نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم فوریه ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم فوریه 2016

پیروزی شارلوت، نیویورک، تورنتو و آتلانتا، از مهمترین نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم فوریه ۲۰۱۶ بود.

شوت کمبا واکر از شارلوت هورنتز در ۲٫۴ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی تیمش در برابر ایندیانا پیسرز را رقم زد. شارلوت امروز میهمان ایندیانا بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۵ حریف خود را مغلوب کند. واکر در ثانیه های پایانی بازی، از بالای قوس سه امتیازی از بین دو مدافع پیسرز عبور کرد و در حالی که پاول جرج را پیش رو داشت، با یک شوت اسکوپ نتیجه را به نفع تیمش تغییر داد. او در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ماروین ویلیامز از شارلوت با ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص شارلوت بود.

نیویورک نیکس در خانه پذیرای اورلاندو مجیک بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۵ رقیب خود را از پیش رو بردارد. کارملو انتونی از نیکس با ۱۹ امتیاز، یکی از ۷ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد.

تورنتو رپتورز در شبی که کایل لوری بیشترین امتیاز دوران بازی خود در NBA را ثبت کرد، کلیولند کولیرز را مغلوب کرد. تورنتو امروز در حضور ۱۹۸۰۰ تماشاچی حاضر در ایرکانادا سنتر پذیرای کلیولند بود و با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۷ حریف خود را شکست داد. لوری در این بازی ۴۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن ۱۵ شوت از ۲۰ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. تورنتو با کسب این برد، دهمین پیروزی خانگی متوالی خود را ثبت کرد تا رکورد پیروزی های خانگی متوالی خود را تکرار کند. لبران جیمز از کلیولند نیز کار خود را با ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. مو ویلیامز از کلیولند به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود.

آتلانتا هاوکس برای ثبت سی و دومین پیروزی فصل خود، شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت. آتلانتا امروز میزبان شیکاگو بود و این بازی را با برتری ۱۰۳ بر ۸۸ به اتمام رساند. جف تیگ در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای آتلانتا کسب کرد. رک رز از شیکاگو به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود و دومین بازی متوالی را از دست داد.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در بیست و ششم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۵ ۹۶ شارلوت هورنتز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۴ ۱۰۳ واشنگتن ویزاردز دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۸ ۹۵ اورلاندو مجیک دانلود
تورنتو رپتورز ۹۹ ۹۷ کلیولند کولیرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۳ ۸۸ شیکاگو بولز دانلود
دالاس موریکس ۱۲۲ ۱۱۶ دنور ناگتز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۷ ۱۱۷ لس آنجلس کلیپرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۵ ۱۱۲ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    بازم باخت به تورنتو
    خیلی بده
    ولی به هر حال بازم صدرنشین شرقیم

  2. kamal گفت:

    سلام احمد اقا خسته نباشید.نمیدونید گریفین کی بر میگرده ؟به بازی با اوکلاهوما میرسه یا نه؟؟

  3. Nasser گفت:

    حالا درسته این بازی ها به نسبت پلی اف از اهمیت کمتری برخورداره ولی کوز نباید به این راحتی ببازه
    توی ۳ ثانیه اخر توپ رو باید میدادن به کایری یا جی ار اسمیت.این ۲ تا توی پرتاپ ۳ امتیازی کارشون درسته

  4. kiiiiiiiiing گفت:

    در ثانیه های آخر همیشه توپ رو میدن به لبران ، چون از همه کمتر استرس داره ، در مورد بازی هم کلیولند قبل از کوارتر چهارم ۹ امتیاز جلو بود و در ۲ دقیقه آخر بازی رو باخت اونم به خاطر تحلیل نادرست مربی و البته امتیازات و پاسهای فوق العاده لوری در ۲ دقیقه آخر

  5. Mahdi6 گفت:

    بازی های جالبی بود.
    تو بازیه لیکرز و ممفیس وینس کارتر و راسل خیلی خوب بودن در نوع خودشون.
    جف گرین که در غیاب پیرس استارتر بود خیلی خوب بازی کرد و پاول هم که این بازی عالی بود اون طرف هم ست کری برادر استفن کری بیشترین امتیاز دوران حرفه ایش رو کسب کرد با ۱۹ امتیاز که ۳ از ۴ شوت سه امتیازیش بود !!!
    دروزن افتضاح بود تو امتیاز گیری ولی لوری جورش رو کشید من نمیدونم هر کی به ما میرسه چرا شیر میشه اون از پارکر و …. اینم از لوری
    دانک کارملو رو هم خیلی دوست داشتم

  6. King kobe 24 گفت:

    لبرون بازیکن کلاچ در اون صورت نیست باید تو این لحظات توپ ر ب کایری بدن چون بهتر شوت میزنه و استرس هم در اون حد نداره.اگه همینطور پیش بره کلیولند تو فینال کنفرانس شرق آگه ب روتور بخوره احتمالا احتمالا ببازه.

  7. King kobe 24 گفت:

    رپتورز

  8. kamal گفت:

    ست کری تو چه تیمی هست ؟

  9. kiiiiiiiiiing گفت:

    لبران فصل پیش بهترین شوت کلاج nba رو به شیکاگو زد ، ضمنا کلیولند بر بازی سوار بود و قویتر از تورنتو بود پس مطمین باشید تورنتو تیمی نیست که بتونه کلیولند رو حذف کنه ، به نظر من زور بوستون و میامی در بازیهای پلی آف بیشتره

  10. Mahdi6 گفت:

    ست کری تو تیم ساکرامنتو کینگز بازی میکنه در پست پوینت گارد و مثل برادرش شماره ۳۰ میپوشه و سه زن خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *