منابع: جو جانسن به میامی هیت می پیوندد [به‌روز رسانی]

منابع: جو جانسن به میامی هیت خواهد پیوست

به گفته منابع لیگ، جو جانسن متعهد شده است به میامی هیت بپیوندد.
جانسن ۳۴ ساله پس از آنکه روز پنجشنبه برای بازخرید با بروکلین نتز به توافق رسید، تیم های مورد نظر خود را به میامی هیت، کلیولند کولیرز و آتلانتا هاوکس محدود کرد. این بازیکن ساعت ۱۷ روز شنبه بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند قرارداد خود با میامی را رسمی کند.
جانسن برای میامی هیت که گاردهای خود، تایلر جانسن و بنو اودریح را به دلیل آسیب دیدگی تا پایان فصل در اختیار ندارد، مهره‌ی ارزشمندی خواهد بود.
جانسن که سابقه حضور در ۷ آل استار را در کارنامه دارد، میانگین ۱۱٫۸ امتیاز، ۴٫۱ پاس منجر به گل و ۳٫۹ ریباند را در ۵۷ بازی این فصل ثبت کرده است.
او که پانزهمین فصل حضورش در لیگ را سپری می کند، در طول دوران حرفه ای خود در تیم های بوستون، فینیکس، آتلانتا و بروکلین بازی کرده و میانگین ۱۷ امتیاز، ۴٫۲ پاس منجر به گل و ۴٫۱ ریباند را ثبت کرده است. این بازیکن در درفت سال ۲۰۰۱، به عنوان انتخاب شماره ۱۰ از دانشگاه آرکانزاس وارد NBA شد.
جانسن در حالی هیت را انتخاب کرده است که لبران جیمز گفته بود کلیولند به جذب او علاقه‌مند است. جیمز روز جمعه گفته بود: “او می دونه ما می خوایمش. اگه تصمیم بگیره به کلیولند بیاد، عالیه. اما اگه چنین تصمیمی نگیره، ما با بازیکن هایی که داریم به حرکتمون ادامه می دیم.”
با جذب جانسن، میامی که پیش از این با انجام نقل و انتقالاتی میزان دستمزدهای پرداختی خود را به پایین تر از سقف مالیات لوکس رسانده بود، به احتمال فراوان بار دیگر به بالای سقف مالیات لوکس بازمی گردد.

به‌روز رسانی: تیم میامی هیت روز شنبه با جو جانسن قرارداد امضا کرد و این بازیکن رسما به هیت پیوست.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. ehsan گفت:

    بهترین خرید و به موقع ترین خرید
    .
    Welcome To Miami Heat????

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *