قرارداد ۳۲ میلیون دلاری چنینگ فرای با اورلاندو مجیک

قرارداد 32 میلیون دلاری چنینگ فرای با اورلاندو مجیک

چنینگ فرای، فروارد آزاد که فصل گذشته در ترکیب فینیکس سانز حاضر بود، برای ثبت یک قرارداد ۳۲ میلیون دلاریِ ۴ ساله با اورلاندو مجیک به توافق رسید.
فرای در هر ۸۲ مسابقه‌ی فصل گذشته به عنوان بازیکن شروع کننده برای فینیکس به میدان رفت و به طور میانگین در هر بازی ۲۸٫۲ دقیقه در زمین بود که حاصل آن ۱۱٫۱ امتیاز و ۵٫۱ ریباند بود. این بازیکن در حالی این آمار را به ثبت رساند که کل فصل ۲۰۱۲-۱۳ را به دلیل مشکل بزرگی قلب از دست داده بود.
چنینگ فرای به ESPN.com گفت:” من به شدت به دوران حضورم در فینیکس سانز افتخار می کنم، اما قطعا برای رفتن به اورلاندو خیلی هیجان زده ام. نمی تونم برای اینکه جزئی از فرهنگ و شهر اورلاندو باشم، صبر کنم.”
این بازیکن سال آخر قراردادش با سانز را فسخ کرد تا یک بازیکن آزاد نامحدود شود. او می توانست با ماندن در فینیکس در فصل ۲۰۱۴-۱۵، درآمد ۶٫۸ میلیون دلاری داشته باشد.
فرای ۳۱ ساله به دلیل قابلیت های خود در پخش کردن بازی در نقاط مختلف زمین و توانایی به ثمر رساندن شوت های سه امتیازی شناخته می شود. او در ۸ فصل حضورش در لیگ، ۳۸٫۵ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده است.
دوشنبه‌ی گذشته اورلاندو مجیک، ویلی گرین را که توسط کلیپرز بازیکن آزاد اعلام شده بود، جذب کرد و گارد راس کهنه کار خود، جمیر نلسون را بازیکن آزاد اعلام کرد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *