جاش مک‌رابرتس با میامی هیت به توافق رسید

جاش مک‌رابرتس با میامی هیت به توافق رسید

جاش مک‌رابرتس، فروارد آزاد که فصل گذشته در شارلوت هورنتز بازی می کرد، برای پیوستن به میامی هیت با این تیم به توافق رسید.
به گفته منابع مک‌رابرتس قراردادی ۴ ساله با مبلغ حدود ۲۳ میلیون دلار با هیت امضا خواهد کرد. سال چهارم قرارداد این بازیکن به صورت player option خواهد بود.
به گفته منابع این فروارد قدرتی از تیم سابق خود، هورنتز نیز پیشنهادی داشته است که آن را رد کرده است.
تیم میامی هیت در نقل و انتقالات امسال با تعدادی از بازیکنان آزاد وارد مذاکره شده است با این امید که بتواند با جذب آنها، لبران جیمز را برای ماندن در این تیم مجاب کند. جیمزی که تیم هایی مثل کلیولند کاوالیرز و فینیکس سانز، مشتریان پروپاقرص او هستند.
توانایی مک‌رابرتس در پاس دادن و شوت زنی، او را به مکمل ایده آلی برای جیمز تبدیل خواهد کرد. تیم شارلوت اغلب حمله های خود را از طریق این بازیکن اجرا می کرد؛ کسی که به عنوان یکی از بهترین Big man های لیگ در فاکتور پاس دادن شناخته می شود.
به گفته منابع پاو گاسل، لوئل دنگ، ماروین ویلیامز و انتونی مارو، دیگر بازیکنان آزادی بودند که پت رایلی و اریک اسپولسترا آنها را تحت نظر داشتند.
جاش مک‌رابرتس که فصل گذشته هفتمین سال حضورش در لیگ را سپری کرد میانگین ۸٫۵ امتیاز، ۴٫۸ ریباند و ۴٫۳ پاس منجر به گل در هر بازی را به ثبت رساند. این بازیکن سهم مهمی در رسیدن شارلوت به مرحله پلی آف داشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۸ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    بابا میامی باید یه گارد راس خوب بگیره

  2. محمد گفت:

    سلام.ببخشید ادمین مگه دنی گرنجر با هیت قرداد بسته؟

  3. حامد گفت:

    پت رایلی کارش درسته. حالا میتونن یه چیزی برای عرضه به لبران داشته باشن. مک رابرتس فصل خیلی خوبی رو با شارلوت پشت سر گذاشت و حتی میتونه به عنوان استارتر تو ترکیب هیت قرار بگیره. گرنجر هم میتونه Role Player خوبی باشه و پتانسیل کسب حتی ۱۵-۲۰ امتیاز تو یه بازی رو هم داره. درسته که الان فقط نوریس کول با هیت قرارداد داره و هیت عملا الان بازیکن دیگه ای نداره ولی اگه Big three برگردن اومدن Haslem، james Jones, Ray Allen, Chris Anderson و حتی شاید مایکل بیزلی قطعیه. Shabbaz Napier رو هم که داریم. Roster خوبیه ولی هیت به دو سه تا بازیکن دیگه هم احتیاج داره. وینس کارتر و لوال دنگ انتخاب های عالی هستن اگه بیان ولی کارتر بعیده بخواد دالاس رو ترک کنه و دنگ هم گفته دستمزد سالانه حدود ۱۰ میلیون میخواد که بعیده هیت بتونه از پسش بربیاد.

  4. mlbj گفت:

    لبرون و گرنجر تو یه تیم!!! ؟؟ عجیبه

  5. KG گفت:

    خاک بر سرش گرنجر(خودمو نمیگم خودشو میگم).آخر بازیشه دیگه بازیکنی که بخاد انقد بی ثبات باشه کارش تمومه.نباید ایندیانا این کارو باهاش میکرد.

  6. KG گفت:

    خدا کنه lance بیاد بوستون.صحبتایی شده

    • pierce گفت:

      حالا ببینیم چی شده . پیرس درخواست ۱۸ میلیون دلار و قرارداد ۲ ساله میخواد واسه برگشتن به سلتیکس.

      امسال شاید سلتیکس بتونه به پلی افس بیاد شاید ولی سال بعد دوباره سلتیکس جزو سه تیم اول شرق میشه

  7. KG گفت:

    خدا کنه پیکایی خوبی واسه سالای بعد بگیریم.به نظرت امسالم برای اینکه پیک بهتر گیرش بیاد ضعیف بازی میکنه یا میخاد بره پلی آفس؟چون این فصل معلوم بود بازی نمیکردن وگرنه تا پلی آفس راحت میومدن

    • pierce گفت:

      یه پیک راند اول هم از کلیولند گرفت و ثورنتون که میتونه بنچ خوبی واسه بردلی باشه که تو امتیاز گیری خیلی موفق نیست البته به نسبت ثورنتون

  8. حامد گفت:

    گرنجر جان حالا چرا اسمتو عوض کردی؟ :))

  9. KG گفت:

    ازش دلگیرم.

  10. mlbj گفت:

    خو آگه من بنویسم just pierce بهم نمیخندن؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *