نتایج مرحله‌ی حذفی ان بی ای در بیست و یکم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مرحله‌ی حذفی ان بی ای در بیست و یکم اپریل 2016

پیروزی خارج از خانه‌ی اکلاهما سیتی و تورنتو و شکست گلدن استیت، نتایجی بود که در مرحله‌ی حذفی لیگ ان بی ای در بیست و یکم اپریل به دست آمد.

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با برتری مقابل دالاس موریکس در خانه‌ی این تیم، شکست خانگی مقابل دالاس در بازی دوم را جبران کرد. اکلاهما امروز میهمان دالاس بود و با نتیجه‌ی ۱۳۱ بر ۱۰۲ حریف خود را از پیش رو برداشت تا نتیجه‌ی سری را به ۲ بر ۱ به نفع خود تغییر دهد. کوین دورنت از تاندر در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. راسل وستبروک با ۲۶ امتیاز، ۱۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص تاندر بود. جی.جی. باریا و دیوید لی از دالاس که دو بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند، در این مسابقه به میدان رفتند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ایندیانا پیسرز در بنکرز لایف فیلدهوس پذیرای تورنتو رپتورز بود که بازی را با حساب ۸۵ بر ۱۰۱ به حریف خود واگذار کرد. دمار دروزن و کایل لوری پس از ناکامی در شوت زنی در دو بازی نخست، در این بازی عملکرد بهتری داشتند و هر کدام ۲۱ امتیاز کسب کردند. لوری ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. تورنتو با کسب این برد، در مجموع ۲ بر ۱ از ایندیانا پیش افتاد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

جیمز هاردن در ۲٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی با وارد سبد کردن جامپ شات خود، پیروزی هیوستن راکتس در برابر گلدن استیت واریورز را رقم زد. هیوستن امروز میزبان گلدن استیت بود و توانست با حساب ۹۷ بر ۹۶ رقیب خود را شکست دهد. جیمز هاردن با کسب ۳۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. استفن کری از گلدن استیت به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بود و دومین بازی متوالی را از دست داد. به این ترتیب نتیجه‌ی بازی به ۲ بر ۱ به سود گلدن استیت تغییر کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.