورز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۷ به حریف خود واگذار کرد. لیلارد که در این مسابقه یک امتیاز کمتر از بیشترین امتیازی دوران حرفه ای خود به دست آورد، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. دمار دروزن از رپتورز با کسب ۳۸ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. دروزن با وارد سبد کردن ۲۴ پرتاب پنالتی متوالی در این مسابقه، رکورد بیشترین پرتاب های پنالتی موفق متوالی در تاریخ لیگ را به نام خود ثبت کرد.

کلیولند کولیرز میزبان واشنگتن ویزاردز بود که این بازی را با برتری ۱۰۸ بر ۸۳ پایان داد. لبران جیمز در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. با زیاد شدن اختلاف امتیاز دو تیم، جیمز در کوارتر چهارم استراحت کرد. کایری ایروینگ نیز ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. تایرن لو، سرمربی کلیولند در این بازی به کوین لاو استراحت داد و با انتقال لبران جیمز به پست ۴، بیشتر دقایق بازی از ترکیب کوتاه قد در زمین استفاده کرد.

نتایج رقابت های NBA در چهارم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۸ ۱۰۱ ایندیانا پیسرز دانلود
اورلاندو مجیک ۸۴ ۱۰۲ فینیکس سانز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۲ ۱۱۲ میامی هیت دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۵ ۱۰۴ نیویورک نیکس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۷ ۱۱۵ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۸ ۸۳ واشنگتن ویزاردز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۴ ۸۸ یوتا جاز دانلود
میلواکی باکز ۱۱۶ ۱۰۱ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
دنور ناگتز ۱۲۰ ۱۲۱ بروکلین نتز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۷۷ ۱۰۶ آتلانتا هاوکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. reza گفت:

    لیکرز افتضاحه
    کلیولند عالی بود امروز
    دو تا بازی با اختلاف یک امتیاز تموم شد واقعا جالبه
    بازی دنور بروکلین تو زمین بروکلین هم همین طوری تموم شد اونجا جو جانسون یک سه با یه پا زد

  2. kiiiiiiiiing گفت:

    فقط اینو بگم بوستون و تورنتو خیلی شانس آوردند که نباختند به خصوص بوستون که کل بازی امتیاز عقب بود

  3. KOBE24 گفت:

    شانس چیه!تلاش کردن

    • kiiiiiiiiing گفت:

      نگفتم شانسی بردند ، گفتم شانس آوردند نباختند ، این دو جمله با هم فرق دارن ، این حرف من همیشه در بازیهای نزدیک و برای هر دو طرف مسابقه صدق میکنه و به معنای کوچک کردن یک تیم و یا تلاش نکردن یک تیم نیست

  4. ehsan گفت:

    چهارمین پیروزی پی در پی میامی،جلوی فیلادلفیایی که به باخت عادت کرده ولی سخت میبازه،بازی بعدیمون هم با همین فیلادلفیاست،امیدوارم اون بایز رو هم پیروز بشیم و پنجمین پیروزی پی در پی رو هم کسب کنیم
    به صورت عجیبی تو چند بازی گذشته ارتباط خوبی بین دراگیچ و وایتساید مشاهده کردیم که میتونه به نقطه قوتمون تبدیل بشه،جو جانسون و لوال دنگ امروز هم بازی خوبی رو ارائه دادن و ایشالله این بازی های خوبشون ادامه داشته باشه
    در آخر باید بگم چاکرتم D-Wade
    بوستون هم نمیخواد ببازه کلا،امیدوارم کیلیولند بتونه متوقفش کنه
    Let’s Go Heat

  5. Mahdi6 گفت:

    کلیولند میتونه تو پلی افس دقایقی از بازی هارو اسمال بازی کنه با ترکیب کایری شامپرت اسمیت لبران و لاو که گرچه خودم با استارتر بودن شامپرت مخالفم بازیکن خوبیه ولی تو امتیاز گیری ضعف داره کمی.
    دوست ندارم تو پلی افس راند اول به میلواکی بخوریم(اگه سعود کنه) چون خیلی بهتر شده بازیکنای جوانی داره پارکر و انتدکومبو و میدلتن و…
    لیکرز بازیکنای خیلی خوبی نداره اکثرا سال اولی یا دومی هستن کوبی هم بعضی بازیها بد بازی میکنه شاید یکی از بازیکنای خوب و با تجربشون لو ویلیامز باشه.
    در ضمن رضا جان جو جانسن تو میامی هست و اون سه امتیازی One Foot برای بازی قبلیشون هست این بازی تو دنور بوده ( شایدم منظورت همون بازی قبل بوده ).

  6. علیرضا گفت:

    لیکرز و فلادلفیا با این که ضعیفترین تیم اند.ولی خیلی طرفدار دارن و هنوزم گران هستند.امیدوارم تیم های دیگه ای مثل واریورز و تریل بلزرس هم بتونن در سراسر دنیا هم طرفدار زیادی پیدا کنن.جیمز هم امروز با عوض کردن پستش بدک نبود.امیدوارم به دوران اوجش برگرده

  7. Mahdi6 گفت:

    تو غرب هم پلی افس خیلی جذابه : پرتلند تو راند اول ، اکلاهما یا کلیپرز تو نیمه نهایی و اسپرز تو فینال کنفرانس سخت ترین گزینه های ممکن هستند برای گلدن ولی با توجه به امار و جدول تیمها این احتمال کمه.
    دنور هم گزینه خوبیه تو راند اول حتی ساکرامنتو.
    جناب My Dubs شما که شخصا دانکن و بازنشسته کردی و الدریج رو فرستادی پیش باباش. اینو بگم گریفین هنوز معلوم نیست کی برگرده و اگه برگرده کی میدونه که مثل پلی افس پارسال میتونه خوب بازی کنه !!! ( ولی خودم ازش خوشم میاد و دوست دارم زود برگرده).
    الدریج بازیکن خیلی خوبیه تو پست و مخصوصا Fade away و جامپ شات هاش و حتی سه امتیازی هم میزنه ولی تو دفاع ضعف هایی داره اگه راند اول پارسال رو یادت باشه تو چند بازی اول با ممفیس حسابی زک رندالف رو عصبی کرده بود. لیلارد اونجا باید خوب بازی میکرد که نکرد.

  8. sina777 گفت:

    چقد این لیلرد فوق العادس
    جباری و یانس تو میلواکی عالی هستن
    خدا رو شکر کوز برد

  9. Great Warrior گفت:

    بچه ها فکر میکنید واری یرز چند تا رکورد میشکونه؟

  10. sina777 گفت:

    :)))))))))
    great warrior
    شما همون حضرت my dubs نیستی

  11. My Dubs گفت:

    این دوستمه از بچه های دانشگاهمونه دارم لشگر جمع میکنم !ایشون از بازیکنای لیگ یک ما هستن
    حاکم بزرگ میتی کمان لطفا احترام بذارید

  12. My Dubs گفت:

    اگه بدونی چند نفر رو به راه راست هدایت کردم باورت نمیشه.اگه راستشو بخوای من این اسم رو بهش پیشنهاد دادم. من که فارغ التحصیل شدم ولی خب جنگجوی بزرگ رو به جمعمون اضافه کردم

  13. Timmy گفت:

    عجب

  14. sina777 گفت:

    ادامه بده
    لشکر جمع کن

  15. Great Warrior گفت:

    ترجیح میدم وارد حاشیه ها نشم و درمورد خودم حرفی نزنم
    فقط میخام همه بدونیین که این تیم واری یرز تو تاریخ nba باور نکردنیییییییه

  16. Great Warrior گفت:

    در ضمن تشکر میکنم از دوست عزیز و بزرگترم مای دابز که منو مورد لطف خودشون قرار دادن
    ایشون در اوایل( حدودا ۴ سال پیش ) طرفدار تیم بولز بودن ولی با دلایل قانع کننده ای که اون زمان واری یرز ۶ ام کنفرانس غرب بود تونستم ایشون رو هوادار واقعی این تیم کنم و خیلی خوشحالم
    . میدونم که رسالتم فقط به این ختم نمیشه و هدف والایی پیش رو خواهم داشت…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *