بروکلین نتز جو جانسن را از ترکیب خود کنار گذاشت

بروکلین نتز جو جانسن را از ترکیب خود کنار گذاشت

تیم بروکلین نتز بعد از ظهر پنجشنبه اعلام کرد آنها پس از توافق با جو جانسن برای بازخرید او، این بازیکن را از ترکیب خود کنار گذاشتند.
پیش از این منابع گفته بودند در صورتی که نتز و جانسن برای جدایی به توافق برسند، هدف جانسن پیوستن به یک تیم مدعی است.
به گفته منابع تعداد زیادی از تیم هایی که به احتمال زیاد به پلی آف می رسند، به دنبال جذب جانسن هستند که از جمله آنها می توان به آتلانتا، بوستون، کلیولند، هیوستن، میامی، اکلاهما سیتی و تورنتو اشاره کرد. طبق گفته منابع، جانسن که روند جدایی او از نتز تا ساعت ۱۷ روز شنبه کامل نمی شود، احتمالا چند روزی را صرف بررسی پیشنهادات خواهد کرد.
به گفته منابع لیگ، این اعتقاد وجود دارد که سازمان کلیولند، بیشترین شانس را برای اضافه کردن جانسن به ترکیب خود دارد. اما طبق گفته منابع، هاوکس هم برنامه حساب شده ای برای متقاعد کردن جانسن برای بازگشت به آتلانتا دارد.
از آنجا که شان مارکس، مدیرکل جدید نتز، جانسن را پیش از سه شنبه پیش رو از ترکیب کنار گداشته است، او می تواند برای تیم بعدی خود در پلی آف بازی کند.
مارکس روز پنجشنبه در مصاحبه ای گفت جانسن برای جدایی از بروکلین، از ۳ میلیون دلار از باقی مانده قرارداد خود صرفنظر کرده است.
دستمزد جانسن ۳۴ ساله برای فصل جاری که آخرین سال از قرارداد شش ساله و ۱۲۴ میلیون دلاری اوست، ۲۴٫۹ میلیون دلار است. هنگامی که جانسن در سال ۲۰۱۰ این قرارداد را با هاوکس امضا کرد، بزرگترین قرارداد لیگ در زمان خود بود. بروکلین در سال ۲۰۱۲، با جذب جانسن از آتلانتا، ۴ سال باقی مانده و مبلغ ۸۹٫۳ میلیون دلار قرارداد او را به عهده گرفت و اندکی بعد نیز پاول پیرس و کوین گارنت از بوستون را جذب کرد تا تلاش خود برای رسیدن به قهرمانی را آغاز کنید؛ تلاشی که پس از تصمیم گارد راس این تیم، درن ویلیامز، برای ماندن در این تیم آغاز شد. میخائیل پروکروف، میلیاردر روس نتز در آن زمان قول داد تیمش در یک بازه پنج ساله، یک قهرمانی به دست آورد.
اما نتز پس از جذب جانسن، تنها در یک سری پلی آف به پیروزی رسید و تا سال ۲۰۱۹ هیچ انتخاب راند اول درفتی در اختیار نخواهد داشت.
کنار گذاشتن جانسن از ترکیب، دومین حرکت مهم مدیرکل جدید نتز است. بروکلین چند روز پیش، فروارد باتجربه خود آندریا بارنیانی را نیز از ترکیب کنار گذاشت.
جانسن که ۴۰٫۶ درصد از شوت های خود در این فصل را وارد سبد کرده، میانگین ۱۱٫۸ امتیاز را به ثبت رسانده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    وای عجب بازیکنی،امیدوارم به یه تیم خوب بپیونده،بازیکنی که شاید به درد میامی بخوره اما واقعا دست مزد بالایی داره

  2. امیرعباس ارباب گفت:

    خوبه ولی نمیرزه این قیمتا

  3. My Dubs گفت:

    کلیولند یا میامی

  4. My Dubs گفت:

    تا سال ۲۰۱۹ هیچ راند اول درفتی نداره!!!!خب میخواد چجوری بازسازی کنه

  5. ehsan گفت:

    چرا دروغ،خداکنه بگیریمش خخخخخخخخخخ

  6. My Dubs گفت:

    قرار نیست که ۲۲ میلیون دلار بگیره!!!!بای اوت شده میتونه با دستمزد ۳۰۰ هزار دلاریم واسه یک تیم جدید بازی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *